قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۰ آبان ۹۹ / سقوط سکه طرح قدیم با ۱ میلیون کاهش

قیمت سکه 10 آبان 99 با ریزش شدید سکه طرح قدیم همراه بود و رکورد دار ریزشهای امروز بازار سکه سکه طرح قدیم بود که به 12 میلیون تومان رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار فلزات گرانبها امروز را در شرایطی به معاملات پرداخت که قیمت اونس طلای جهانی با ۰.۴ سنت افزایش همراه بود. اونس طلای جهانی امروز ۱۰ آبان ۹۹ به ۱.۸۷۹ دلار و ۵۱ سنت رسید. قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۰ آبان ۹۹ امروز تکانه های ریزش ۲۱ دلاری دو روز قبل را حس کرد و با کاهش به ۱ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۶۲ تومان رسید. قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۰ آبان ۹۹ در شرایطی به این قیمت رسید که در روز ریزش شدید نزدیک به ۸ هزار تومان کاهش داشت. اما بازار معاملات امروز سکه پر از کاهش هایی بود که خریدهای تازه را تحت الشعاع قرار داد. قیمت سکه ۱۰ آبان ۹۹ در همه سبد محصولات خود کاهش قابل توجه داشت.

قیمت سکه ۱۰ آبان ۹۹ با ریزش شدید سکه طرح قدیم همراه بود و رکورد دار ریزشهای امروز بازار سکه سکه طرح قدیم بود که به ۱۲ میلیون تومان رسید. سکه طرح جدید نیز امروز ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه در معاملات امروز ۷ میلیون فروش رفت و ربع سکه نیز ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. در ادامه سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار و تومان خرید و فروش شد.

 

 

مقایسه قیمت ها با ۸ آبان ۹۹ :

 

اونس طلای جهانی : ۰.۴ سنت کاهش

سکه طرح قدیم : ۱ میلیون کاهش

سکه طرح جدید : ۹۰۰ هزار تومان کاهش

نیم سکه : ۳۰۰ هزار تومان کاهش

ربع سکه : ۳۰۰ هزار تومان کاهش

سکه یک گرمی : ۵۰ هزار تومان کاهش

 

قیمت دلار و یورو ۱۰ آبان ۹۹ / قیمت یورو همه را شوکه کرد

قیمت دلار و یورو ۸ آبان ۹۹ / ابهام در بازار یورو / کمک صرافی ملی به پیچیدگی بازار

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ / ربع سکه میدان دار بازار بود

قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ / طلا گران شد

قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار