کیفیت محصولات ذوب آهن حاصل تلاش تمامی کارکنان است

علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه و محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر شرکت به مناسبت ۱۸ آبان ماه روز کیفیت، با بازدید از قسمت های فولادسازی، نورد ۵۰۰، نورد ۶۵۰ و نورد ۳۰۰ و اهدا شاخه گل به کارکنان این بخش ها، از زحمات و تلاش آنها در جهت...

به گزارش رصد روز، علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه و محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر شرکت به مناسبت ۱۸ آبان ماه روز کیفیت، با بازدید از قسمت های فولادسازی، نورد ۵۰۰، نورد ۶۵۰ و نورد ۳۰۰ و اهدا شاخه گل به کارکنان این بخش ها، از زحمات و تلاش آنها در جهت بهبود کیفیت محصولات شرکت قدردانی کردند .
رضوانیان با اشاره به این که کیفیت در واقع خواسته ای است که مشتری از محصولات ذوب آهن اصفهان طلب می کند، گفت: محصولات این مجتمع عظیم صنعتی از دیر باز دارای بهترین کیفیت بوده زیرا این یک وجه غیر متمایز از تولیدات شرکت است و باید گفت کیفیت مطلوب همیشه همراه تولیدات ذوب آهن بوده است .
وی با اشاره به این که کیفیت محصولات ذوب آهن حاصل تلاش تمامی کارکنان است، افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان نماد خودباوری در صنعت کشور، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، همچون دانشگاه نیز عمل کرده و نیروهای متخصصی در آن تربیت شده اند که نقش مهمی در توسعه صنعت فولاد کشور دارند .
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت گفت: رضایت مشتری، دوام محصولات، بی نقص بودن و تولیدات مطابق با نیاز مشتری از عواملی است که باعث شده کیفیت محصولات ذوب آهن همواره بالاترین میزان رضایت را در بین محصولات فولادی کشور داشته باشد .
مدیر یفیت فراگیر شرکت نیز گفت: علی رغم تنوع محصولات ذوب آهن اصفهان در چند سال اخیر آمار رضایت مشتریان همواره صعودی بوده و این نشان از تلاش کارکنان در کسب رضایت مشتریان و نظارت کامل بر محصولات تولیدی شرکت دارد.
شایان ذکر است در این بازدیدها معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیر کیفیت فراگیر شرکت با تلاشگران بخش های مذکور در خصوص مسائل مختلف شرکت  به گفتگو پرداختند .

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار