خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان+ عکس

به گزارش رصد روز، کریس ایوانز و آنا د آرماس در فرش قرمز افتتاحیه فیلم جدیدشان Ghosted محصول کمپانی اپل در نیویورک حضور یافتند. در این داستان کریس ایوانز و آنا د آرماس به‌ترتیب در نقش کول و سدی، با ماجرای رومانتیک در میان یک مأموریت جاسوسی...

به گزارش رصد روز، کریس ایوانز و آنا د آرماس در فرش قرمز افتتاحیه فیلم جدیدشان Ghosted محصول کمپانی اپل در نیویورک حضور یافتند.

تصاویر جذاب از خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان

تصاویر جذاب از خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان

تصاویر جذاب از خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان

تصاویر جذاب از خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان

تصاویر جذاب از خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان

در این داستان کریس ایوانز و آنا د آرماس به‌ترتیب در نقش کول و سدی، با ماجرای رومانتیک در میان یک مأموریت جاسوسی فوق سری درگیر می‌شوند. Ghosted که یکی از پروژه‌های مهم استودیوی فیلم‌سازی Skydance در سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید، در تاریخ ۲۱ آوریل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۲) به‌صورت جهانی روی شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس منتشر می‌شود.

این سومین همکاری ایوانز و د آرماس، پس از فیلم‌های The Gray Man برادران روسو برای شبکه‌‌ی نتفلیکس و Knives Out در چهار سال اخیر محسوب می‌شود. پیش‌تر قرار بود تا اسکارلت جوهانسون وظیفه‌ی ایفای نقش سدی، شخصیت مامور مخفی این فیلم را برعهده داشته باشد؛ اما تداخل‌های برنامه‌ای به وجود آمده میان گروه فیلم‌برداری و جوهانسون برای حضور او در مراحل ساخت فیلم پرستاره‌ی جدید وس اندرسون با نام Asteroid City، باعث شد تا در ماه دسامبر ۲۰۲۱ دی آرماس برای ایفای این نقش جایگزین او شود.

دکستر فلچر که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های Rocketman و تهیه‌کنندگی Bohemian Rhapsody را در کارنامه دارد، به‌عنوان کارگردان Ghosted معرفی شده است. پال ورنیک و ریت ریز که به‌عنوان زوج نویسنده‌ی فیلم‌های سری Deadpool و زامبی‌لند شناخته می‌شوند، به‌همراه کریس مک‌کنا و اریک سامرز که فیلم‌های Spider-Man: No Way Home ،Spider-Man: Far From Home و Ant-Man and the Wasp از دنیای سینمایی مارول از آثار مشهور آن‌ها شناخته می‌شود، تیم نویسندگان فیلم‌نامه‌ی Ghosted را تشکیل می‌دهند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار