چراغ «انتخاب من» در پایتخت روشن می‌شود

مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای «انتخاب من» گفت: پس از افتتاح پنج فروشگاه زنجیره‌ای انتخاب من در شهرهای کرمان، ساری، ارومیه، اصفهان و کرج، این بار چراغ انتخاب من در تهران روشن می‌شود.

به گزارش رصد روز، رضا حسن پور با بیان اینکه این فروشگاه با مساحت ۱۵ هزار متر مربع تا پایان فصل پاییز در منطقه شوش تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند، افزود: همچنین فروشگاه‌ انتخاب من‌ فرون‌آباد در پاکدشت و فروشگاه‌های خمینی‌شهر و زرین‌شهر در استان اصفهان نیز به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتخاب من ادامه داد: در این فروشگاه‌ها تمامی گروه‌های کالایی از جمله مبلمان، فرش، لوازم برقی بزرگ و کوچک و لوازم صوتی و تصویری، کالای خواب و ملزومات آشپزخانه در یک مکان در اختیار هموطنان قرارگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم ایران در تمام کشور هدف اصلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم زندگی انتخاب من است، تصریح کرد: با افتتاح هر یک از فروشگاه‌های انتخاب من، زمینه اشتغال آفرینی و حمایت از تولید  ملی برای خانواده‌های ایرانی فراهم می‌شود.

حسن‌پور، مقصد‌های بعدی افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتخاب من را استان‌های همدان، اراک، کرمانشاه و خراسان اعلام کرد که تا پایان زمستان به بهره‌برداری می‌رسند.

گفتنی است انتخاب من فروشگاه عرضه لوازم خانگی در سطح گسترده برای تامین نیازهای مصرف‌کننده و عرضه سبک زندگی است و تنوع در پرداخت اقساط، تخفیف‌های گسترده، اصالت کالا و کیفیت برتر از ویژگی‌های این فروشگاه‌ها در سراسر کشور است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار