م.م نامی آشنا در پرونده ای تحت عنوان رانت سنگ آهن معدن چادرملو که رسانه ها از آن نام بردند تا مالکیت لاکچری ترین برجهای جزیره کیش

حدود ۱۰ سال پیش موضوعی تحت عنوان رانت در مزایده های معدن چادرملو مورد توجه نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی و رسانه ها قرار گرفت موضوع از این قرار بود که چرا در مزایده های سنگ آهن چادرملو ، فقط یک شخص بطور ثابت برنده می شود! بازتاب گسترده ...

حدود ۱۰ سال پیش موضوعی تحت عنوان رانت در مزایده های معدن چادرملو مورد توجه نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی و رسانه ها قرار گرفت موضوع از این قرار بود که چرا در مزایده های سنگ آهن چادرملو ، فقط یک شخص بطور ثابت برنده می شود! بازتاب گسترده رسانه ها به جایی رسیدکه این پرونده مورد توجه قوه قضائیه نیز قرارگرفت.

به گزارش رصد روز به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری؛ حدود ۱۰ سال پیش موضوعی تحت عنوان رانت در مزایده های معدن چادرملو مورد توجه نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی و رسانه ها قرار گرفت موضوع از این قرار بود که چرا در مزایده های سنگ آهن چادرملو ، فقط یک شخص بطور ثابت برنده می شود!

بازتاب گسترده رسانه ها به جایی رسیدکه این پرونده مورد توجه قوه قضائیه نیز قرارگرفت.

جالب اینجاست که چندی پیش همین شخص که بیشترین سنگ آهن را با لابی گری و همکاری مدیران وقت معدن چادرملو از کشور خارج کرد در یکی از رسانه های محلی ، خود را مالک ۵۰ درصدی برج های دوقلوی کیش، یکی از گرانترین و لاکچری ترین پروژه های کیش معرفی کرد .

البته جای تعجب نیست که مافیای سنگ آهن دیروز مالک ۵۰ درصدی امروز برج های دوقلوی کیش باشد.

شاید اگر یکی از ما هم پای ثابت برنده ی مزایده های سنگ آهن باشیم روزی مالک جزیره کیش شویم نه صرفا یک برج در جزیره کیش!

این درحالیست که امروزه شاهد زندگی مردمانی هستیم که در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط