پایان سومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشوردر کیش برگزار و در تاریخ چهارم اسفندماه  پایان یافت .

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بیمه “ما “،سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشوردر کیش برگزار و در تاریخ چهارم اسفندماه  پایان یافت .

این رویداد مهم اقتصادی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از دوم  اسفند با حضور بیمه “ما” و بانک ملت و شرکت‌های پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی، سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در جزیره کیش برپا  و در چهارم اسفندماه به پایان رسید.
بر اساس این گزارش، برگزاری این رویداد در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ فرصت مغتنمی  برای بیمه “ما” و بنگاههای بزرگ اقتصادی دیگر و تشریح برنامه های موفق خود درزمینه پشتیبانی از تولید، مانع زدایی همچنین برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه آینده در صنعت پتروشیمی و پتروپالایشگاهی  بود.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه، بیش از ۲۰ کارگاه، پنل و نشست‌ تخصصی شامل موضوعات اساسی و مهم با هدف شناسایی نیازها، تقویت ساخت داخل و رشد بومی سازی در صنعت پتروشیمی و پتروپالایش با حضور مدیرعامل بیمه “ما” و مدیران و متخصصان بخش های مختلف وزارت نفت و حوزه پتروشیمی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن استصنا و مدیران نهادهای مالی و پولی برگزار شد .

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار