همسر جدید ریحانه پارسا+ عکس

به گزارش رصد روز، ریحانه پارسا از کودکی به بازیگری علاقه داشت تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت. او اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ ...

به گزارش رصد روز، ریحانه پارسا از کودکی به بازیگری علاقه داشت تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت. او اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود. ریحانه پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند. این بازیگر سپس در سینما با خوب بد جلف ارتش سری تجربه به دست آورد.

برخی رسانه‌ها مدعی اند که ریحانه پارسا مجددا در ترکیه با یک ایرانی به نام میلاد خدایی ازدواج کرده و علاقه‌ای به اعلام رسمی آن ندارد. البته ریحانه پارسا تصاویری مبهم و مشترک با این شخص را منتشر کرده است. اما هنوز این موضوع را به شکل رسمی اعلام نکرده است.

برخی کاربران فضای مجازی نیز در واکنش به ازدواج ریحانه پارسا، معتقدند که این موضوع صحت ندارد وممکن است یک بازی تازه برای جلب توجه کاربران باشد.

استناد آن‌ها هم به صفحه ریحانه پارسا در اینستاگرام است. صفحه‌ای که حالا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال کننده دارد و به عقیده کاربران با ایجاد حواشی و جنجال در طول سال‌های اخیر به دست آمده است.

او این روز‌ها در ترکیه و در گفتگو با رسانه‌ها این کشور خبر از ساخت دومین فیلم کوتاه اش داده است. علاوه بر این به فعالیت در حوزه فشن و زیبایی مشغول است و در فضای مجازی به عنوان یک اینفلوئنسر فعالیت می‌کند.

ریحانه پارسا

مطالب مرتبط