قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۱ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید بدون تغییر باقی ماند

قیمت سکه 11 آبان 99 با ثبات قیمتی سکه طرح قدیم و جدید همراه شد و قیمت آنها مانند دیروز به ترتیب 12 میلیون و 12 میلیون و 800 هزار تومان بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۱۱ آبان ۹۹ بازار فلزات گرانبها روز بسیار آرامی را پشت سر گذاشت به طوری که در عمده ترین مرکز توجهات یعنی سکه اتفاق خاصی رؤیت نشد و تغییر به خصوصی ثبت نگردید. قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۱ آبان ۹۹ امروز ۱ میلیون ۱۸۴ هزار و ۲۶۰ تومان بود. بسته بودن دور روزه بازار جهانی به افزایش قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۱ آبان ۹۹ دامن زد. قیمت سکه ۱۱ آبان ۹۹ نیز امروز بسیار کم تحرک بود و بجز افزایش قیمت نیم سکه و ربع سکه موضوع دیگری در آن مشاهده نشد.

قیمت سکه ۱۱ آبان ۹۹ با ثبات قیمتی سکه طرح قدیم و جدید همراه شد و قیمت آنها مانند دیروز به ترتیب ۱۲ میلیون و ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود. نیم سکه در بازار امروز حجم معاملاتی بهتری را ثبت کرد و در نتیجه قیمتش ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. ربع سکه هم در بازار استقبال از سکه های ارزان تر ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت گذاری گردید و در نهایت سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بود.

این در حالیست که اونس طلای جهانی به دلیل تعطیلی هفتگی همچنان روی تابلوها رقم ۱۸.۷۹ دلار و ۵۱ سنت را نشان می دهد. سایر فلزات نیز امروز تغییرات خاصی نداشتند و پلاتین و پالادیوم به ترتیب ۸۵۰ و ۲.۲۳۵ دلار بودند.

 

مقایسه قیمتها با ۱۰ آبان ۹۹ :

 

اونس طلای جهانی : بدون تغییر

سکه طرح قدیم: بدون تغییر

سکه طرح جدید: بدون تغییر

نیم سکه : ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت

ربع سکه : ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت

سکه یک گرمی : بدون تغییر

 

قیمت سکه 11 آبان 99 قیمت طلای 18 عیار 11 آبان 99

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۱۱ آبان ۹۹ / دلار با ثبات تر از یورو

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۰ آبان ۹۹ / سقوط سکه طرح قدیم با ۱ میلیون کاهش

قیمت دلار و یورو ۸ آبان ۹۹ / ابهام در بازار یورو / کمک صرافی ملی به پیچیدگی بازار

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ / ربع سکه میدان دار بازار بود

قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

 

 

مطالب مرتبط