واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش در مورد مادرش

به گزارش اختصاصی رصد روز ، واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش در مورد مادرش حاشیه ساز شد. این چهره در ابتدای این کلیپ که در آرامستان ضبط شده گفت دروغ را ما آدمها آفریدیم. او گفت: ما فرزندان چهره های بزرگ همیشه قربانب هستیم از جهت ک...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش در مورد مادرش حاشیه ساز شد. این چهره در ابتدای این کلیپ که در آرامستان ضبط شده گفت دروغ را ما آدمها آفریدیم. او گفت: ما فرزندان چهره های بزرگ همیشه قربانب هستیم از جهت که برای هر اظهار نظری باید به مسائل مختلف فکر کنیم پشت آن همه نور و اکت های دروغین واقعیتی تلخ نهفته است که بازگو کردنش بسیار دردناک است. ما باید گاهی اوقات کسانی را قربانی کنیم که با آنها بزرگ شدیم اما باید این را بپذیریم که انسان خطا می کند اما این مهم نیست مهم این است که خطای خود را بپذیرد.

واکنش مسعود کیمیایی به اظهارات گوگوش

پشت درهای بسته با نورهای سفید روی چهره های سیاه چیزی از مردم پنهان نمی ماند. او در ادامه بیان کرد که اگر این فیلم را می گیرم به دلیل این است که مطالبی بیان شد و من باید شفاف سازی کنم. پولاد کیمیایی در سالگرد مادرش گفت: سخت است که برخی از مطالب بازگو شود اما باید یاد یگیریم مثل جوامع غربی و سایر جوامع بزرگانمان را به چالش بکشیم و چیز جدید خلق کنیم.

واکنشها به اظهارات پولاد کیمیایی درباره گوگوش

پوالاد کیمیایی گفت: ماتدرم در قید حیات نبود که شما شما خانم گوگوش آن حرفها راجع به او زدید. خواهم گفت که چه بلایی سر پسرش آوردید. تمام اتهام هایی که در طول این سالها به من و پدرم زده شد و اگر پدرم گناهکار است باید پاسخگو باشد اینطور نمی شود از حقایق عبور کرد.

ما باید یاد بگیریم گه چیزهایی را که دوست داریم محاکمه کنیم اگر دنبال عدالت هستیم.باید حتی تکه ای از تنمان را بکنیم و حقایق را بگوییم . پولاد کیمیایی گفت: اعمال پدر و مادر و مادر ربطی به من ندارد من یک قربانی هستن و فرزندی بودم که اراده ای در آنچه شکل گرفت نداشتم. من جنگیدم آدمها تاوان چیزهای دیگری را می دهند اما ما فرزندان گناهی نکردیم. او در مورد کامبیز قربانی پسر گوگوش گفت: اگرچه او مطالبی را در مورد من و پدرم بیان کرده اما من درباره او چیزی نی گویم من چند روزی مهمان او بودم او بسیار درد کشده است. او در پایان به عوامل یکی از شبکه های ماهواره ای گفت که باید خق تألیف را رعایت کنند تا من بتوانم دفاع کنم.

اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش

واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار