نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست با مدیران و رؤسای مجتمع صنعتی این شرکت با اشاره به نقش سرمایۀ انسانی به ویژه کارگران در تولید و اقتصاد ملی گفت: نیروی انسانی، سرمایۀ بی‌بدیل شرکت است و تمام تلاش خود را درراستای حفظ شأن و جایگاه...

به گزارش رصد روز، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست با مدیران و رؤسای مجتمع صنعتی این شرکت با اشاره به نقش سرمایۀ انسانی به ویژه کارگران در تولید و اقتصاد ملی گفت: نیروی انسانی، سرمایۀ بی‌بدیل شرکت است و تمام تلاش خود را درراستای حفظ شأن و جایگاه کارگران به‌کار خواهیم بست.

‘امیرعلی طاهرزاده’ با بیان این‌که چادرملو نقش مؤثری در اقتصاد ملی ایفا کرده؛ اظهار داشت: در سال ‘تولید، اشتغال‌آفرین و دانش‌بنیان’، تحقق شعار سال براساس منویات مقام معظم رهبری، ارتقای تولید و اجرای طرح‌های توسعه‌ای را دنبال خواهیم کرد.
مدیرعامل چادرملو گفت: سال‌جاری، سال سختی برای زنجیرۀ فولاد کشور خواهد بود و باید به‌دوراز حاشیه‌ها و با نگاه کارشناسی، روند تولید را تداوم بخشید.
مهندس طاهرزاده، با تقدیر از عملکرد مدیران گذشته تصریح کرد: عملکرد چادرملو باید یک فرآیند سیستمی را طی کند تا کاهش قیمت تمام‌شده را از طریق بهبود بهره‌وری‌ها و رشد تولید محقق سازیم

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط