چرا شهاب حسینی در عنکبوت مقدس بازی نکرد؟

به گزارش رصد روز ، از مدتها قبل صحبت از حضور شهاب حسینی به عنوان یکی از بازیگران در یک پروژه سینمایی در خارج از کشور به کارگردانی یک ایرانی تبار دو رگه مطرح بود. حالا پس از حاشیه های فیلم عنکبوت مقدس مشخص شد که سوپراستار سینمای ایران بنا ...

به گزارش رصد روز ، از مدتها قبل صحبت از حضور شهاب حسینی به عنوان یکی از بازیگران در یک پروژه سینمایی در خارج از کشور به کارگردانی یک ایرانی تبار دو رگه مطرح بود. حالا پس از حاشیه های فیلم عنکبوت مقدس مشخص شد که سوپراستار سینمای ایران بنا بود در این فیلم ایفای نقش کند. فیلمی که زهرا امیر ابراهیمی پس از ایفای نقش در آن جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرده بود. اما چرا شهاب حسینی در عنکبوت مقدس بازی نکرد؟ چرا شهاب حسینی بازی در فیلم عنکبوت مقدس را نپذیرفت؟  این چهره در فضای اجتماعی به این سؤالات پاسخ داد .

زهرا امیر ابراهیمی در این فیلم نقش رحیمی را برعهده داشت که بر پایه یک پرونده جنایی در ایران با بزرگنمایی می پردازد. زهرا امیر ابراهیمی هرچند که موفق شد جایزه ای قابل توجه را در کارنامه خود ثبت کند اما خیلی ها معتقدند این جایزه پیش از آنکه هنری باشد سیاسی و ایران ستیزانه بود.

چرا شهاب حسینی در عنکبوت مقدس بازی نکرد؟

 

زمانی که برای فیلم مست عشق در ترکیه بودم ضمن ملاقاتی ، بازی در این فلم توسط کارگردان فیلم به من پیشنهاد شد که به دلیل عدم علاقه به موضوع و نکاه کارگردان پیشنهاد ایشان را نپذیرفتم. او پیش تر به خاطر بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد این فستیوال شده بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط