گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان تمدید شد

به منظور امکان دسترســی به بازار کشــورهای عضو اتحادیه اروپا و صدور محصــولات ذوب آهن اصفهان به این کشورها برای نهمین سال متوالی و با انجام ممیزی، گواهینامه  CE Marking تمدید شد. به گزارش رصد روز، محمد صدری، مدیر کیفیت فراگیر شرکت با اعلا...

به منظور امکان دسترســی به بازار کشــورهای عضو اتحادیه اروپا و صدور محصــولات ذوب آهن اصفهان به این کشورها برای نهمین سال متوالی و با انجام ممیزی، گواهینامه  CE Marking تمدید شد.

به گزارش رصد روز، محمد صدری، مدیر کیفیت فراگیر شرکت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ممیزی سالیانه گواهینامه نشان CE (Conformity European)توسط سرممیز موسسه ICDQ  اسپانیا طی روزهای ۲۳ و ۲۴  بهمن ماه جاری  و بدون اعلام عدم انطباق عمده ای با موفقیت   انجام گردید.

مهدی کوهی مدیر عامل شرکت در جلسه افتتاحیه این ممیزی با اشاره به جایگاه استانداردها و گواهینامه های بین المللی در ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین و بزرگ ترین شرکت تولید کننده مقاطع ساختمانی در ایران ، صادرات محصولات تولیدی به کشورهای خارجی و بازار کشــورهای عضو اتحادیه اروپا را مد نظر قرار داده و بدین منظور از پذیرش و پیاده سازی جدید ترین استانداردهای مربوطه استقبال می کند.
صدری ضمن قدردانی از حمایت هــای مدیرعامل شــرکت جهت دریافت این گواهینامه، گفت: مدیریت های مختلف به ویژه آزمایشگاه مرکزی، نورد، فولادسازی، اتوماســیون و ارتباطات، خرید مواد اولیه و انرژی و نسوز در برگزاری موفقیت آمیز این دوره از ممیزی مشارکتی فعال داشتند.
در جلسه اختتامیه نیز، سرممیزموسسه ICDQ ضمن تشریح چگونگی ممیزی انجام شده در قسمت های مختلف شرکت ، تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد CE  در این مجتمع صنعتی را قابل ملاحظه دانست و یادآور شد که ممیزی مراقبتی گواهینامه CE  در ذوب آهن اصفهان همانند دوره های قبلی با موفقیت انجام و گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار می گردد .

مطالب مرتبط