نواخته شدن زنگ بیمه در مدارس استان فارس توسط بیمه “ما”

نوزدهم آبان ماه؛ زنگ بیمه با حضور مقامات آموزش و پرورش استان فارس، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما”، مدیر استان فارس این شرکت، اولیای مدرسه و تعدادی از دانش آموزان در مدارس استان فارس به صدا درآمد.

به گزارش رصد روز، نوزدهم آبان ماه؛ زنگ بیمه با حضور مقامات آموزش و پرورش استان فارس، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما”، مدیر استان فارس این شرکت، اولیای مدرسه و تعدادی از دانش آموزان در مدارس استان فارس به صدا درآمد.

 بیمه “ما”  با مشارکت گسترده و همکاری بیمه مرکزی ج.ا.ا در مراسم نمادین زنگ بیمه مشارکت و تلاش کرد در راستای فرهنگ‌سازی و تعمیم فرهنگ بیمه حضور فعال داشته باشد.

بر اساس این گزارش، توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان مدارس، توزیع پک تغذیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، توزیع کتاب داستان بیمه زندگی “ما” با محتوای بیمه های عمر و سرمایه گذاری و اجرای برنامه های مفرح با موضوع بیمه توسط گروه های موزیکال و نمایشی جهت تبیین ساده مفاهیم بیمه و  افزایش ضریب نفوذ بیمه از جمله اقدامات انجام شده توسط بیمه “ما” در این روز بود.

گفتنی است زنگ بیمه امسال به صورت نمادین نواخته و مقرر شد در آذرماه و پس از بازگشایی کامل مدارس استان ادامه و به صورت کامل، مطابق سال های گذشته اجرا شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار