نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن

رئیس اتاق تعاون ایران جهت هر گونه همکاری با شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در امور تولید و صادرات خدمات فنی، مهندسی اعلام آمادگی نمود.

به گزارش رصد روز، رئیس اتاق تعاون ایران جهت هر گونه همکاری با شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در امور تولید و صادرات خدمات فنی، مهندسی اعلام آمادگی نمود.
مهندس بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران و از دست اندر کاران سازمان بورس کالای کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران در جریان تحولات جاری ، برنامه ها و تولیدات متنوع این شرکت قرار گرفت.
وی در گفتگو با خبرنگار آتشکار با اشاره به اهمیت تولیدات ذوب آهن اصفهان در امر ساخت و ساز مسکن در کشور گفت : اتاق مذکور با کمک وزارت مسکن و شهرسازی در حال ساخت ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بوده و همزمان در حال فراهم نمودن مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب برای ۳۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر در کشور است.
عبدالهی اظهار داشت: این فرصت وجود دارد که از امکانات و تولیدات متنوع ذوب آهن اصفهان جهت تامین مقاطع فولادی این پروژه ها استفاده شود وی تاکید کرد: باهمکاری متقابل بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان، نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن ارزان با مصالح مقاوم وسبک می تواند ایجاد، گسترش و ادامه یابد..
در ادامه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، هئیت های تجاری خارجی از کشورهای مختلف از جمله عراق و پاکستان از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار