فال روزانه یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۵  آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۵ آبان و فال روزانه فردا ۱۵ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۵  آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۵ آبان و فال روزانه فردا ۱۵ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شاید با خودتان فکر کنید که لیاقت رسیدن به این همه موفقیت را ندارید، اما این تفکر خود ویرانگرانه هیچ نتیجه مثبتی برای شما به همراه نخواهد داشت. امروز در بیان آن چه می خواهید نباید زیاد در پرده سخن بگویید و با صراحت و صداقت نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. حتی اگر امروز به خواسته هایتان نرسید هم به آنها خیلی نزدیک تر خواهید شد. در حال حاضر ممکن است نکات مهمی را که در تکمیل نقشه هایتان اهمیت اساسی دارند نادیده گرفته باشید. پی بردن به این نکات بلافاصله ممکن نخواهد بود و تبدیل کردن شک و تردیدهایتان به اطمینان به اندکی زمان احتیاج دارد. با کسانی که دوست دارید صادقانه رفتار کنید تا مورد تحسین و تایید آنها قرار بگیرید. برای شرکت در یک پروژه اقتصادی از شما دعوت به عمل می آید، لازم است بی گدار به آب نزنید و تحقیقات بیشتری پیرامون پروژه و احتمالات نفع و ضرر آن انجام دهید، در مورد رابطه احساسی تان بعد از مدت ها تلاش احساس می کنید که زحمات تان بیهوده بوده و راه به جای نبرده اید، بهتر است این همه خودتان را سرزنش نکنید .

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگیتان بهره خواهید برد. امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید.  خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

حقیقتی تلخ را در دل نگه داشته‌اید و در افشای این حقیقت مردد هستید، امروز زمان خوبی است که دل به دریا بزنید و این حقیقت را برملا کنید. در افشا کردن این حقیقت از چیزی چشم‌پوشی نکنید و تمام مطالبی که مدت‌ها است در دل نگه داشته‌اید را بدون هیچ کم‌و‌کاستی بگویید. مطمئن باشید برملا کردن این حقیقت به ضرر هیچ‌کس نیست و آسیبی به شما یا اطرافیان وارد نمی‌شود. اهل نظم و برنامه‌ریزی هستید و دوست دارید همه‌چیز طبق برنامه انجام شود، اما چند روزی است که احساس می‌کنید ریسمان کارها از دست شما در رفته و کنترلی بر امور اطراف‌تان ندارید. در این شرایط هیچ‌چیز به‌غیر از یک استراحت کوتاه به شما کمک نمی‌کند، با استراحت می‌توانید افکارتان را سروسامان دهید و دوباره با‌نظم بیشتر زندگی را در پیش بگیرید. اتفاقی افتاده، حتی اگر مسیر را اشتباه رفته باشید تجربه با ارزشی نصیبتان شده از زیبایی های زندگی لذت ببرید و از توجه به دیگران غافل نشوید. بهتر است مکث کنید و اندکی صبورانه تر با موضوع پیش آمده مواجه شوید، لازم است موانعی که بر سر راهتان قرار دارد یکی یکی از میان بردارید. بیش از اندازه از خودتان توقع نداشته باشید.

به جای اینکه به نگرانی‌های بی‌دلیل و کم‌ارزش مشغول شوید، فکر خود را به انجام کارهای مهم مشغول کنید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از همیشه مواظب مال ‌و ‌اموالتان باشید و چشم از داراییهایتان بر ندارید.  از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

 




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

به‌رغم اینکه سن و سالی از شما گذشته است، اما اطرافیان‌ آن‌گونه که باید و شاید روی شما حساب‌باز نمی‌کنند و نظرهای شما را جدی نمی‌گیرند. امروز زمان خوبی است که ثابت کنید اهل فکر و منطق هستید و حتی از سن‌و‌سال‌تان هم بیشتر می‌فهمید. آتش عشق، جگر شما را سوزانده و به‌رغم تلاش‌های زیاد نتوانسته‌اید دلِ دلدار را بدست آورید. در نتیجه چند روزی است که اصلاً حال و روز خوبی ندارید و به فکر چاره‌ هستید. لازم است بدانید که چاره کار در دست خودتان نهفته است و یک‌بار دیگر برای بدست آوردن دل محبوب خود آستین بالا بزنید، مطمئن باشید این بار شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد. به دلیل مشغله فراوان این روزها روابط اجتماعی تان کم و کمتر شده، بهتر است به آن سر و سامان بدهید، شما اساسا فردی اجتماعی و پر سر و صدا هستید و این وضعیت در روحیه تان تاثیر خوبی ندارد، سعی کنید روزانه حداقل نیم ساعت از وقت خود را صرف پیاده روی کنید، هم به سلامت جسم تان کمک می کند و هم روحیه تان بهتر می شود.

روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند.  برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.

 




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

در چند روز گذشته به هر کاری دست زده‌اید گره‌ای در آن افتاده و احساس می‌کنید کسی چوب لای چرخ شما گذاشته است، اما جالب است بدانید گیر کار در نگرش شما به زندگی نهفته است و با تغییر رویکردی که به حل مشکلات دارید، بدون شک این مشکلات راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل می‌شوند. امروز قرار ملاقات یا مهمانی مهمی را در پیش‌رو دارید اما اوضاع بر وفق مراد شما نخواهد بود و کسی که با او مدتی است مشکل دارید در این مهمانی یا جلسه کاری حضور دارد. در نتیجه بهتر است این مهمانی را غنیمت بدانید و در فرصتی مناسب این فرد را به کناری بکشید و سنگ‌هایتان را با هم وا بکنید. با شخصی که برایتان مهم است همین امروز تماس بگیرید، جهت بهبود و پیشرفت در کار جرقه ای در ذهن شما زده شده بهتر است آن را جدی بگیرید و بی تفاوت از کنارش نگذرید، این ایده می تواند مسیر زندگی تان را عوض کند. این روزها نسبت به اطرافیانتان مهربان تر رفتار می کنید این رویه ی شما تاثیر مثبتی بر روابطتان خواهد گذاشت.

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.  مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. احساس می‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان با شما روراست نیست و حرف‌های دلش را درمیان نمی‌گذارد. در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و رویکردی را در پیش بگیرید که در آن خبری از فریب و پنهان‌کاری نباشد. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید.

 




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به جای مبارزه با موج تغییراتی که در زندگیتان دارد به وجود می آید با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. شاید در ابتدای مسیر دیگران به شما بخندند و حتی مورد تمسخر آنها قرار بگیرید، اما در پایان راه این شما هستید که به آنها خواهید خندید. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید. فکر بیماری آدم را بیمارتر می کند. اگر علائم بیماری شما را کمی نگران کرده، آزمایش دهید تا مطمئن شوید همه چیز روبه راه است. این اواخر شما نسبت به خودتان بسیار بی توجه بوده اید به خواسته هایتان بیشتر توجه کنید و عادات منفی ای که دارید ترک کنید. به مراسمی دعوت خواهید شد سعی کنید باب آشنایی و دوستی را با شخصی لایق بگشایید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. روحیه سخاوتمندی دارید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند.  خیال ‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما کم محلی می‌کند و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می‌شوید که این احساس کاملا بی‌پایه و اساس است و عشق ‌زندگیتان چیزی را از شما دریغ نمی‌کند. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

 




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید اصلاً سردماغ نیستید و حسابی اعصاب‌تان خورد است. مواظب گفته‌ها و کردار خود باشید تا خدای ناکرده اعصاب خوردی شما به ناراحتی کسی منجر نشود. به‌ لحاظ مالی در مضیقه هستید و به احتمال زیاد به‌همین دلیل هم هست که بی‌حوصله شده‌اید و اعصاب تحمل کسی را ندارید. در چنین شرایطی هیچ‌چیزی بهتر از گفت‌و‌گو با یک دوست یا یار قدیمی شما را آرام نمی‌کند، به دیدن دوستی که می‌دانید می‌شود روی راهنمایی‌هایش حساب‌باز کرد بروید و برای حل مشکلات با او مشورت کنید. دوستی با شخصی که فکرش را نمی کنید به دردتان خواهد خورد، کاری جدید و غیرمعمول انجام دهید تا تغییری مثبت در روال یکنواخت زندگی تان ایجاد شود، اگر منتظر فرصتی مناسب برای شروع پروژه ای جدید بوده اید حالا بهترین فرصت است، برای پیش بردن حرفتان بهتر است کمی جدی تر با دیگران رفتار کنید تا شما را دست کم نگیرند.

اجازه ندهید خستگی و کسالت به شما غلبه کند و کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید. برای رسیدن به موفقیت، قدر لحظه‌های زندگی خود را بیشتر بدانید. فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. سود قابل ‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. یکی از اطرافیان نیازمند کمک شماست. به این فرد کمک کنید، اما مواظب باشید از کارهای اصلی خود عقب نمانید و وقت بیش‌ازحدی را برای کمک به اطرافیان تلف نکنید.  روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلند مدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

 



فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

روز عجیبی است و احساس می‌کنید زمان اصلاً نمی‌گذرد، از این شرایط استفاده کنید و با خیال راحت بدون اینکه نگران گذشت زمان باشید به انجام کارهای روزانه بپردازید. تصمیم مهمی باید بگیرد و این تصمیم سرنوشت یکی از اطرافیان شما را تغییر می‌دهد. در نتیجه نمی‌دانید دقیقاً چه تصمیمی را باید اتخاذ کنید. در چنین شرایطی بهتر است با خود این فرد که باید برای او تصمیم بگیرید مشورت کنید و پس از سبک‌و‌سنگین کردن تمامی جوانب، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. سفری کاری را در پیش‌رو دارید و اعضای خانواده از اینکه شما آنها را همراه خود نمی‌برید حسابی دلخور شده‌اند. با اعضای خانواده صحبت کنید و به آنها بگویید که جایی برای دلخوری وجود ندارد و اگر در آینده موقعیت سفر دیگری مهیا شد، حتماً با اعضای خانواده به مسافرت می‌روید و حسابی خوش می‌گذارنید. تا بحال بخاطر نه نگفتن گرفتاری های زیادی گریبانگیرتان شده، اینک زمان آن فرارسیده که به خودتان بیایید و درخواست مطرح شده را اگر به صلاح خود نمی بینید با قاطعیت رد کنید. از هیچ چیز نترسید. یک نورسیده یا ورود مسافری به جمع خانوادگی تان موجب افزایش خیر و برکت در روزی تان می شود.

دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.   با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین کنید. یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

 




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

از شرایط زندگی فعلی خود اصلاً دل خوشی ندارید، اما اهل تغییر هم نیستید و می‌ترسید اگر برای تغییر و پیشرفت در زندگی اقدام کنید، همین شرایطی که در آن هستید را هم از دست بدهید. حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند پشت هر سختی، آسانی نهفته است و مطمئن باشید اگر دشواری‌های تغییرات امروز را بپذیرید، بدون شک زندگی شما در آینده رنگ و روی جدید و تازه‌ای خواهد داشت. در چند روز آینده خبر خوشی به دست شما می‌رسد، این خبر برای دیگر اعضای خانواده هم مهم است و دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون از منزل بروید و در موقعیت مناسب این خبر خوش را با آنها در میان بگذارید تا به همگی حسابی خوش بگذرد. لازم نیست برای سفر و تجدید قوا فرسنگ ها دور بروید اگر چشمهایتان را درست باز کنید می بینید که شادی در نزدیکی تان است. اگر به کسی قول یا وعده ای داده اید به آن جامه عمل بپوشانید تا همچنان نزد دیگران محترم باقی بمانید. هرچه احساساتتان را به دیگران نشان دهید آنها بیشتر از شما و ایده هایتان حمایت خواهند کرد.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. امروز با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دستتان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

 




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

از مشکلی روحی یا فیزیکی رنج می‌برید و به‌رغم اینکه تلاش زیادی برای حل این مشکل کرده‌اید، هیچ‌چاره‌ای پیش‌روی شما قرار ندارد. بد نیست بدانید گاهی اوقات رویکرد انسان‌ها به زندگی باعث می‌شود تا مشکلات طور دیگری جلوه‌ کنند و پر اهمیت‌تر شوند. در نتیجه بهتر است همه‌چیز را به تقدیر بسپارید و مطمئن باشید هر مشکلی در زمان مناسب خود حل خواهد شد. مشکلات شما را حسابی سرخورده کرده و وقت کافی برای رسیدگی به اعضای خانواده و دوستان ندارید، امروز بهترین زمان است که بی‌خیال مشکلات شوید و بعدازظهر را با اعضای خانواده یا دوستان عزیز خود بگذارنید. خودتان را باور داشته باشید. شما به حد کافی عزیز هستید. برای شرکت در مراسم جشنی از شما دعوت می شود، حضور در آن را مغتنم شمرده و با ملاقات آشنایان و دوستان فشار و استرس این اواخر را از خود دور کنید. یک جابجایی مکانی پیشرو دارید، که باید آن را به فال نیک بگیرید، خیری در آن است که با گذشت زمان متوجه آن خواهید شد.

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.  امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگیتان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاشهای زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند.

 




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

انسان مردم‌داری نیستید و افراد زیادی را در زندگی رنجانده‌اید. امروز زمان آن است که نگاهی به گذشته بیاندازید و از اکنون به بعد خلق‌‌وخوی خوش و روی گشاده‌ای داشته باشید. سعی کنید برای دوستان و اعضای فامیل گوش شنوا باشید و دست آنها را در مشکلات بگیرید. مطمئن باشید کمک شما بی‌نتیجه نخواهد بود و روزی فرا می‌رسد که دوستان و آشنایان دست شما را در زندگی بگیرند. خبر یا حادثه‌ ناگواری برای یکی از اعضای فامیل یا دوستان شما اتفاق افتاده و هیچ کاری از دست‌تان بر نمی‌آید. در چنین شرایطی بهتر است این دوست را برای صرف شام به منزل‌ یا رستوران دعوت کنید و به او بفهمانید به‌رغم اینکه کاری نمی‌توانید برای او انجام دهید، اما باز هم با او همدل هستید و آرزو می‌کنید هرچه سریع‌تر مشکل‌اش حل شود. غصه خوردن بابت اتفاقی که افتاده هیچ حاصل و فایده ای ندارد و کار بیهوده ای است. هیچ کس نمی تواند زمان را به عقب برگرداند. زندگی خود را بیهوده در طلب آرزو های ناممکن و محال به مخاطره نیندازید. فکر و یا شکی که مثل خوره روحتان را می خورد با فردی قابل اعتماد در میان بگذارید تا دچار دردسر و حسادت نشوید.

به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌ای‌، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید.  روزگار از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و ممکن است در چند روز آینده مشکلات دشواری سر راه شما قرار بگیرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مشکلات را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کاری زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند.

 




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اطرافیان، شما را به‌عنوان حلال مشکلات می‌شناسند و توانسته‌اید تاکنون یکه‌و‌تنها زندگی را به پیش ببرید، اما به‌رغم اینکه تاکنون گره‌های زیادی را از مشکلات دیگران باز کرده‌اید، اوضاع مالی خوبی ندارید و فشار قسط‌ها و قرض‌ها امان شما را بریده است. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در چند هفته آینده فرصتی استثنایی انتظار شما را می‌کشد و با بهره‌گیری از این فرصت، سود و ثروت کلانی به جیب‌ خواهید زد، به شرط اینکه موقعیت‌شناس باشید و فرصت‌های تجاری را زیر نظر بگیرید. کاری ناتمام دارید که زمان زیادی از شروع آن گذشته اما هنوز به سرانجام نرسیده است، بهتر است این کار را به اتمام برسانید تا مقدمات کار بعدی برایتان فراهم شود. دل عزیزی را ناخواسته شکسته اید اما غرورتان مانع از عذرخواهی شماست بهتر است تا دیر نشده، هرچه سریعتر برای دلجویی اقدام کنید. مدتی است که انجام کاری فکرتان را به شدت مشغول کرده.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، جلوی اتلاف ‌وقت را بگیرید. میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای رسیدگی به شما پیدا نمی‌کند. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما امیدوار هستید که امروز فرصت وقت گذراندن با کسی که به شدت مورد تحسین و علاقه شما قرار دارد را داشته باشید؛ اما ممکن است که شخص مورد نظرتان درگیری های خودش را داشته باشد و نتواند وقتی برای شما در برنامه امروز خود خالی کند. اصلا خودتان را ناراحت نکنید، کسی که برای شما اهمیت و ارزش قائل باشد هرطور که شده وقتی برای شما در برنامه خود خالی خواهد کرد. امروز تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد. از تجربیاتتان استفاده کنید و اجازه ندهید که کسی شما را به بازی بگیرد، خوشبختانه تمامی امکانات لازم برای پیشرفت و ترقی شما محیاست، شما می توانید آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید و احتیاجی به حضور کسی ندارید. ملاقاتی خواهید داشت که می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد از مشاجره حد الامکان دوری کنید

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.  گرفتاری بزرگی سر راه شما قرار می‌‌گیرد. برای حل این مشکل به تنهایی از دست شما کاری برنمی‌آید، اجازه ندهید این مشکل ریشه‌دار شود و به لطف کمک دوستان و آشنایان مشکلات را حل کنید.

 

 

مطالب مرتبط