تغییر چهره هانیه توسلی در سن ۴۵ سالگی+ عکس

عکس جدیدی از هانیه توسلی منتشر شد که شکسته شدن چهره این خانم بازیگر در سن 45 سالگی اش بسیاری از مردم را شوکه و ناراحت کرد.

به گزارش رصد روز، هانیه توسلی متولد ۱۷ خردادماه ۱۳۵۸ در شهر همدان است. او در خانواده پرجمعیتی رشد یافته و چهار خواهر به نام های هما، مهسا، هدیه و طناز دارد. پدرش نقی توسلی(نادر توسلی) سرهنگ سابق ژاندارمری در سال ۱۳۷۸ فوت کرده است. هما خواهر بزرگ هانیه توسلی مترجم، مهسا جراح مغز و خواهر کوچکش طناز توسلی در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

 

با اینکه هر روز شایعات زیادی درباره ازدواج هانیه توسلی به گوش می رسد اما این بازیگر تا کنون هیچ خبری راجع به ازدواج و همسرش منتشر نکرده است.

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. او تنها چند سال پس از شروع حرفهٔ بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن (۱۳۸۱) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم سوءتفاهم (۱۳۹۶) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

وی در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ به خاطر گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامش دربارهٔ مهسا امینی توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار