محرومیت این معلمان از رتبه بندی

به گزارش رصد روز، معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: تمام کارهای رتبه بندی معلمان انجام شده و به زودی برای آن‌ها صادر می‌شود.قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: از زمان ابلاغ رتبه بندی وزارت آموزش ‌و پرورش کارهایش را...

به گزارش رصد روز، معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: تمام کارهای رتبه بندی معلمان انجام شده و به زودی برای آن‌ها صادر می‌شود.قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: از زمان ابلاغ رتبه بندی وزارت آموزش ‌و پرورش کارهایش را شروع کرده و به دلیل عقب نماندن وزیر آموزش و پرورش با شورای امنیت کشور رایزنی‌هایی کرد تا بتوانیم آموزش‌یارمعلم را برای تمام معلمان اجرایی کنیم.

او ادامه داد: رتبه بندی تمام معلمانی که در سامانه مدارک و مستندات خودرا بارگذاری کردند انجام شده و به زودی رتبه واقعی نیز برای آن‌ها صادر می‌شود؛ تا کنون ۲۰هزار معلم مدارک خود را در سامانه بارگذاری نکردند که به همین علت در رتبه‌بندی معلمان قرار نگرفتند.

وی افزود: بازنشستگان فرهنگی که بعد از تاریخ ۳۱شهریور سال گذشته بازنشسته شدند و مدارک خود را در سامانه بارگذاری کردند نیز مشمول رتبه بندی هستند.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت رتبه بندی بازنشستگان ماقبل شهریور۱۴۰۰ پاسخگو نبود و توضیحاتی ارائه نکرد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار