فال روزانه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۰ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا دهم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال رو...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۰ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا دهم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

به نظر می‌رسد وقت کافی برای دوستان خود نمی‌گذارید اما امروز روز مناسبی برای این کار است. به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود تا کاری را که مدت های زیادی است بدان علاقه دارید، انجام دهید. ممکن است در ابتدا ترس و دودلی مانع از پیشرفت تان شود اما اجازه ندهید هیچ چیز شما را از ادامه راه باز دارد. کافی است به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید، آنوقت خواهید دید که با کمی تلاش چگونه همه چیز بر وقف مرادتان پیش خواهد رفت. با شنیدن خبر غیر منتظره موج از امید در دل تان راه پیدا میکند هنگام مواجه شدن با لیست بلند وظایف تان بجای نگران شدن سعی کنید با اولویت صحیح و اختصاص وقت کافی برای کار ها راه خود را بگشایید. برای گرفتن یک تصمیم مهم تسلیم و مطیع دیگران نشوید وگرنه پشیمانی هرگز رهایتان نخواهد کرد ،دیگران را درک کنید تا بتوانید به ارامش برسید.

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته است. نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهید کرد.   فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای به دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

بهتر است زمانی را برای جبران اشتباهات گذشته بگذارید. به عنوان مثال اگر با خانواده یا دوستان تان به مشکلی خورده اید، از آنها معذرت خواهی کنید یا در پی خطاهایی که در محیط کار انجام داده اید، باشید. به جای احساس پشیمانی و غصه خوردن با افرادی که می‌توانند به شما در جبران آن کمک کنند، در ارتباط باشید. به زودی در یک میهمانی با فردی آشنا خواهید شد و رابطه شما تا جایی ادامه خواهد یافت که انتظارش را ندارید. سعی کنید در ارتباط با این فرد کمی محتاطانه عمل کنید. حرف های بدون فکر ممکن است که تمام نقشه هایتان را بر باد دهد. اگر نگرانی هایتان بر وجودتان غلبه کنند آرامش را از شما دور میکنند، زمان ایجاد تغییر و تحولاتی ضروری فرا رسیده است بهتر است بیشتر از همیشه واقع بینانه و سنجیده عمل کنید تا مرتکب هیچ اشتباهی نشوید، تلاش هایتان در جهت ایجاد روابط عاطفی شما را جایی نمیرساند، صبر پیشه کنید این روزها بهترین زمان برای خود شناسید. قدم نو رسیده ای به خانه تان باز میشود.

ناخواسته کار ناپسندی انجام داده‌اید و اطرافیان را دلخور کرده‌اید. از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما کینه‌ای به دل داشته باشد. احساس می‌‌کنید که اطرافیان درک درستی از شما ندارند و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده ‌است. در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و آن‌ها در جریان دیدگاه‌های خود قرار دهید تا قضاوت‌های نادرست را کنار بگذارند. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید. حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز تمام نگرانی های زندگی خود را کنار بگذرانید و دل به طبیعت بدهید. اراده شما در انجام وظایفی که به دست می گیرید فوق العاده است اما اگر استراحت نکنید، نه تنها به ذهن بلکه به جسم خود نیز آسیب خواهید رساند. علارغم مشکلاتی که برای شما پیش آمده، به زودی آرامش را تجربه خواهید کرد. حتی اگر دیگران مانع شما شدند، حرف‌هایی را که باید، به زبان آورید. شما چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شریک زندگی‌تان دارید، به نیمه پر لیوان نگاه کنید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود. درحال و هوایی متفاوت بسر میبرید و انچنان سرشار از انرژی هستید که احساس میکنید قادرید تمام دنیا را فتح کنید … بعلت تغییر و تحولاتی که در قالب فکری یتان ایجاد شده بسمت یک ماجراجویی ذوق زده میشوید. قبل از آغاز هر کار جدیدی بهتر است تمام جوانب امر را با دقت بسنجید . برای نیتی که در سر دارید به یاد داشته باشید که جز با تلاش مضاعف به آن دست پیدا نمی کنید .

 اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برایتان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند.   نظرهای سودمندی دارید، اما این نظرهای سودمند را در جمع مطرح نمی‌‌کنید. این شرایط باعث شده تا کسی از توانمندی‌های شما باخبر نباشد. در اولین فرصت این روحیه را کنار بگذارید و ایده‌های بکری که در ذهن دارید را با اطرافیان مطرح کنید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد شما را به فرد مطمئن و دنیا‌دیده‌ای در پیش دوستان و آشنایان تبدیل خواهد کرد.  اعضای خانواده امروز شما را حسابی تحویل می‌گیرند و لحظه‌های سرشار از شادکامی و رضایت در انتظار شماست. لطف اهل منزل را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

آروزهایتان را جدی بگیرید. با کمک آن‌ها است که می‌توانید به اولویت‌های زندگی خود، خاطرات گمشده، علاقمندی و نگرانی‌های زندگی خود پی ببرید و ر کمال ناباوری به خودشناسی برسید. اگر فردی می‌تواند در این راه به شما کمک کند، برای درخواست آن کوتاهی نکنید. مدت‌ها است ارتباط خوبی با عشق زندگی‌تان ندارید اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است، آن را از دست ندهید. با او برای کمی گشت و گذار به بیرون از خانه روید زیرا کار زیاد هر دوی شما را خسته کرده است. به شیوه ای جدید و موثر برای بهبود وضعیت کاری و مالی خود و ایجاد تعادلی مناسب دست پیدا خواهید کرد. در هنگام اتخاذ یک تصمیم مهم بهتر است به ندای قلب خود گوش کنید. به یاد داشته باشید که زندگی همواره سیری رو به جلو طی می کند. به عقب برنمی گردد. به سعادت خود فکر کنید و تصمیم بگیرید اجازه ندهید سخنان و یا قضاوت دیگران شما را از پیشروی به جلو منع کند.

بدرفتاری با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید. ادامه این رفتار فاصله‌های عمیقی میان شما و عشق زندگیتان ایجاد خواهد کرد. احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. یکی از آشنایان رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت رفتار ناپسندی که داشته را جبران خواهد کرد. کار زیاد نه‌تنها شما را خسته و افسرده کرده است، بلکه سلامتتان نیز به خطر افتاده و اگر این وضعیت را ادامه دهید قطعا گرفتار بستر بیماری خواهید شد. در نتیجه از امروز به خودتان اهمیت بیشتری بدهید و از سلامت وجود نازنین خود غافل نشوید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز انرژی مضاعفی برای برقراری ارتباط با دیگران به دست خواهید آورد بنابراین بهترین زمان است تا درباره استرس‌های خود صحبت کنید. نگرانی، عصبانیت و ترس تأثیر بسزایی بر سلامت بدنی و ذهنی شما خواهد داشت. برای کاهش استرس، ورزش را به شما توصیه می‌کنیم. به دنبال بهترین راه برای بهبود حالتان باشید. امروز مهربان تر از همیشه هستید به همین دلیل می‌توانید بر دیگران تأثیر مثبتی بگذارید اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا ممکن است افراد سود جو از این شرایط سو استفاده کنند. فراموش نکنید که زمانی برای هدر دادن ندارید با وجود آنکه همیشه در برقراری روابط اجتماعی موفق هستید ممکن است این روزها به دلایلی احساس کنید که با مشکلاتی در این رابطه مواجه هستید برای مدتی در روابط خود تامل کنید تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را مورد ارزیابی قرار دهید در مورد مساله کاری از فرصت ناب و طلایی تان به موقع استفاده کنید و گرنه بعدا دچار پشیمانی خواهید شد.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالیتان را بهبود بخشید.  به مهمانی دعوت می‌شوید. این دعوت را پذیرا باشید و مطمئن باشید در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

انرژی مثبت خود را همه جا منتشر می‌کنید و به دیگران نیز نشان می‌دهید که چقدر وجودشان در زندگی شما اهمیت دارد. امروز زمان خوبی برای غافلگیر کردن محبوبتان است. اگر می‌خواهید تعادل در زندگی شما برقرار شود، به همان اندازه که به منطق اهمیت می‌دهید، به احساسات خود نیز اهمیت دهید. بهتر است امروز بهترین لباس خود را به تن کنید و از خانه خارج شوید. اگر مجرد هستید، به اطراف خود توجه بیشتری کنید، هستند افرادی که برای برقراری رابطه با شما تلاش می کنند. آنها را جدی بگیرید. شور و انرژی تازه ای را در وجود خود احساس خواهید کرد و سرانجام قادر خواهید بود زندگی و دنیای پیرامون خود را از دید متفاوتی نگاه کنید از قدرت اراده خود در جهت ممکن ساختی غیر ممکنی استفاده کنید که میتواند در آینده شما نقش تعیین کننده ای را ایفا کند شهامت و مبارزه برای آنچه باور دارید کلیدهای راهگشای شما محسوب میشوند موقعیت و سن خود را هم در نظر بگیرید.

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. ممکن است با انجام کار ناپسندی، زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری نمایید




فال روزانه مهر

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر امروز مشکلی بر سر راه شما قرار گرفت، به دنبال ساده‌ترین راه حل باشید و از پیچیده کردن آن بپرهیزید. همیشه روشن و واضح‌ترین راه حل بهترین راه نیست اما امروز این راه جواب می دهد. احساسات را به طور موقت از خود دور کنید تا منطق و افکارتان بهترین تصمیم را بگیرند. گاهی احساسات شما را از واقعیات دور می‌کنند و این در چنین روزی به صلاحتان نیست. به یک میهمانی دعوت می‌شوید، بهتر است از فرد مورد علاقه‌تان نیز دعوت کنید تا با شما همراه شود، در این صورت هر دوی شما روحیه‌تان عوض خواهد شد و به آرامش خواهید رسید. بهتر است با طرز تفکری مثبت به رخدادهای اخیر زندگیتان بنگرید تا بتوانید از وضعیت کلافه ی این روزها خارج شوید. حجم کارها و مسئولیت های خود را کم کنید. و زندگی در زمان حال و لذت بردن از آن را شروع کنید. در رابطه با دیگران با سعه ی صدر و از خودگذشتگی عمل کنید. به یاد داشته باشید همه انسانها به هم نیازمندند و هیچکس بر دیگری برتری ندارد.

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و روحیه خوبی ندارید. اجازه ندهید این روحیه تا انتهای روز با شما همراه باشد. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند، اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد.   به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و روحیه خوبی ندارید. اجازه ندهید این روحیه تا انتهای روز با شما همراه باشد. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند، اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد.   به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

بر هوا و هوس خود غلبه کنید و اجازه ندهید هوسرانی کار شما را به جاهای باریک بکشاند. هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. یکی از آشنایان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ذهن تان درگیر ایده های تازه ای در زمینه کاری، خانوادگی و عاطفی است. مدام به این فکر می کنید که چگونه می توان شرایط را از آن چه هست، بهتر ساخت اما هر چه تلاش می کنید در واقعیت با روش زندگی شما جور در نمی آید. شاید بهتر است تحقیقات و برنامه ریزی دقیق تری برای راهی که می خواهید پیش بگیرید، داشته باشید. به زودی یک رابطه عاطفی ایده آل را، که مدت ها به دنبالش بودید، آغاز خواهید کرد. محتاطانه قدم بردارید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود. به یاد داشته باشید که زندگی یعنی تغییر مداوم و تغییر یعنی پختگی و بلوغ فکری.، شخصیت و هویت جدید و موفق برای خود خلق کنید . اطمینان که به دیگران داری مستقیما از اعتماد به خودتان سر چشمه میگیرد. اشتباهی که مرتکب شده اید تکرار نکنید. با جریان زندگی پیش بروید و در قبال تغییرات جدید به ظاهر نا خوشایند زندگی تان با آرامش بر خورد کنید تا تفاوتی را برای خود رقم بزنید .

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. روز خوبی برای عاشقی با همسر یا عشق ‌زندگیتان در پیش دارید. گوشتان به حرف‌های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. روز خوبی برای عاشقی با همسر یا عشق ‌زندگیتان در پیش دارید. گوشتان به حرف‌های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید.  دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.   همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سرورویتان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر شخصی موجب ناراحتی شما شده، امروز بهترین روز برای حذف او از زندگی‌تان است. با انرژی که امروز به دست آورده‌اید، ارتباط بیشتری با دوستان خود برقرار می کنید، حتی با وجود مخالفت دوستان، رئیس، عشق زندگی یا اقوامتان، افکار و احساسات خود را به کرسی خواهید نشاند. اگر می‌خواهید با فردی قرار ملاقاتی بگذارید، درنگ نکنید زیرا امروز بهترین فرصت است، شما مرکز توجه قرار گرفته و در هر گفتگویی موفق خواهید شد. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید، فرد مورد علاقه‌تان به سمت شما جذب می شود. با احتیاط از پله های زندگی بالابروید و از دو تا یکی کردن پله ها خودداری فرمایید. رخدادهای اخیر باعث شده که مسیر جدیدی را برای آینده خود بر گزینید. حالا شما از توانایی لازم برای برخورد با چالش های بزرگ و کوچک بر خوردارید. خبر های خوبی در راه هستند . نهایت سعی خود را جهت رفع سوء تفاهم پیش آمده به کار گیرید. وقت گرانبهای خود را برای جستجو برای چیزی که بی ارزش میباشد به هدر ندهید.

اگر شخصی موجب ناراحتی شما شده، امروز بهترین روز برای حذف او از زندگی‌تان است. با انرژی که امروز به دست آورده‌اید، ارتباط بیشتری با دوستان خود برقرار می کنید، حتی با وجود مخالفت دوستان، رئیس، عشق زندگی یا اقوامتان، افکار و احساسات خود را به کرسی خواهید نشاند. اگر می‌خواهید با فردی قرار ملاقاتی بگذارید، درنگ نکنید زیرا امروز بهترین فرصت است، شما مرکز توجه قرار گرفته و در هر گفتگویی موفق خواهید شد. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید، فرد مورد علاقه‌تان به سمت شما جذب می شود. با احتیاط از پله های زندگی بالابروید و از دو تا یکی کردن پله ها خودداری فرمایید. رخدادهای اخیر باعث شده که مسیر جدیدی را برای آینده خود بر گزینید. حالا شما از توانایی لازم برای برخورد با چالش های بزرگ و کوچک بر خوردارید. خبر های خوبی در راه هستند . نهایت سعی خود را جهت رفع سوء تفاهم پیش آمده به کار گیرید. وقت گرانبهای خود را برای جستجو برای چیزی که بی ارزش میباشد به هدر ندهید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما فرد درون گرایی هستید که به طور معمول از بیان احساسات خود خودداری می‌کنید اما امروز استثناست و شما توانایی لازم برای برقراری ارتباط با افراد مختلف را به دست خواهید آورد. از فرصت‌ها و شانس‌هایی که برای شما پیش می‌آید، استفاده کنید و احساسات خود را با زبان دوستانه بیان کنید. حرف زدن آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید، سخت نیست و مشکلی که مدتی هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کنید، بالاخره حل خواهد شد. برای کمی آرامش، با فرد مورد علاقه‌تان به مسافرت یک روزه بروید. این کار هر دوی شما را خشنود خواهد کرد. اگر بر این باورید که کنترلی بر روی احساساتتان ندارید بهتر است بدانید که چنین چیزی حقیقت نداد کمی در گذشته خود کندو کاو کنید تا با واقعیت روبرو شوید ممکن است الان اطرافیان تا با شما هم عقیده نباشند اگر خودتان به عقیده تان باور دارید و نسبت به درست بودنش مطمئن هستید صبر و شکیبایی به خرج دهید تا صحت آن بر همه آشکار شود ممکن است فرصت های از دل همین موقعیت ها برخیزد.

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از آن بیرون می‌آیید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید، اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد.  دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار