برگزاری اولین جلسه بررسی شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس

به گزارش رصد روز به نقل از خانه ملت، موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: امروز ( یکشنبه ) جلسه هیات نظارت با حضور نمایندگان نیروی انتظامی آقای اسکندری و آقای رویانیان تشکیل شد چهار نماینده‌ای که از آنها گزارشی به هیات رسیده بود حضور پیدا کردند. وی...

به گزارش رصد روز به نقل از خانه ملت، موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: امروز ( یکشنبه ) جلسه هیات نظارت با حضور نمایندگان نیروی انتظامی آقای اسکندری و آقای رویانیان تشکیل شد چهار نماینده‌ای که از آنها گزارشی به هیات رسیده بود حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: نماینده‌ها از خود دفاع کردند و نماینده نیروی انتظامی توضیح داد؛ ما صحبت‌ها را شنیدیم، اما جمع بندی تصمیم را برای جلسه بعد گذاشتیم.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره این‌که آیا علت شکایت نیروهای انتظامی از چهار نماینده مجلس شورای اسلامی به اظهارات آنها درباره گشت ارشاد و فوت مهسا امینی بر می‌گردد، گفت: به ما گفتند که گزارش داده‌اند و قصد شکایت نداشتند؛ ما در جمع بندی خودمان در هیات نظارت باید به نتیجه برسیم که چه تصمیمی می‌خواهیم بگیریم لذا جلسه‌ دیگری برای جمع بندی می‌گذاریم که تصمیم‌گیری صورت گیرد.

گفتنی است ، اواخر مهرماه سردار اکبری فرمانده نیروی انتظامی با ارسال نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی از چهار نماینده مجلس یعنی پزشکیان نماینده تبریز، رحیمی جهان آبادی نماینده تایواد، سعیدی نماینده چابهار و فرشادان نماینده سنندج شکایت کرد؛ بنابر گفته رحیمی جهان آبادی، سردار اشتری مواضع این نماینده را در موضوع فوت مهسا امینی و گشت ارشاد را دلیل شکایت علیه این چهار نماینده اعلام کرده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط