این سه بازیگر زن درگیر سرطان هستند+ عکس

به گزارش رصد روز، بیماری سرطان در جامعه امروزی گریبان خیلی از انسان ها را گرفته است. در بین بازیگران زن ایرانی هم کسانی هستند که مبتلا به این بیماری ترسناک شده اند. در ادامه با هم به معرفی این افراد پرداخته ایم. مارال فرجاد (زادهٔ ۱۶ مردا...

به گزارش رصد روز، بیماری سرطان در جامعه امروزی گریبان خیلی از انسان ها را گرفته است. در بین بازیگران زن ایرانی هم کسانی هستند که مبتلا به این بیماری ترسناک شده اند. در ادامه با هم به معرفی این افراد پرداخته ایم.

سرطان

مارال فرجاد (زادهٔ ۱۶ مرداد ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مارال فرجاد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران زاده شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهر وی مونا فرجاد نیز بازیگر هستند. مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

سرطان

شراره درشتی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است. بعد از گذراندن دوره های بازیگری در کلاس های آزاد استاد سمندریان در سال ۷۴ از بیست سالگی وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد و چندین نمایش را روی سن به خوبی و مهارت بازی کرد
اولین نقش خود را در تله فیلم ایفا کرد و وارد قاب تلویزیون شد

۳ بازیگر زن که درگیر سرطان هستند

سارا همتی، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلاست و در حال درمان و مبارزه با این بیماری سخت است. او در خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و یک خواهر دارد که ازدواج کرده و فرزند دارد.

۳ بازیگر زن که درگیر سرطان هستند

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار