لوس بازی همسر مهدی قائدی در ولنتاین+ عکس

به گزارش رصد روز،  مهدی قائدی مهاجم بوشهری تیم استقلال به نظر اغلب کارشناسان فوتبال، فصل پیش حضور ناامید کننده ای در لیگ امارات داشت. همین امر هم سبب شد که این بازیکن تکنیکی این فصل به صورت قرضی از شباب الاهلی به باشگاه سابق اش یعنی استقل...

به گزارش رصد روز،  مهدی قائدی مهاجم بوشهری تیم استقلال به نظر اغلب کارشناسان فوتبال، فصل پیش حضور ناامید کننده ای در لیگ امارات داشت. همین امر هم سبب شد که این بازیکن تکنیکی این فصل به صورت قرضی از شباب الاهلی به باشگاه سابق اش یعنی استقلال منتقل شود. اما این روزها روند درخشان قائدی در تیم استقلال سبب شده که حتی مسئولان شباب الاهلی امارات هم برای بازگشت دوباره مهاجم سابق شان وسوسه شوند.

با این وجود درخشش عالی و تداوم گلزنی های باشو کوچک استقلال باعث شده حتی نظر اغلب هواداران فوتبال به او و حواشی زندگی شخصی اش مثبت شود. در همین راستا ستاره جوان استقلال به تازگی تصویر عاشقانه ای را در کنار همسرش در صفحه شخصی اش منتشر کرده که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.

البته نکته خاص این استوری عاشقانه علاوه بر حضور متفاوت ستاره معصومی در تصویر، نمای خودروی فوق لاکچری قائدی است که این دو در آن نشسته اند.

مهدی قائدی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار