قوه قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه به موضوع مهرداد بذرپاش ورود کنند

اما حالا و در شرایطی که بسیاری از نمایندگان به قانونی بودن انتخاب بذرپاش اصرار دارند مستنداتی در فضای مجازی به دست برخی از خبرنگاران رسیده که تردیدهای جدی در مورد پایان نامه بذرپاش را رقم می زند. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، چندوقتیست که از انتخاب پرحاشیه مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات می گذرد. انتخابی که با واکنشهای مختلف همراه بود و همچنان ادامه دارد. از ابهاماتی که در گزارش قبلی خدمت مخاطبان محترم ارائه شد که بگذریم ( کلیک کنید ) بحث سوابق کاری او که در فضای مجازی حسابی سر و صدا راه انداخت. موضوعی که همچنان می تواند محل بحث بسیاری از کارشناسان باشد تا مشخص گردد که در این فضا چه کسی خواهد توانست حقانیت خود را ثابت کند. از چهره های مطرح که در باره اظهار نظر کردند می توان از الیاس نادران نام برد که در صفحه اجتماعی خود با انتقاد از عملکرد هیئت رئیسه مجلس به بررسی برخی رفتارهای خارج از آئین نامه داخلی مجلس توسط هیئت رئیسه پرداخت و در ادامه بیان کرد که هیچ مستندی از سوابق شغلی نامزدها در اختیار اعضاء قرار نگرفته.توئیتر و فضای مجازی پر شده از هشتگ برکناری بذرپاش و جعل بذرپاش که باید دید کدام یک از این ادعاها می تواند واقعی باشد. اما حالا و در شرایطی که بسیاری از نماینذگان به قانونی بودن انتخاب بذرپاش اصرار دارند مستنداتی در فضای مجازی به دست برخی از خبرنگاران رسیده که تردیدهای جدی در مورد پایان نامه بذرپاش را رقم می زند.

به گفته بسیاری از نمایندگان چیدمان کمیسیون برنامه و بودجه وزن خیلی زیادی را از طرف حامیان طیف پایداری داشت و آنطور که صبا آذرپیک می گوید مشخص بود که حاجی بابایی و طیف متبوعش بذرپاش را به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب می کردند. نکته تأسف بار این است که طبق گفته های صبا آذرپیک در گفتگو با یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه فردای روز خوردن سوگند مشخص بود که بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب می شود.

در دو روز گذشته اما مدارک دیگری در فضای مجازی دست به دست می شود که به موضوع پایان نامه بذرپاش مربوط می شود. این موضوع در کنار سوابقی که هنوز در مورد آنها محل تردید وجود دارد می تواند اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را به چالش بزرگی بکشاند که در آن راستی آرمایی آنها زیر سؤال خواهد رفت. برکناری بذرپاش اگر جعل بذرپاش در مواردی که گفته شد به یقین برسد حتمی خواهد بود اما چه کسی باید به این موضوع رسیدگی کند؟ بسباری از مجلسیها از طرفداران پر و پا قرص بذرپاش هستند و در این میان باید از قوه قضائیه یا سازمان اطلاعات سپاه خواست که تحقیقات مبسوطی روی این مسئله داشته باشند زیرا در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که چنین تردیدی در فضای جامعه ادامه دار باشد و به اعتبار بین المللی کشور لطمه بزند.

 

با ما در رصد مهمترین اخبار و تحولات باشید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار