لباس جنجالی زیباترین زن ترکیه+ عکس

به گزارش رصد روز، هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای است. هانده ارچل فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان است که به دلیل زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد. هانده ارچل تجربه اجرا هم دارد. هانده ارچل در روز ۲۳ ماه نوامبر سال...

به گزارش رصد روز، هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای است. هانده ارچل فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان است که به دلیل زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد. هانده ارچل تجربه اجرا هم دارد. هانده ارچل در روز ۲۳ ماه نوامبر سال ۱۹۹۳ در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. هانده ارچل برای عکسبرداری از یک برند پوشاک لباس‌های جذابی برتن داشت که برخی‌ از آنها با طرح پوست ببر بودند که با انتشار آنها طرفداران محیط زیست این اقدام هتاندرهارچل را زشت و اشاعه دهنده شکار حیوانات دانسته اند که هاندره بلافاصله عذرخواهی کرد.

هانده ارچل

هانده در بسیاری از سریال‌های رمانتیک کمدی ترکیه بازی کرده است و به تازگی قراردادی را با دیزنی پلاس ترکیه امضا کرده و قرار است نقش پری دریایی را ایفا کند.

نقش های هانده ارچل

هانده در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در سریال دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در سریال مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در سریال حلقه در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در سریال عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در سریال تو درم را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد.

ارچل یکی از پر فالوورترین اکانت‌های اینستا در ترکیه را دارد. حدود سی میلیون دنبال کننده دارد که رقم بالایی برای هنرمندان ترک است. قد و تناسب اندام هانده ارچل یکی از دلایل موفقیت او در صنعت مدل است. او چهره تبلیغاتی بسیاری از برند پوشاک، جواهرات و حتی خمیردندان سیگنال شده است.

 

مطالب مرتبط