حال بد بورس در اولین روز معاملاتی آبان ماه

فولاد با 3169 واحد ریزش تا اینجای بازار بیشترین تأثیر را روی شاخص داشته اما در بازار فرابورس آریا با 42 واحد ریزش تأثیرگذار است. در طرف دیگر ماجرا نیز باید به روند نزولی لیدرهای آینده بازار بورس اشاره کرد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در اولین روز معاملاتی آبان ماه شاخص کل بورس تا همین لحظه بیش از ۳۴.۷۶۹ واحد ریزش را تجربه کرده که حالا با این وضعیت باید متظر بود و دید آیا حمایت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شکسته می شود یا خیر؟ ریزش شاخص کل بورس از اواسط هفته قبل شروع شده بود تحلیلیهای مختلفی داشت که یکی از آنها به اتفاقات بازار ارز بر می گردد. شاخص هم وزن نیز تا این لحظه با ۳.۳۷۱ واحد کاهش به ۳۹۰.۵۰۹ واحد تکیه زد.

فولاد با ۳۱۶۹ واحد ریزش تا اینجای بازار بیشترین تأثیر را روی شاخص داشته اما در بازار فرابورس آریا با ۴۲ واحد ریزش تأثیرگذار است. در طرف دیگر ماجرا نیز باید به روند نزولی لیدرهای آینده بازار بورس اشاره کرد که در اولین روز معاملاتی آبان ۹۹ شروع بدی داشتند. خودرو ، وبملت و وتجارت که زیاد در مورد آنها صحبت می شود جزو نمادهایی هستند که خوب شروع نکردند. این سه نماد امروز نیز حجم مبنا را با قدرت پر کردند.

 

بیشتر بخوانید: 

۴۲ شرکت طی دو هفته آینده مجمع برگزار می کنند

بازدهی منفی ۷۰ درصدی سالانه یک صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی

کاهش شدید قیمت دلار به زودی / دلار تا محدوده ۲۰ هزار تومان ریزش خواهد داشت

افت ۴۰ تا ۴۵ درصدی قیمت طلا و سکه / هشدار به خریداران

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط