افزایش قابل توجه اعتماد مردم به بانک گردشگری با رشد ۶۵ درصدی سپرده های بانکی

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نوسان سپرده ها در هر بانکی ویترین میزان مقبولیت عملکرد آن بانک نزد مشتریان می باشد. اثرات این مسئله در بازار سرمایه خود را نشان می دهد که یکی از موارد مهم همراهی سهامداران با نمادهای بانکی، تحلیل سپرده های مشتری...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نوسان سپرده ها در هر بانکی ویترین میزان مقبولیت عملکرد آن بانک نزد مشتریان می باشد. اثرات این مسئله در بازار سرمایه خود را نشان می دهد که یکی از موارد مهم همراهی سهامداران با نمادهای بانکی، تحلیل سپرده های مشتریان آنهاست. نماد وگردش که در سه ماه گذشته با نوسانات بازار سرمایه تنها ۰.۳۷ درصد کاهش داشته همراهی خوبی را از سوی سهامداران حقیقی داشته که بدون شک کارنامه مالی بانک یکی از علتهای این موضوع می باشد.

افزایش سود انباشته بانکها هرچند که ملاک خوبی برای سنجش و ارزیابی آنهاست اما برخی از موارد که موجب افزایش این متغیر می شوند ربطی به اعتماد مردم ندارد و فعالیتهای جانبی و بازرگانی گاهاً این مقدار را کم یا زیاد می کند در عین حال افزایش سپرده های بانکی علاوه بر اینکه جریان نقدی خوبی را در بانک ها رقم می زند نشان دهنده سطح اعتماد مردم به بانک است.

بانک گردشگری که روند اصلاحی خوبی را در ترازهای مالی از حدود ۱۸ ماه پیش شروع کرده موفق شده که از زیان به سوددهی برسد و این اتفاق در شزایطی می افتد که عملاً در سه سال گذشته به واسطه شرایط سلامت عمومی جامعه به جهت همه گیری سویه های مختلف کرونا سطح تراکنش های اقتصادی کشور با روند نزولی همراه بود. در عین حال مشاهده می شود که میزان سپرده های بانک گردشگری طی ۳ ماه با رشد ۶۵ درصد همراه بوده.

بنا به این گزارش میزان سپرده های این بانک در شش ماهه سال قبل ۴۹ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال بود که در پایان آذر ۱۴۰۰ به ۸۱ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال رسید. به نظر می رسد با انتشار صورتهای مالی پایان اسفند ۱۴۰۰ بانک گردشگری در این زمینه شگفتانه خوبی را رقم بزند. ضمن اینکه تا همینجا میزان سپرده های این بانک از مجموع سپرده های سال ۹۹ بیشتر نشان میدهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار