برگزاری کارگاه آموزشی تشخیص روش های اصالت قطعه در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران

مدیرعامل سایپایدک از برگزاری کارگاه آموزشی روش های شناخت اصالت قطعه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران توسط سایپایدک خبر داد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سعید علی زاده گفت: در این نمایشگاه انواع قطعات یدکی و روانکارها با بسته‌بندی ویژه سایپا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای شرکت سایپایدک در زمینه معرفی قطعات اصلی و سامانه اصالت قطعه معرفی می‌شود.

او افزود: با توجه به پیشتازی سایپایدک در امر مبارزه با توزیع قطعات یدکی تقلبی، در این نمایشگاه روش‌های تشخیص اصالت قطعات یدکی اصلی و تقلبی در قالب کارگاه آموزشی برای بازدیدکنندگان تشریح خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران فرصت مناسبی است تا اقدامات انجام شده شرکت سایپایدک در این زمینه به مشتریان و بازدیدکنندگان ارائه شده و نقطه نظرات خبرگان صنعت قطعه دریافت شود.

او افزود: همچنین در این نمایشگاه کارشناسان بخش‌های بازرگانی قطعه و بازرگانی خدمات پاسخگوی سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان خواهند بود.

علی زاده گفت: سایپایدک در نمایشگاه قطعات خودرو رویکرد آموزش را هم مد نظر قرار داده است و با ارائه جدیدترین کتاب ها و تالیفات آموزش فنی، به پرسش‌های بازدیدکنندگان پاسخ می دهد.

او تصریح کرد: برهمین اساس افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در حوزه بازرگانی و افزایش رضایت مشتریان است که با حضور در نمایشگاه های خودرو نسبت به تشریح آن اقدام می‌کند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار