فال روزانه پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۹ آبان و فال روزانه فردا ۱۹ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۹ آبان و فال روزانه فردا ۱۹ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۹ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید.   انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.

شاید محدودیت هایی که در حال حاضر دارید، دست و پای شما را بسته اند اما تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان قرار دارد، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. اگر دستی دهنده و سخاوتمند و نظری بلند داشته باشید، می توانید هر موقعیتی را در زندگی تان به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنید. در مورد یک اختلاف خانوادگی و یا دوستانه به صراحت حرف دلتان را بیان کنید تا بحث را کوتاه و تکلیف خودتان را با دیگران، یک بار برای همیشه روشن کنید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اهل منزل امروز حسابی هوایتان را دارند و کاری می‌کنند که به شما بد نگذرد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد.

این روزها ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد. به زودی سفری در راه دارید که زندگی شما را در مسیر جدیدی قرار می دهد. به تغذیه تان اهمیت بدهید و اقلا به پیاده روی بروید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است، ترس را از خودتان دور کنید. خودتان را دست کم نگیرید. شما از پس این کار بر می آیید. شکست اخیرتان درس مهم و بزرگی به شما داده، آن را به کار ببندید تا نتیجه اش را ببینید. از شکست ها نهراسید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

 

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان از اینکه شما در کنارش هستید احساس خوشبختی می‌کند، امروز این احساس را با شما در میان خواهد گذاشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم تجربه می‌کنید. قدر لحظه‌های عمرخود را بدانید و از زندگی لذت ببرید.

احساس می کنید در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای بیرون رفتن از خانه و دیدار شریک زندگی تان در یک رستوران رمانتیک است. رسیدن یک پیغام از نگرانی و دل شوره تان کم می کند. زمانی را به خودتان اختصاص دهید و از هیاهوی اطرافتان، ولو یک ساعتی فاصله بگیرید. آرامش به بهتر پیش رفتن کارهایتان کمک بزرگی می کند. این روزها هیچ کس به اندازه خودتان به داد شما نمی رسد. به خودتان کمک کنید.

 

 




 

فال روزانه

 

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  گرفتار مشکل مالی هستید و قرض زیادی بالا آورده‌اید، این وضعیت امروز خاتمه می‌یابد و یکی از آشنایان نزدیک شما برای حل مشکلات مالی که با آنها روبرو هستید آستین بالا خواهد زد. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. بیگدار به آب نزنید و ایده‌های خود را قبل از اجرا دوباره بررسی کنید. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم نگیرید و ناراحتیهای خود را با ایشان درمیان بگذارید.

اخیرا ایده های زیادی به ذهن تان خطور کرده که دوست دارید آنها را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. احساس می کنید که اگر دیگران هم آنها را دنبال کنند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اما یادتان باشد، شما نمی توانید نظر و اعتقادات دیگران را عوض کنید. تنها می توانید پیشنهادهایتان را به گوش شان برسانید. دوراهی های زیادی در زندگی تان وجود دارد که امروز برای یکی از مهمترین های آنها راه حلی پیدا خواهید کرد. برای کارهای خود بر اساس اهمیت شان برنامه ریزی کنید. بدون عینک بدبینی به شخصی جدید در محیط کار یا خانواده تان نگاه کنید. برای یک غریبه کاری انجام خواهید داد که برای همیشه سپاسگزار شما خواهد بود. با شخصی ملاقات می کنید که در بین مکالماتتان راه حلی به شما ارائه می کند.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد.  حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگیتان بریزید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.

سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید. جسارت و جرات را سرلوحه و راهنمای خودتان قرار دهید و به خوش بینی و مثبت اندیشی به چشم بهترین و صمیمی ترین دوست خود بنگرید. قولی که به کسی داده اید و یک قرار کاری را فراموش نکنید. در حال حاضر در زندگی شما نظم و ترتیب باید حرف اول را بزند، وگرنه به شدت به مشکل بر خواهید خورد.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید.  علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگیتان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. برای افزایش درآمد با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند همکاری کنید. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید.

دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی توانید آنها را از هم جدا کنید طوری که تصور می کنید سرابی که می بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است. انجام یک معامله کوچک بالاخره از نگرانی هایتان کم می کند. به یاد داشته باشید که زندگی بالا و پایین و فراز و نشیب بسیار دارد. رویاهایتان به حقیقت می پیوندند، به شرط آنکه، آنها را با عشق دنبال کنید و یاس و ناامیدی به دل راه ندهید. به خودتان باور داشته باشید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. خرج غیرمنتظره‌ای روی دستتان قرار می‌گیرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی را برای اتفاقهای پیش‌بینی‌نشده کنار بگذارید. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

اگر بیش از منطق بر احساسات تان تکیه کنید، ممکن است برایتان دردسرساز شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که زودتر از خانه بیرون بروید زیرا اگر دیر برسید، تاثیر منفی ای را در همان دیدار اول بر او خواهید گذاشت. شخصی در اطرافتان یا در محیط کاری که خطایی کوچک و قابل اغماض انجام داده ببخشید و بیش از حد با او تند برخورد نکنید. انسان جایزالخطاست. پس فردا شما در موقعیت او قرار می گیرید. شخصی با نیتی خیر از شما برای انجام کاری یا رفتن به جایی دعوت خواهد کرد، این دعوت را بپذیرید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود.  با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست. امروز زمان مناسبی است تا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید.   به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید.

گوشه گیری بس است. امروز زمان آن است تا خودتان را به اطرافیان نشان دهید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باورتان نمی شود که تا این حد خودتان را باور کرده اید. اگر تا به حال طور دیگری بوده اید، دلیلش این است که مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهایتان می گذاشته اید. این در حالی است که شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد. برای انجام شدن کاری باید راه تازه ای را بروید که قبلا هرگز آن را نمی شناختید، نترسید و به جلو پیش بروید. بسته یا هدیه ای به دستتان می رسد. یک دوست برایتان خبری می آورد و خیالتان را نسبت به کسی راحت می کند. در جمعی حاضر می شوید و در بین حضار می درخشید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید.  برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید. یکی از اطرافیان امروز به شما ثابت می‌کند که قدرتان را می‌داند و از اینکه کنارش هستید، خوشحال است. لطف این فرد را پیش خود نگذارید. در اولین فرصت شما نیز به ایشان ثابت کنید که قدردان محبت‌هایش هستید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشمتان عبور می‌کند. همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

احساس می کنید در جایگاهی که شایسته تان است قرار ندارید و مدام مانند یک عروسک خیمه شب بازی از این سمت به آن سمت در حر کت اید. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از رشته تحصیلی یا شغل تان راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. دودلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. برای چیزی که تمام شده بیهوده تلاش نکنید و دست و پا نزنید، واقعیت را بپذیرید و با آن زندگی کنید و دنبال مقصر نگردید. عشق آدم را بی نیاز و بخشنده می کند، عاشق باشید و به دیگران محبت کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول نمایید. از هم‌صحبتی با همسر یا عشق ‌زندگیتان غافل نشوید.   یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.

با این که همیشه سرتان شلوغ است اما روزهای پیش رو شلوغی شما دو برابر می شود که باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای سرزنش و غر زدن به آنها، به خود و نقاط ضعف تان نگاه کنید. خبری در محیط کار شما را شگفت زده می کند، اما آنقدرها هم که شما فکر می کنید اهمیت ندارد، پس تمرکزتان را روی مسائل مهم تر بگذارید. خبری از راه دور به گوشتان می رسد که باعث می شود در تصمیمی که به آن فکر می کنید تغییرات و اصلاحاتی صورت دهید که در نهایت به نفعتان خواهد بود. قدردان دوستان واقعی و وفادار خود باشید و پندها و توصیه های آن ها را به گوش جان بشنوید و به کار بگیرید. جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید به نفعتان است.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

انسان خنده‌رویی هستید. از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید.  احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

ممکن است احساسات، گول تان بزنند و شما را به راهی غلط هدایت کنند، بنابراین سعی کنید در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و به جای دست و پا زدن های بی نتیجه، کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد. در یک مشاجره در محل کار یا خانه به یاد داشته باشید تا زمانی که صبر و شکیبایی خود را از دست نداده اید بارقه‌ی امیدی وجود دارد و حتی می توان از دل سنگین ترین و شدیدترین طوفان ها به سلامت بیرون آمد. شما اراده‌ی خوبی برای رسیدن به خواسته هایتان دارید اما نباید عجله کنید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.   اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان باقی می‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده تا ثابت کند که از همیشه بیشتر شما را دوست دارد.

تصور می کنید که راهتان را گم کرده اید و به آرزوهایی که در سر داشته اید، نرسیدید. شاید انرژی لازم را داشته باشید اما آنچه اهمیت دارد این است که باید آنها را در مسیر درستی هدایت کنید. کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را به مسیری بهتر تغییر خواهد داد. انجام یک معامله خرید یا فروش کلافه تان می کند اما نهایتا به خیر می شود. شخصی با شما دردودل می کند و حرف مهمی به شما می زند. راز دار و خوددار و فقط شنونده باشید. مبادا حرفی بزنید که او را خجالت زده کنید و خودتان هم پشیمان شوید. قابلیت خود را در کاری تازه خواهید سنجید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط