نوسانات شدید در بازار طلا/ترس فروشندگان از کاهش شدید طلا و سکه

نایب رییس دوم اتحادیه طلا از تشدید نوسانات در این بازار خبر داد و گفت: با توجه به ریزش قیمت طلا و سکه، تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران شده است.

به گزارش رصد روز ، محمد‌ کشتی‌آرای از تشدید نوسانات در بازار طلا خبر داد و گفت: امروز قیمت طلا و سکه متاثر از نوسانات نرخ ارز و رشد ۱۹دلاری بهای اونس جهانی دچار تغییرات شدیدی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: از روز گذشته با آغاز روند نزولی بازار طلا و ارز، ترس از ریزش بیشتر قیمت‌ها باعث شده تا تعداد فروشنده‌ها بیشتر از خریداران شود و این افزایش عرضه نیز نوسانات قیمت را تشدید کرده است، از طرفی با افزایش عرضه حباب سکه نسبت به دیروز حدود ۲۰۰هزار تومان کاهش یافت.

کشتی‌آرای درباره آینده بازار طلا تصریح کرد: در چنین شرایطی نمی‌توانیم قیمت طلا و سکه را حتی برای یک دقیقه بعد پیش‌بینی کنیم و اینکه برخی اظهار می‌کنند طلا ارزان یا گران می‌شود پایه و اساسی ندارد.

قیمت طلا و سکه ۳۰مهر ماه۹۹

به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۴میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۳میلیون تومان رسید.

او اضافه کرد: نیم سکه هم با قیمت هفت میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۹۵۰هزار و سکه یک‌گرمی با قیمت دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین قیمت طلای ۱۸عیار در بازار امروز گرمی یک میلیون و ۲۵۸هزار تومان است.

 

 

 

 

اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار