فال روزانه شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست ویکم آبان و فال روزانه فردا بیست و یکم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست ویکم آبان و فال روزانه فردا بیست و یکم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری کنی. در حال حاضر نیاز داری که استراحت کنی و آرامش داشته باشی.

اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج کن که دچار بحران نشوی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی هستید، بهتر است محتاطانه عمل کنید. شما اتفاقات تلخ زیادی را پشت سر گذاشته اید و حال زمان آن است که از زندگی تان لذت ببرید، یک اشتباه ممکن است که شما را بار دیگر به همان راهی که در گذشته رفته اید بکشاند. قبل از هر تصمیمی بهتر است که با خانواده خود مشورت کنید. تغییری در روند زندگی تان رخ داده که شما را کمی نگران کرده، نگرانی تان بی مورد است زیرا هر پیشرفتی احتیاج به ریسک کردن و ایجاد تغییرات دارد. پس با اعتماد به نفس بالا به راهی که در پیش گرفته اید، ادامه دهید. گمشده ای که مدت‌ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن‌ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله‌ی موفقیت ‌تان است.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد.  مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید.   انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

باید کاری انجام دهی که محبوبیت بیشتر شود. البته با کارهای کلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاکارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیکی داشته باشی.

بهترین روش این است که با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و کمتر از آن است که تو تسلیم شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید. امروز خیلی راحت می توانید به اصل داستان هایی که دیگران برایتان تعریف می کنند پی ببرید، اما بهتر است در مورد این مسئله با آنها صحبت نکنید تا ناراحتی و دلخوری بیهوده ایجاد نکنید. به سخن خبر چین‌ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف میزند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته‌اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست ‌نگه ‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. با مشکلی روبرو خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید و برای حل این مشکل از هوش‌‌سرشار خود کمک بگیرید.  اهل وقت‌ گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد که پس از یک دوره تلاش و سختی باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

مسائل مالی امروز ذهن تان را درگیر می کند. در این شرایط باید تمام توانایی های خود را به کار گیرید و با برنامه ریزی دقیق خودتان را از مخمصه برهانید. نگرانی را کنار بگذارید زیرا در نهایت همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد. مدتی است که از شریک زندگی تان دور شده اید. شاید احساس کنید که او تمایل زیادی به شما ندارد اما اگر قدم اول را شما بردارید، می بینید که اشتباه فکر می کردید. رفتن به یک سفر می تواند روحیه هر دوی شما را تغییر دهد. حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده همین روزها مشخص می شود. از خریدی که کرده‌اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند.

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت.  غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید. به همراه همسر یا عشق ‌زندگیتان از منزل بیرون بروید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت هوایی تازه کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

در شرایط کنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این کار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

چند روزی است که به شدت درگیر کارهایتان هستید، دوست دارید همه چیز را رها و کمی استراحت کنید. شما کل روزتان را در چهار دیواری، چه در محل کار و چه در خانه، به سر می برید بنابراین بد نیست کمی به زندگی تان هیجان دهید. از همین حالا تلفن را بردارید و با دوستان تان برای یک آخر هفته هیجان انگیز برنامه بچینید. فردی توجه شما را به خود جلب کرده است اما سعی می کنید که آتش عشق تان را در پشت نقاب بی تفاوتی پنهان کنید. پیشنهاد ما به شما این است که صادق باشید. حداقل با این روش تکلیف خود را می دانید. قولی که داده بودید یا نذری که داشته‌اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده‌اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده‌تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

مدتی است ناراحت هستید، این را اطرافیان تان نیز فهمیده اند. چاله ای در زندگی تان بوجود آمده که نمی دانید آن را چگونه پر کنید اما نگران نباشید زیرا کمک در راه است. یک نفر از جایی که انتظارش را ندارید در این راه به شما کمک می کند. بهتر است دست از نگرانی در مورد رابطه عاطفی تان بردارید. شریک زندگی تان شما را انتخاب کرده زیرا به شما علاقه دارد پس به جای شک و تردید در مورد احساس او بهتر است به دنبال راهی برای محکم شدن این رابطه باشید. خرید یک هدیه بدون مناسبت می تواند تاثیر زیادی روی او بگذارد. در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

به دنبال روش‌های جدیدی برای حل‌ مشکلات باشید و دیدگاه خود به زندگی را گسترش دهید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد گره‌های زیادی از مشکلات شما را در آینده باز می‌کند. اجازه ندهید روز شما با بطالت و بی‌تحرکی به پایان برسد. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید.  کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.




فال روزانه مهر

مسائلی در انتظار توست که در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود که تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

استعداد و توانمندی تو در مسائل اقتصادی بی‌نظیر است. اگر بخواهی و اراده کنی می‌توانی موفقیت‌های مهمی را بدست آوری. فقط باید برای این کار انگیزه‌ای قوی و ریشه‌دار داشت تا از پا نیفتد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مشکلی در کارتان بوجود آمده که شما را نگران کرده است. اما استرس را کنار بگذارید زیرا به زودی همه چیز حل خواهد شد. به این موضوع ماند یک چالش نگاه کنید و سعی کنید که آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. شما قدرت ذهنی و توانایی های بالایی دارید که به کمک تان می آیند. بهتر است حواس تان بیشتر به اطراف تان باشد زیرا با افرادی در ارتباط هستید که با شما صادق نیستند. زمان خوبی برای یک قرار رمانتیک است. سعی کنید امروز از صحبت کردن در مورد موضوعات مهم بپرهیزید و تنها خوش بگذرانید. به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، این هفته با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن‌ها مقابله کنید.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. عشق و عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید چرا که امروز شرایط خوبی برای عاشقی نیست. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که نمی‌توان درباره آن داوری کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید کمی بیشتر انتظار کشید تا دریافت که نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

خوشبختی در همین نزدیکی‌هاست. در یک رابطه گرم و صمیمی دوستانه یا در یک محیط گرم خانوادگی. تو خودت باید شادی و خوشبختی را برای خود ایجاد کنی و از آن لذت ببری.

از یک بیماری دشوار و پیچیده نجات می‌یابی. کسی تو را شفا می‌دهد که همیشه به درگاهش راز و نیاز می‌کنی. هرگز امید را نباید از دست داد که مهمترین سرمایه معنوی است.

از نظر مادی باید وضعیت اقتصادی تو هر روز بهتر از گذشته باشد. از فقر باید ترسید که با آمدنش بلاها و مصیبتهای فراوانی را به همراه خواهد آورد. این بلا را باید از خانه خود دور کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

خبرهایی می شنوید که کمی نگران تان می کند. اگر چه این خبر در حال حاضر چندان خوشایند نیست اما در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد و درهای تازه ای را به رویتان خواهد گشود. بهتر است اطلاعات بیشتری کسب کنید تا نگرانی هایتان کمتر شود. کشف چیزهای جدید همیشه لذت بخش است پس از حرکت نایستید. به زودی کاری را انجام می دهید که تا به حال جرات اش را نداشته اید. پس از آن می فهمید که ریسک کردن چقدر لذت بخش است و موجب پیشرفت شما خواهد شد. مدتی است که قصد دارید به یکی از عزیزان خود هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته‌اید بیش از این دست دست نکنید. بچه‌ها را دست کم نگیرید مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید. به جمعی نا آشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.  یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق زندگیتان امروز خاطره‌های خوش روزهای گذشته را برایتان زنده می‌کند. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از محبت را در کنار عشق زندگیتان پشت سر بگذارید.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فکرهای مایوس‌کننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با ورزش و تغذیه مناسب آنرا به شرایط مطلوب برسان. بقیه کارها خودبخود روبراه می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

با رسیدن یک بحران مالی، مشکلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادث تکرار نخواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امکان دارد امروز در کارتان به مانعی بر خورده و از حرکت باز ایستید. نگذارید این موضوع شما را نگران و عصبی کند. در این شرایط هیچ کاری از دست شما بر نمی آید پس اصرار بی خود نکنید. بهترین کاری که در این شرایط می توانید انجام دهید این است که خودتان را با کارهای دیگری سرگرم کنید تا گره آن کارتان خود به خود باز شود. به میهمانی دعوت می شوید، اگر چه حوصله آن را ندارید اما حتما در آن شرکت کنید. دیدار با افرادی در این میهمانی به نفع شما تمام خواهد شد. یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده، دست دست می کند قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد، گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت بهتر است خیلی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوش زد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید.

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاریهای بلندمدت باشید.   به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمکتان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید زیرا یکی از آرزوهای شغلی شما بالاخره به واقعیت می پیوندند. شاید باور آن در وهله اول برایتان سخت باشد اما انرژی های منفی را از خودتان دور کنید و راهتان را در پیش گیرید. شما برای آنچه اکنون هستید تلاش های زیادی کرده اید و سختی های بسیاری متحمل شده اید، پس حالا که با موفقیت فاصله ای ندارید، از حرکت نایستید. کافی است دست تان را دراز کنید تا هر آنچه می خواهید به دست تان آید. فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. برای جلب توجه او روش های زیادی را به کار برده اید که تاثیری نداشته. بهترین کار این است که مستقیم هر چه در دلتان می گذرد را با او در میان بگذارید. فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشان ‌تان می کنند یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید. حقی از شما گرفته شده است ولی با زبان نرم تری هم می‌توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار به خودش مشغول می کند، تنوع چیزی خوبی است.

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. رابطه خود را با دوستانی که علم و آگاهی بیشتری نسبت به شما دارند نزدیک‌تر کنید.   فرصتی برای بهبود روابط کاری در پیش رو دارید، از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیری را در کار و تجارت خود تجربه نمایید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز را به روزی سرشار از لحظه‌های خوش تبدیل خواهد کرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از دوستان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و ایشان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای وی ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیک می‌شوی. با کمی مثبت‌نگری و ریسک می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اخیرا نسبت به خودتان بدبین شده اید. مدام به خودتان و تصمیماتی که می گیرید، شک می کنید و دلیل آن هم مشکلات اخیری است که برایتان پیش آمده اما سعی کنید خوش بین تر باشید و کمی واقع بینانه تر به شرایط خود نگاه کنید. آنچه که اتفاق افتاده از کنترل شما خارج بوده است بنابراین عادلانه نیست که خودتان را مسئول تمام اشتباهات بدانید. به تلاش های خود ادامه دهید، بهترین خود را رو کنید و اجازه ندهید که اتفاقات مختلف باورهای شما را تغییر دهند. به یکی از نزدیکان زندگی تان قولی داده اید که بهتر است هر چه زودتر به آن عمل کنید وگرنه سوتفاهم های زیادی را به دنبال خواهد داشت. هر حرفی را هر جایی و به هر کسی نباید زد خوددار باشید وگرنه از صحبت های شما به ضررتان استفاده خواهند کرد. اگر قصد فروش دارید بهتر است کمی صبر کنید، حالا زمان مناسبی نیست. به سفری رفته‌اید که بسیار به شما خوش گذشته حالا بهتر است با انرژی بیشتر به کار و تلاش بپردازید. از روزگار کمتر شکایت کنید.

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به آنها ثابت نمایید که در هر شرایطی پشت اعضای خانواده را خالی نخواهید کرد. اگر نمی‌خواهید آبروی‌تان برود، رابطه پنهانی که دارید را خاتمه دهید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  سنگی در سر راه‌تان قرار دارد و روز را آن‌گونه که انتظار دارید به پایان نخواهید رساند.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ )

در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

این هفته پولی به دستت می‌رسد و حوادثی اتفاق می‌افتد که در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اینکه تو بی‌توجه نباشی و از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز فقط دوست دارید که در خانه بمانید و استراحت کنید اما این کار بیشتر شما را کسل می کند. بهتر است تا می توانید وقت خود در بیرون از خانه بگذرانید و با دیگران در ارتباط باشید تا انرژی رفته به شما بازگردد. اگر سوتفاهمی میان شما و عشق تان بوجود آمده است، صادقانه با هم گفتگو کنید، مطمئنا مشکل تان برطرف خواهد شد. به زودی تغییری در محیط کار شما بوجود می آید. اگرچه در ابتدا برایتان سخت است که با آن کنار بیایید اما پس از مدتی می بینید که به نفع تان خواهد بود. آنچه اتفاق افتاده تقصیر شماست، شما از روز اول می دانستید وارد شدن در این رابطه کار درستی نیست اما چشمتان را روی واقعیت‌ها بستید، به جای بد اخلاقی با دیگران به فکر چاره باشید. یک سفر پیش رو خواهید داشت دیداری غیر مترقبه با یکی از اقوام خواهید داشت به شدت از آنان احساس رضایت خواهید کرد اعتماد بی از حد به همه کس درست نیست.

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

دی

پاسخ دادن

۲۲ آبان ۱۴۰۱


سلام سایت خوبیه تاحدودی درسته 🙄 ممنون 🙏

آخرین اخبار