” وبانک ” در نزول

بررسیهای انجام شده نشان میدهد که نماد وبانک در 6 ماهه سال 99 به ازای هر سهم 7.234 ریال زیان محقق کرده. این در حالیست که سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در 6 ماهه 98 به ازای هرسهم 135 ریال سود محقق کرده بود اما در نیمه نخست سال جاری نه تنها که...

به گزراش اختصاصی رصد روز ، نماد وبانک متلق به سرمایه گذاری گروه توسعه ملی است که در طبق صورتهای مالی در سه ماه ۹۹ بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال سود انباشته داشته در ۶ ماهه ۹۹ وضعیت جالبی را رقم نزده.

بررسیهای انجام شده نشان میدهد که نماد وبانک در ۶ ماهه سال ۹۹ به ازای هر سهم ۷.۲۳۴ ریال زیان محقق کرده. این در حالیست که سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در ۶ ماهه ۹۸ به ازای هرسهم ۱۳۵ ریال سود محقق کرده بود اما در نیمه نخست سال جاری نه تنها که این اتفاق تکرار نشد بلکه با آمار تعجب آوری روبرو هستیم.

این شرکت سرمایه گذاری در زمینه های مختلفی اقدام به سرمایه گذاری می کند و در حال حاضر نیز جزو شرکتهای صاحب نام در اقتصاد می باشد اما روند سود واقعی موضوعی است که نمی توان ساده از کنار آن گذشت.

وبانک در سه ماهه ۹۹ نیز ۲۸۰ ریال به ازای هر سهم سودسازی کرده بود. میانگین ارزش معاملات این نماد در سه ماهه گذشته ۱,۸۰۸,۰۹۹,۹۲۸,۳۹۲ ریال بود که در یکماه گذشته به ۲۶۳,۶۱۷,۲۲۸,۶۷۴ ریال رسید.

 

بیشتر بخوانید:

تعلیق نماد معاملاتی سه پتروشیمی معروف به دلیل ابهامات مالی

افت ۴۰ تا ۴۵ درصدی قیمت طلا و سکه / هشدار به خریداران

یک انتصاب و یک مطالبه از شرکت نفت ایرانول

کاهش شدید قیمت دلار به زودی / دلار تا محدوده ۲۰ هزار تومان ریزش خواهد داشت

بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی به کارکنان در بیمه سرمد + سند

بررسی رفتار سهامداران عمده حقیقی و حقوقی کارخانه تبرک

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار