گام نخست ایران پوپلین برای پایان دادن تدریجی به تولید کارمزدی

مدیرعامل جدید شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا و ابلاغ سیاست های مورد نظر به شرکت های تابعه به منظور تحقق شعار سال و رشد تولید، شرکت ایران پوپلین رشت با اجرای صحیح این سیاست ها موفق به رشد تولید در بخش های گوناگون شد. به گزارش رصد روز، به نقل ...

مدیرعامل جدید شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا و ابلاغ سیاست های مورد نظر به شرکت های تابعه به منظور تحقق شعار سال و رشد تولید، شرکت ایران پوپلین رشت با اجرای صحیح این سیاست ها موفق به رشد تولید در بخش های گوناگون شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی پس از استقرار مدیرعامل جدید شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا و ابلاغ سیاست های مورد نظر به شرکت های تابعه به منظور تحقق شعار سال و رشد تولید، شرکت ایران پوپلین رشت با اجرای صحیح این سیاست ها موفق به رشد تولید در بخش های گوناگون شد. بطوری که در مقایسه عملکرد سه ماهه نخست سال گذشته و سال جاری شاهد رشد تولید در واحدهای مختلف این شرکت بوده ایم.در واحد ریسندگی ۹۴ درصد، در واحد بافندگی ۳۱ درصد و در واحد رنگرزی ۴۷ درصد افزایش تولید رقم خورده است.همچنین طبق برنامه های صورت گرفته به میزان ۱۰ درصد از وابستگی شرکت به تولید کارمزدی کاسته شده و پیش بینی می شود با هدف گذاری صورت گرفته تا پایان سال ۲۰ درصد از تولید کارمزدی شرکت کاهش یابد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار