قدردانی مسئولان استانی و شهرستانی از مهندس طاهرزاده مدیرعامل چادرملو به‌پاس حمایت از بخش درمان

رئیس بیمارستان اردکان در نشستی با مدیرعامل چادرملو، از حمایت‌های این شرکت از حوزۀ درمان به‌ویژه آغاز ساخت ICU و خرید ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی و این شرکت را پیش‌گام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان برشمرد. به گزارش رصد روز  ، دکتر محمدحسن صدر...

رئیس بیمارستان اردکان در نشستی با مدیرعامل چادرملو، از حمایت‌های این شرکت از حوزۀ درمان به‌ویژه آغاز ساخت ICU و خرید ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی و این شرکت را پیش‌گام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان برشمرد.

به گزارش رصد روز  ، دکتر محمدحسن صدرالدینی، همچنین با اشاره به مشکلات حوزۀ درمان، خواستار تداوم این حمایت‌ها در تکمیل پروژه‌های بیمارستان،ICU و سایر مباحث بهداشتی و درمانی شد.

مهندس طاهرزاده مدیرعامل چادرملو نیز در ابتدای این نشست با بیان این‌که خدمت به مردم فرهیختۀ اردکان را از افتخارات خود می‌دانیم؛ افزود: بخش بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در یک سال اخیر، گفت: جبران کمبودها در حوزۀ بهداشت، آموزش‌وپرورش و موارد عام‌المنفعۀ دیگر در دستورکار جدی چادرملو است.

گفتنی است در پایان این دیدار، لوح‌های تقدیر جداگانه‌ای ازسوی استاندار و دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان به مدیرعامل چادرملو اهدا شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار