میانگین رشد ۱۴۸ درصدی صدور بیمه نامه در بیمه پارسیان در ۹ رشته بیمه ای

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیمه پارسیان در حالی سال ۱۴۰۰ را به پایان رساند که بررسی ها حکایت از رشد قابل توجه پرتفوی بیمه ای این شرکت و همینطور میزان حق بیمه تولیدی آن دارد. این شرکت بیمه ای که طبق آخرین آمار موجود در سال ۹۹ به جهت میزان ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیمه پارسیان در حالی سال ۱۴۰۰ را به پایان رساند که بررسی ها حکایت از رشد قابل توجه پرتفوی بیمه ای این شرکت و همینطور میزان حق بیمه تولیدی آن دارد. این شرکت بیمه ای که طبق آخرین آمار موجود در سال ۹۹ به جهت میزان خساتر پرداختی و حق بیمه تولیدی در جایگاه ششم صنعت بیمه کشور قرار دارد سال ۱۴۰۰ را با سود خالص ۱.۰۰۲ میلیارد ریالی به پایان رساند اما مسئله قابل توجه بررسی میانگین رشد حق بیمه تولیدی آن است.

بررسی ها نشان میدهد که بیمه پارسیان در پایان سال قبل ۵۰.۲۰۰ میلیارد ریال در ۹ رشته موفق به صدور بیمه نامه شده که اگرچه در مجموع این رقم نسبت به سال ۹۹ رشد ۳۵ درصدی دارد اما میانگین مورد پرتفوی بیمه صادر شده این شرکت حکایتی متفاوت را روایت می کند.

بیمه پارسیان

همانطور که در جدول بالا مشخص است میانگین رشد حق بیمه صادره در این شرکت با توجه به تغییرات زیادی که در خصوص بیمه حوادث داشته به ۱۴۸ درصد می رسد. این اتفاق در شرایطی برای بیمه پارسیان می افتد که این شرکت بیمه در پایان سال از لحاظ توانگری در جایگاه ششم صنعت بیمه کشور دیده می شود.

لازم به ذکر است برآوردها از رشد ۸.۵۰۰ میلیارد ریالی صدور بیمه در این شرکت در سال جاری می دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط