با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه؛

نماد پویش «دیده‌بان زندگی» در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو رونمایی شد

نماد پویش «دیده‌بان زندگی» با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در راستای گفتمان مسیر سبز فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو رونمایی شد.

به گزارش رصد روز، نماد پویش «دیده‌بان زندگی» با حضور محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق گفتمان مسیر سبز فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو رونمایی شد.

«دیده‌بان زندگی» پویشی برای حفاظت و حمایت از محیط زیست اصفهان است، این حرکت تلاشی برای حفظ زندگی است و رساندن این پیام که سرنوشت بخشی از حیات کره زمین سرنوشت همه ماست.

انسان‌ها در برابر محیط اطراف خود وظایفی دارند که متاسفانه سال‌هاست در انجام آن غفلت کرده‌اند، از این رو پویش «دیده‌بان زندگی» تلاشی برای انجام این وظایف و آگاه بخشی در این زمینه است.

آگاهی بخشی و فعالیت رسانه‌ای اولین قدم پویش «دیده‌بان زندگی» است؛ مردم باید بدانند در چه محیطی زیست می‌کنند و برای حفاظت از آن چه کارهایی باید انجام دهند، این آگاهی قرار است به اشکال مختلف رسانه‌ای و با فرآوری‌های متفاوت انجام شود.

آموزش یکی دیگر از فعالیت های پویش «دیده‌بان زندگی» است، آموزش‌های دیده‌بان از کودکان و مهدهای کودک‌ شروع می‌شود، چرا که حیات گونه‌های زیستی با آینده آنها گره خورده است و تا بزرگسالان ادامه می‌یابد.

در دوره‌ها و بازدیدهایی که خواهیم داشت با حیات وحش اصفهان بیشتر آشنا می‌شویم . این بخش یک تجربه ویژه است و فرصتی خواهد بود که علاقمندان به محیط زیست تجربه‌ای بدون واسطه از حیات وحش و محیط زیست خود داشته باشند.

فعالیت دیگر دیده‌بان زندگی مشارکت مردم در حمایت و حفاظت از محیط زیست خود است. این حمایت‌ها اشکال گوناگونی دارد. پویش «دیده‌بان زندگی» واسطه‌ای است تا علاقمندان و کسانی که به محیط زیست اطراف خود توجه دارند و می‌توانند برای آن کاری کنند در این کار مشارکت داشته باشند. این حمایت و مشارکت مادی یا معنوی در قالب‌های متنوعی خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار