۳۰۰ پرچم‌دار تازه از فروشگاه‌های انتخاب من

معاون فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، از افتتاح ۳۰۰ فروشگاه بزرگ لوازم زندگی «انتخاب من» در سراسر کشور خبر داد. به گزارش رصد روز_علیرضا صالحیان، هدف و ارزش اصلی برند تجاری «انتخاب من» را ارائه خدماتی مناسب به منظور بهبود شرایط معیشت مرد...

معاون فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، از افتتاح ۳۰۰ فروشگاه بزرگ لوازم زندگی «انتخاب من» در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش رصد روز_علیرضا صالحیان، هدف و ارزش اصلی برند تجاری «انتخاب من» را ارائه خدماتی مناسب به منظور بهبود شرایط معیشت مردم در اقصی نقاط کشور ذکر کرد.

وی اضافه کرد: «انتخاب من» با ارائه هزاران برند معتبر لوازم خانگی، کالاهای با اصالت و ارزنده را در اختیار مردم ایران قرار می‌دهد.

به گفته صالحیان، از دیگر ویژگی این فروشگاه‌ها، عقد قرارداد با ارگان‌ها، ادارات و سازمان‌ها می‌باشد و این قراردادها، شرایط ویژه‌ای را به منظور تسهیل خرید کارمندان و کارگران فراهم آورده است.

 

معاون فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تاکید کرد: بهره‌برداری از پروژه بزرگ انتخاب من در استان البرز تا پایان فصل تابستان و پروژه تهران تا اوایل فصل پاییز اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر این، ۷ استان تبریز، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، تهران، البرزو مازندران در اولویت راه اندازی شعب انتخاب من هستند.

صالحیان تصریح کرد: بیشترین تمرکز توسعه فروشگاهی «انتخاب من» در استان‌هایی است که فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای کمتری دارند و نیاز جامعه هدف در آن استان‌ها بیشتر است.

صالحیان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود، از راه‌اندازی آکادمی فروش «انتخاب من» خبر داد. وی هدف آکادمی فروش را ارائه آموزش‌های ویژه، خلق بستری مناسب برای ایجاد حرفه و هموارسازی مسیری روشن برای پیشرفت شغلی جوانان و افزایش اعتماد به نفس همکاران دانست؛ اتفاقی که برای اولین بار در ایران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: دراین آکادمی، همکاران «انتخاب من» پس از گذراندن دوره‌های لازم، به یک مرجع آموزشی معتبر در حوزه فروش تبدیل خواهند شد.

شایان ذکر است، گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به منظور کمک به رونق اقتصادی و کم‌کردن فاصله تولیدکننده تا مصرف‌کننده از طریق عرضه مستقیم محصولات در گروه کالاهای لوازم خانگی، اقدام به راه اندازی پایانه های فروش با نام تجاری «انتخاب من» کرده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار