فال روزانه چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفت اردیبشهت و فال روزانه فردا هفتم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفت اردیبشهت و فال روزانه فردا هفتم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

بیوگرافی شهلا ناظریان دوبلور و مجری + علت مرگ .

فال قهوه روزانه چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401

فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

گاهی دوستان انسان به بخشی از خانواده ی او تبدیل می شوند. دوستی های شما هم عمیق و پایدار هستند و به واسطه ی این روابط صمیمی امروز می توانید تمام کارهایی که باید انجام دهید را با کمک دوستانتان به سریع ترین شکل ممکن پیش ببرید. چرا در پذیرفتن پیشنهاد کمک دیگران اکراه دارید؟ مگر شما همیشه خودتان هم از ارزش های دوستی و کمک هایی که دوستان باید به هم بکنند صحبت نمی کنید، پس چرا پیشنهاد کمک دوستانتان را قبول نمی کنید؟ امروز می تواند شما را از استعدادهایی که دارید مطمئن کند و به شما نشان دهد که با استفاده از آنها می توانید خیلی از غیرممکن ها را برای خودتان ممکن کنید. مسئولیت تصمیماتی که می گیرید به عهده بگیرید. احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید. عواقبش گریبان خودتان را می گیرد. شنیدن یک خبر یا خواندن یک مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد موضوعی که برایتان خیلی مهم است در اختیار شما قرار می دهد. با این اطلاعات شما می توانید ایده پردازی های موفقی داشته باشید. برای رسیدن به خواسته تان زور نکنید.

پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد.  احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز وقتی می بینید کسی که حتی نصف شما هم تلاش نکرده است با رفتن از راه میانبر حتی از شما جلو افتاده و جایتان را گرفته است. شما معتقد هستید برای رسیدن به هدفی که دارید اراده و سخت کوشی لازم است و باید برای رسیدن به جایی که می خواهید زحمت بکشید، از این که برای هدفتان از بعضی چیزها بگذرید و به خودتان فشار بیاورید هم هراسی ندارید. شما برنامه ریزی کرده اید و طبق برنامه هم پیش رفته اید، این پیشی گرفتن موذیانه به احتمال زیاد حریفتان را سلامت به مقصد نخواهد رساند. پس خودتان را بخاطر وضعیت فعلی ناراحت نکنید و این نکته را هم به یاد داشته باشید که روشی که شما در پیش گرفته اید چیزهای زیادی به شما اضافه خواهد کرد. ایده های خوب می توانند درهای بسته بسیاری را به روی شما باز کند. حتی اگر مجبور باشید با شخصی که برایتان ارزش قائل نیست، معاشرت و کار کنید. اعتماد به نفستان را از شما می گیرد. در زمینه مالی با شریک خود مشکل دارید، بهتر است هر چه زودتر به بهبود این رابطه فکر کنید. در حال حاضر این رابطه مهمترین مسئله زندگی تان به حساب می آید.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد.   به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به بودن در کنار شما نیاز دارد.

فال روزانه فردا خرداد (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

امروز شاید خودتان هم متوجه اثراتی که رفتارهای از روی دمدمی مزاجی شما می توانند روی دیگران داشته باشند نباشید. آنها سعی دارند شما را درک کنند، اما فهمیدن حرف هایتان امروز گاهی می تواند به اندازه حل معمایی پیچیده دشوار باشد. به جای امر و نهی کردن به دیگران و وادارکردن آنها به پذیرفتن حرف ها و نظراتتان کمی دست نگه دارید و حرف ها و رفتارهایتان را برای آنها توجیه کنید. امروز شما برای به دست آوردن دل شخصی که دوست دارید حاضر هستید هر حرفی بزنید و حتی زودگذرترین احساسات خود را هم به زبان بیاورید، یادتان باشد که شما امیر حرف هایی هستید که نگفته اید و اسیر آنهایی که گفته اید. در مورد مسئله پیش آمده سرسری و بی تفاوت از کنارش نگذرید. از شخصی قدرنشناس بپرهیزید و فریب زبان بازی و دو رویی های او را نخورید. به زودی هدیه ای به دستتان می رسد. قدر شخص فرستنده را بدانید و با دقت بسیار در حفظ هدیه اش کوشا باشید. از دری که نباید رد نشوید و صداقت تان را زیر سوال نبرید، حتی اگر پشت در بهشت باشد.

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید.  شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید.  خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.

 

فال روزانه فردا تیر (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

امروز به نفعتان است که خودتان را از موقعیت های حساس و خطرناکی مثل میدان جنگ میان دو نفر دیگر دور نگه دارید. حتی اگر این موقعیت یک بحث پیش پا افتاده بر سر یک اختلاف نظر سیاسی باشد، با گرفتن جانب یک نفر ممکن است به صورتی کاملا ناخواسته برای خودتان دشمن تراشی کنید. از قدرت خودتان برای آرام کردن وضعیتی که پیش آمده است استفاده کنید و به جای این که خودتان را هم اسیر شعله های خشم دو طرف کنید از استعدادی که در توجه به دیگران و محافظت از آنها دارید برای خاموش کردن آتشی که برافروخته شده است بهره ببرید. اگر ین کار را بکنید خواهید توانست بی آن که دخالتی کرده باشید روی نتیجه تأثیرگذار باشید. اتفاقی ناراحت کننده برای چندمین بار برایتان رخ داده لازم است هر چه سریعتر تغییری در برخوردتان با مردم بدهید. ادامه کاری باعث خستگی و افسردگی شما می شود. بهتر است هر چه زودتر کار را به فردی معتمد و ماهر بسپارید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید. شما به خوبی می دانید که از زندگی عاطفی تان چه می خواهید.

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.     قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند. اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

 

فال روزانه فردا مرداد (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

با وجود این که امروز حالتان به طور کلی خوب است و اوضاع کم و بیش روبراه به نظر می رسد، به احتمال زیاد در راهتان دست اندازهایی هم خواهید داشت. وقتی پای انجام کارهای خانه و یا فعالیت های گروهی به میان بیاید شما می خواهید رهبری دیگران را به عهده بگیرید و خوب مثل همیشه خیلی هم خوب از پس این کار برخواهید آمد و به دیگران انرژی و انگیزه خواهید داد تا به صورت هماهنگ پیش بروند؛ اما یک نکته هست که باید مد نظر داشته باشید و آن هم این است که مواظب باشید رفتارهای خودخواهانه از خودتان نشان ندهید. اگر نیازهای دیگران را در نظر نگیرید و بخواهید فقط حرف خودتان را ب کرسی بنشانید ممکن است در گروهتان اختلاف هایی پیش بیاید. برای بدست آوردن چیزی که می خواهید باید جدیت بیشتری نشان دهید، فراموش نکنید که بهشت را به بها می دهند نه به بهانه. به تازگی از بستر بیماری برخاسته اید، مراقب سلامتتان باشید هیچ چیز مهم تر از سلامتی نیست. به زودی شخصی به شما پیشنهادی می کند، این پیشنهاد می تواند در کار و درآمد شما تاثیر به سزایی بگذارد.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد.  روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهد شد. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی‌‌تان را بدانید. با انجام کارهای خلاقانه به آرامش برسید.

 

فال روزانه فردا شهریور (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز ممکن است در موقعیت های دشواری قرار بگیرید که باعث می شوند احساس کنید هر کاری هم که بکنید محکوم به شکست هستید. پیدا کردن یک راه حل مناسب به خاطر خودخواهی سایر افرادی که به این ماجرا ارتباط پیدا می کنند تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. حتی اگر بتوانید یک توافق نامه کتبی به امضا برسانید هم هیچ تضمینی برای این که در واقعیت اوضاع به راحتی پیش بروند وجود نخواهد داشت. اولین اقدامی که باید در راه رفع این مشکل بردارید این است که رفتاری کاملا صادقانه داشته باشید و با تعصب برخورد نکنید و جانب کسی را هم نگیرید. اگر بتوانید این اصول را رعایت کنید احتمال این که بتوانید همین امروز مشکلتان را حل کنید خیلی بالاتر خواهد بود. یک اشتباه را مدت هاست که زندگی می کنید و خودتان را گول می زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می آیید که دیگر بسیار دیر است و نمی توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روزهای سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. برای رسیدن به ثبات مالی، از امروز ولخرجی را کنار بگذارید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود.   معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید.

فال روزانه فردا مهر (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

امروز اگر دیدید دارد بی عدالتی اتفاق می افتد خیلی سریع نسبت به آن واکنش نشان بدهید، خواه این بی عدالتی در حق خودتان باشد و خواه در حق دیگران. اگر کسی حرف توهین آمیزی زده و یا دروغ گفت آن را نادیده نگیرید، در صورتی که این کار را بکنید شما هم درست به اندازه شخصی که این حرف ها را زده است مقصر هستید. وقتی می دانید حق با شما است سکوت اختیار نکنید و واقعیت را بگویید تا دیگران یاد بگیرند که باید به شما و حقوقتان احترام بگذارند. اگر برای بعدازظهرتان برنامه ای نداشته باشید آنقدر حوصله تان سرخواهد رفت که به سراغ خاطرات ناخوشایند گذشته رفته و برای خودتان محکمه راه می اندازید، پس حتما سر خودتان را یک طوری گرم نگه دارید. به دلیل نوع مدیریت شما در مواقع مختلف، پیشنهاد بسیار خوب کاری به شما می شود. با وارد شدن در این حوزه در مسیری قرار می گیرید که قبلا تجربه نکرده بودید، از این موضوع نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. در رابطه با مسائل احساسی خود دچار مشکل و سردرگمی شده اید، بهتر است این همه بی تابی و کلافگی از خودتان نشان ندهید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید.  سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

فال روزانه فردا آبان (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

شما به تازگی موفق شده اید از لحاظ مادی برخی از انتظاراتی که از زندگیتان دارید را برآورده کنید، اما آیا آنچه به دست آورده اید برایتان کافی بوده است؟ اگر خوب فکر کنید شاید به این نتیجه برسید که به تغییرهای بزرگتری نیاز دارید. به این فکر کنید که چه چیزی به شما انگیزده داده است تا بتوانید تا اینجای راه را طی کنید و زندگی فعلیتان را بسازید. به انتخاب هایی که در زندگی حرفه ایتان داشته اید خوب دقت کنید و ببینید آیا در همان مسیری هستید که خودتان دلتان می خواسته باشید؟ آیا دارید از استعدادهایتان بیشترین بهره ی ممکن را می برید؟ شاید وقت آن رسیده باشد که در زندگی حرفه ای خود قدم های تازه ای را بردارید. بهتر است متوجه باشید که او فقط تمایل دارد کمی تنها باشد، این را درک کنید که گاهی آدم ها به تنهایی نیاز دارند. حواستان باشد بعد از تمام کارهایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحماتتان یک جا به هدر برود. مطلبی که امروز حوصله تان را سر برده و به نظرتان پیش پا افتاده است، به زودی برایتان بسیار مهم و قابل توجه می شود.

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

 

فال روزانه فردا آذر (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

امروز برای مدیتیشن، تفکر و تعمق روز بسیار خوبی می تواند باشد. شما در حال حاضر، به دلیل اینکه کارهای مختلفی که در دست انجام دارید هنوز به مرحله ای که انتظار داشته اید نرسیده اند، از عملکرد خودتان در این چند وقت اخیر راضی نیستید. شما صبر و قرارتان را از دست داده اید، اما هرکس دیگری هم که جای شما بود همین احساس را پیدا می کرد. این دوره ی انتظار دارد بیش از اندازه طولانی می شود و حالا نزدیک به دو ماه است که شما در تلاش و تکاپو بده اید اما به نتیجه ی مورد نظرتان نرسیده اید. خبر خوبی برایتان داریم، همه چیز به زودی درست خواهد شد. تنها کاری که فعلا باید بکنید این است که کار جدید برای خودتان نتراشید. برای رسیدن به خواسته قلبی تان بهتر است فعلا کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیفتاده غصه خوردن غلط است، اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن خبر مهمی به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. با فرصت چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید.

فال روزانه فردا دی (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود، اما باید مواظب باشید در تفریح و خوش گذرانی زیاده روی نکنید و مشکلاتتان را هم دست کم نگیرید. شاید با خودتان فکر کنید که مشکلات کوچک مالی که این اواخر داشته اید حل شده اند و حالا می توانید هر طوری که دلتان بخواهد پول هایتان را خرج کنید، اما به احتمال زیاد چند مشکل کوچک حل نشده باقی مانده اند که یا هنوز متوجه آنها نشده اید، یا فراموششان کرده اید. کارهایی که امروز انجام می دهید در آینده ی شما تأثیر زیادی خواهند داشت، پس مواظب باشید طوری زمینه سازی کنید که همه چیز همانی باشد که خودتان می خواهید. امروز روز خوبی برای ترک عادت های بد می تواند باشد. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود تا از اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد مطلع شوید، حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که دزدی در کمین اموال شما نشسته است. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.   با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. حادثه‌ ناگواری در کمین شما است و بهتر است که شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.

فال روزانه فردا بهمن (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

امروز وقت آن رسیده است تا با نگرانی هایی که در این چند وقت اخیر آزارتان داده اند خداحافظی کنید. تلاش های شما بالاخره دارند نتیجه می دهند و اطرافیانتان نیز با دیدن موفقیت هایتان احترام بیشتری برای شما قائل هستند و انعطاف پذیری بیشتری در برابر شما از خودشان نشان می دهند. با وجود اینکه برخی جزئیات در رابطه ی عاطفیتان هنوز حل نکرده باقی مانده اند حالا دیگر به مرحله ای رسیده اید که می توانید دست از جدال با مشکلات برداشته و کمی به خودتان و طرف مقابلتان استراحت بدهید. ماه هاست که شما در این روند تغییر و تحول بوده اید و در تلاشی دو طرفه برای بهتر کردن رابطه تان به سر برده اید، حالا دیگر وقت استراحت فرا رسیده است. برای رهایی از سردرگمی تان یک راهکار درست پیدا کنید تا بیش از این در مشکلات غرق نشوید. شما ذاتا روحیه جنگنده ای دارید و هم موضوع باعث پیشرفت تان در آینده ای نزدیک خواهد شد. چند وقتی است که مشکل کاری دارید. شما به سختی تمام و با چنگ و دندان موقعیت تان را حفظ کرده اید. به همین دلیل این روزها به شدت احساس خستگی می کنید.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید.  میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

 

فال روزانه فردا اسفند (چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

روابط اجتماعی یکی از مهم ترین بخش های زندگی شما هستند و زندگیتان بدون دیگران معنا پیدا نمی کند. شما شخصی بسیار اجتماعی، شاد و سرزنده و اهل بگو و بخند هستید و از دور هم جمع کردن دیگران لذت می برید، اما این اواخر دلتان می خواسته است تا جای ممکن تنها باشید. اگر فکر می کنید واقعا به این تنهایی نیاز دارید چه اصراری دارید که این نیاز خود را نادیده بگیرید. حتی اگر این نیاز به نظر شما عجیب باشد باید به آن توجه داشته باشید. امروز در خانه بمانید و با خودتان خلوت کنید. کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید و به این فکر کنید که چه چیزی باعث شده است که دلتان بخواهد از دیگران فاصله بگیرید. با تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. دور و برتان را کمی خلوت کنید تا بتوانید درست فکر کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده، به موقع اگر نجنبید، فرصت را از دست خواهید داد. خودتان را شرمنده دیگران نکنید. هرچه زودتر باید به دیدن شخصی بروید. دوری راه را بهانه نکنید و به دیدنش بروید.

از در مشاجره و دلخوری با اطرافیان وارد نشوید و به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد.  به لحاظ مالی پولی به دستتان می‌رسد تا مشکلات مالیتان را خاتمه دهید. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.   به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبرو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار