فال روزانه چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفده فروردین و فال روزانه فردا هفدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفده فروردین و فال روزانه فردا هفدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

جدایی بهاره رهنما از همسر دومش 1

لحظه ترساندن بهاره رهنما در برنامه شب آهنگی

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین 3

فیلم دستگیری ضارب در حرم امام رضا (ع)

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ )

 

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

جزئیات حمله به دو طلبه در حرم امام رضا (ع)

سرگذشت عجیب عاطفه میرسیدی قرار بود سقط شوم!!!

در پشت صحنه شب های مافیا چه اتفاقی افتاد عصبانیت بشیر حسینی

بالاخره پس از مدت ها خستگی و دویدن، می توانید بر صندلی راحتی خود بنشینید و کمی استراحت کنید. موضوعی مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده است. حال که دیگر مشغله های ذهنی تان تمام شده، بهترین زمان است که به این مشکل نیز رسیدگی کنید. انرژی شما زیاد و اعتماد به نفس تان بالا رفته است، به همین دلیل می توانید راه حل های مناسبی پیدا کنید. به زودی دریچه های قلب تان به روی فردی باز خواهد شد و روزهای پر از عشقی را تجربه خواهید کرد. در جمع دوستان از احترام برخوردار هستید. حرفی نزنید که همه را مات و مبهوت کند. اندیشه و نیت تان بسیار خوب و نیک است اما باید توجه داشته باشید که با دوستان ناباب نشست و برخاست نکنید تا آن آرزوهای مهم تحقق بیابد. ظاهر چیزی نظرتان را جلب می کند. حتما در موردش بیشتر تحقیق کنید.

روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید.    سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید.   یکی از آشنایان پیشنهاد مهمی را با شما درمیان می‌گذارد، از جان و دل پذیرای این پیشنهاد باشید و خاطر‌جمع باشید که انجام دادن آن به نفع شما تمام خواهد شد. امروز فرصتی برای انجام کار موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

ترفند عجیب یک زن برای سرقت از عروسی ها

واکنش مارتین فورد به لغو مبارزه با سجاد غریبی

واکنش بازیگران زن به بیانیه خانه سینما

به یک فعالیت گروهی دعوت می شوید. اگر چه سرتان شلوغ است اما در هر صورت آن را از دست ندهید. در آنجا اطلاعاتی به دست خواهید آورد که تغییرات مثبتی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. امروز دوستان تان را ملاقات خواهید کرد و حتی با افراد جدیدی آشنا می شوید که می توانند دوستان خوبی در آینده ای نزدیک برایتان باشند. در انتهای روز ایده ای به ذهن تان می رسد که بهتر است هر چه سریع تر آن را عملی کنید. شک و تردید مانع از پیشرفت شما می شود. شخصی بدون آنکه بدانید، رفتارتان را زیر نظر دارد. بهتر است مراقب رفتار و گفتارتان باشید. فعلا خوددار باشید. حضور شخصی در زندگی تان برای شما پر از برکت خواهد بود. مقدمات کاری را بهتر است هر چه زودتر فراهم کنید تا غافلگیر نشوید. از کسی جمله ای را خواهید شنید که برایتان پر از نشانه است.

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید.  با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. سری به یکی از دوستان قدیمی‌تان بزنید که مدتی است از ایشان خبر ندارید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید.  با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید.

فال روزانه فردا خرداد (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

بغض اشکان خطیبی هنگام خداحافظی با تیم خاتون

بازگشت شهاب تیام به ایران

افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف

امروز توجه تان بر اطرافیانتان بیشتر می شود و متوجه خواهید شد که تقریبا تمامی آنها دچار تغییر و دگرگونی شده اند. شاید فهمیدن این موضوع شما را کمی نگران کند اما این تغییرات مثبت است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. بهتر است در تنهایی خود کمی بیشتر به این موضوع فکر کنید، مطمئن باشید که شما نیز به نتایج مثبت و خوبی خواهید رسید. اگر اخیرا در یک رابطه عاطفی شکست خورده اید، گذشته ها را فراموش کرده و برای رابطه ای جدید اقدام کنید. نگران نباشید، در این زمینه شانس با شماست. چشمتان را بر روی تغییرات اطراف بسته اید و می خواهید واقعیت را انکار کنید. کمتر غر بزنید و بیشتر شکر کنید تا حالتان بهتر شود. بزودی تغییر و تحول کلی در کار و زندگی تان پدید می آید، به نحوی که همه شاد خواهند شد. دست به کاری خواهید زد که با گذشته تفاوت زیادی دارد. پیشرفت در این کار متعجب تان خواهد کرد.

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  قصد انجام معامله‌ای دارید اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود دارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد.   ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. امروز طعم خوش عاشقی را خواهید چشید.

فال روزانه فردا تیر (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز گیج هستید و نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید. از یک طرف دوست دارید که احساسات و افکار خود را بیان کنید، از طرف دیگر عقل و منطق شما را از این کار منع می کند. سعی کنید کمی خودتان را رها کنید و به ذهن تان استراحت دهید. سپس در آرامش بیشتر تصمیم درست را بگیرید. امروز در جمعی از دوستان تان حاضر می شوید و با هم در مورد موضوعاتی صحبت خواهید کرد که جذابیت بالایی برایتان دارند. از به اشتراک گذاشتن نظرات تان با دیگران نترسید. تغییرات خوبی در انتظارتان خواهد بود. در مورد نیت تان حواستان را جمع کنید و دقت و سرعت عمل داشته باشید. لازم است با شخصی در اطرافتان مشورت کنید. بیش از این غصه روزگار را نخورید. با درایت عمل کنید و بدانید که نسبت به دیگران عقب تر یا جلوتر نیستید. خبر خوبی می شنوید، از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند.   اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید.

 

فال روزانه فردا مرداد (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

دنیا جهانبخت دردسر جدید هوروش بند

تغییری در زندگی تان رخ می دهد. این تغییر ممکن است در رابطه با شغل یا رابطه عاطفی تان باشد. در هر صورت برایتان اتفاقات خوشی را به همراه خواهد داشت. شما در مرحله حساسی از زندگی هستید، زمان آن است تا فهرستی از تمام کارهایی را که برایتان اهمیت دارد، تهیه کنید و قدم های اول را برای رسیدن به آنها بردارید. ممکن است برای شروع احتیاج به کمک اطرافیان تان داشته باشید، بنابراین خجالت و غرور را کنار گذاشته و درخواست تان را بیان کنید. خبری چنان خوشحالتان می کند که دلتان می خواهد شهر را چراغانی کنید. در مورد مسئله ای کاری مراقب باشید که در معامله باد کلاهتان را نبرد. برای رسیدن به نیتتان گرچه برایتان سخت است اما باید از قوانین بازی پیروی کنید و بی گدار به آب نزنید. خبری که منتظرش بودید به گوشتان خواهد رسید.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. به ناگاه مهمانی از راه می‌رسد و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کارها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کارها  را به پایان برسانید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد.  امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

 

فال روزانه فردا شهریور (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

بالاخره پس از مدت ها فرصت آن را پیدا می کنید تا با دوستان تان قرار ملاقاتی بگذارید. این دیدار می تواند درهایی را به سمت روابطی بیشتر باز کند. حتی اگر مجرد هستید، در این رفت و آمدها نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده، اگر این موضوع با رابطه عاطفی شما در ارتباط است، بهتر است برای پیدا کردن راه حل، به طور مستقل تصمیم نگیرید و نظرات شریک زندگی تان هم جویا شوید. یادتان نرود که این رابطه دو طرفه است و هر چقدر هم بخواهید تنهایی آن را حل کنید، به جایی نخواهید رسید. حرفی را به شخصی زده و اتمام حجت کرده اید دیگر تکرار نکنید بگذارید و بگذرید، در خانه اگر کس است یک حرف بس است. وقت آن رسیده تا دست به کاری بزنید و از این وضعیت خارج بشوید، منتظر دیگران نباشید تا حرکتی بکنند، این روزها همه به مسائل خودشان سرگرم هستند، حواستان به خودتان باشد.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیافتید.  فرصتی برای رفاقت‌های تازه پیدا می‌کنید و این رفاقت‌ها، موفقیت‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

فال روزانه فردا مهر (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

در محیط کار دچار مشکل شده اید و این موضوع شما را نگران کرده است اما نگرانی تان بی مورد است و مشکلات تان زودی به کمک یکی از دوستان تان حل خواهد شد. اگر نگران شرایط مالی تان هستید، باید بگوییم که به زودی تمام مشکلات تان برطرف و یک پول قلمبه به حساب تان افزوده می شود. یادتان باشد شما به هیچ وجه تنها نیستید و افرادی که تحت هر شرایطی از شما حمایت کنند، زیادند. در رابطه عاطفی تان دچار تردید شده اید، هر چه سریع تر این نگرانی را با شریک زندگی تان در میان بگذارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهید شنید، فعلا پذیرش هیچ‌کدامشان به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که برایتان بسیار مفید است. خرید یا فروش برایتان ضرری ندارد. به زودی شاهد تحولات زیادی خواهید بود که در آن سهم خواهید داشت و همه شان به نفعتان هستند. به گذشته بر نگردید.

تصمیم مهمی گرفته‌اید و مطمئن باشید که این تصمیم  صلاح شما و اطرافیان را به دنبال دارد. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برای‌تان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقعهای بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقعهای نابه‌جای ایشان را ندارید.  انسان مسئولیت‌پذیری هستید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.

فال روزانه فردا آبان (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز در خانه و در کنار عزیزان تان ماندن می تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند، بنابراین وقت خود را با آنها بگذرانید و از خانه بیرون نروید. اخیرا رابطه خود را با یکی از دوستان تان کم کرده اید که موجب دلخوری او شده است. اگر فکر می کنید که این رابطه ارزش ادامه دادن دارد، شک و تردید را گنار گذاشته و با او قرار ملاقاتی بگذارید تا تمام کدورت ها برطرف شود. فردی به شما پیشنهادی داده که جرات پاسخ مثبت به آن را ندارید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و حرف دلتان را بزنید. در یک جمع می توانید پرشور و پر سرو صدا یا ساکت و آرام باشید، کاری را بکنید که بعدا پشیمان نشوید. بهتر است از فردی ضعیف النفس دوری کنید. این روزها هم شما کمی مغرور و غیرقابل کنترل شده اید، شخصی که به شما شک کرده ثابت کنید قلبی مهربان دارید و به او توضیح کافی بدهید تا شرایط شما را درک کند.

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید.  به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.

فال روزانه فردا آذر (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

افکار و ایده های عجیب و غریبی به ذهن تان خطور کرده که بهتر است نسبت به آنها بی تفاوت نباشید. آنها را جایی یادداشت کنید تا فراموش نشوند، سپس در زمانی مناسب تجزیه و تحلیل و پیامی که می خواهند به شما برسانند را پیدا کنید. پس از این کار خواهید دید که چگونه زاویه دیدتان نسبت به جهان تغییر خواهد کرد. بالاخره پس از مدت ها انتظار این فرصت را پیدا خواهید کرد تا در کنار شریک زندگی تان، بدون ذره ای فکر به کمبودها و مشکلات زندگی، روزهای آرامی را تجربه کنید. در معامله ای سودی به دست خواهید آورد، احتیاط کنید الان زمان مناسبی است تا حرکتی درست انجام دهید و تا مدتی خیالتان آسوده باشد. فشار بیش از حد روی خودتان نگذارید. برای شانه خالی کردن از جواب دادن پشت دیگران قایم نشوید، هرچه زودتر باید برای تغییر مهمی تصمیم بگیرید و به آن عمل کنید.

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. آهنگ سفر کرده‌اید، اما در این مسافرت احتمال دارد کالای باارزشی را گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

فال روزانه فردا دی (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

حال که از روابط اجتماعی خوبی بهره می برید، بهترین زمان است تا به بیرون از خانه بروید و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. از صبح موضوعی ذهن شما را به خود درگیر کرده است، نگذارید این مسئله بیش از این انرژی شما را بگیرد. گذشته ها را فراموش کنید تا فضا برای اتفاقات خوب باز شود. نسبت به پیشنهادهای دیگران انعطاف پذیرتر باشید. تنها در این صورت است که می توانید پیشرفت کنید و به زندگی یکنواخت تان هیجان دهید. رابطه ای که نگرانش هستید احتیاج به یک تصمیم گیری سخت و انجام کاری از طرف شما دارد، با صبر کردن و هیچ کاری نکردن اوضاع بهتر نخواهد شد. شخصی با رساندن خبری از دل نگرانی هایتان کم می کند. برای رسیدن به چیزی مجبور می شوید، حرفی را به کسی بزنید. نذرتان را ادا کنید.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. ایده‌ای که به ذهن‌تان رسیده را اجرا کنید و مطمئن باشید که این ایده زمینه موفقیت شما را به دنبال دارد. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق و محبت بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد.

فال روزانه فردا بهمن (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

تغییری در زندگی تان رخ می دهد. این تغییر ممکن است در رابطه با شغل یا رابطه عاطفی تان باشد. در هر صورت برایتان اتفاقات خوشی را به همراه خواهد داشت. شما در مرحله حساسی از زندگی هستید، زمان آن است تا فهرستی از تمام کارهایی را که برایتان اهمیت دارد، تهیه کنید و قدم های اول را برای رسیدن به آنها بردارید. ممکن است برای شروع احتیاج به کمک اطرافیان تان داشته باشید، بنابراین خجالت و غرور را کنار گذاشته و درخواست تان را بیان کنید. فعلا بلند پروازی را کنار بگذارید و حواستان به جلوی پایتان باشد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید به طوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کنید که دنباله روتان باشند. برای رسیدن به نیت تان مقدماتی لازم است.

فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنین‌تان را بهبود بخشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید.  انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

 

فال روزانه فردا اسفند (چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱)

 

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

خبر خوبی می شنوید که روزتان را به بهترین شکل ممکن می سازد به طوری که در آینده ای نزدیک از این روز بارها و بارها یاد خواهید کرد. یک روز رمانتیک و عاشقانه در انتظارتان است. به دیدار شریک زندگی تان بروید تا ببینید که جادوی کلمات چه تاثیری بر بهبود رابطه تان خواهند گذاشت. شما برنامه های زیادی برای آینده خود در سر دارید که اگر آنها را به خوبی دنبال کنید، آینده روشنی در انتظارتان است. امروز که پر از انرژی، قدرت و سلامت هستید، قدم اول را برای هدف هایی که در ذهن دارید، بردارید. برای رسیدن به خواسته تان منتظر تصمیم دیگران نشوید. به سلامتی تان این روزها بیشتر اهمیت بدهید و جایی که لازم است نه بگوئید. اتفاقی در شرف وقوع است که غافلگیرتان می کند. برای هر موقعیتی بهتر است آماده باشید. پیشنهادی به شما می شود که توقع شنیدنش را ندارید، در جواب دادن عجله نکنید.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد.    به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار