پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به مددجویان نهادهای حمایتی

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، این بانک در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که از این میزان ۵۲۰۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است. ا...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، این بانک در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که از این میزان ۵۲۰۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است. از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی ۱۲ هزار و ۳۷۴ طرح توسط مددجویان در سراسر کشور راه اندازی شده است.
استان های فارس ،خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در رتبه های اول تا پنجم تعداد طرح های مشمول دریافت تسهیلات بوده اند.
بر اساس این گزارش ، مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان فارس ۷۸۷ طرح، خراسان رضوی ۷۲۹ طرح ، آذربایجان شرقی ۶۶۹ طرح ، کرمانشاه ۶۱۹ طرح و چهار محال و بختیاری ۵۳۶ طرح معرفی شده از سوی نهاد های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی تامین اعتبار کرده است.
رتبه بندی استان ها از لحاظ میزان تسهیلات پرداختی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری عبارتند از :فارس ۳۷۶ میلیارد ریال ،خراسان رضوی ۳۲۵ میلیارد ریال ، آذربایجان شرقی ۲۶۷ میلیارد ریال ، کرمانشاه ۲۵۱ میلیارد ریال و کرمان ۲۲۵ میلیارد ریال.
گفتنی است بانک توسعه تعاون علاوه بر اختصاص سهمی مهم از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مدد جویان نهادهای حمایتی، بخش مهمی از منابع داخلی بانک را نیز به معرفی شدگان این نهادها تخصیص داده است، بر اساس هدف گذاری انجام شده برای سال ۱۴۰۰ میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان نهاد های حمایتی هفت هزار میلیارد ریال است.
بانک توسعه تعاون به عنوان جوانترین بانک دولتی و یک بانک توسعه ای بارها از سوی نهاد های حاکمیتی و دولتی مورد تقدیر قرار گرفته است، از جمله این تقدیرها می توان به قدردانی رییس کمیته امداد خمینی از بانک به دلیل تحقق صد در صدی تعهدات بانک به معرفی شدگان این نهاد در سال ۹۹ بوده است.
بانک توسعه تعاون به واسطه عملکرد خود به عنوان « یاور اشتغال » معرفی شده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار