رئیس هیئت‌مدیرۀ چادرملو: تجلیل و تداوم راه شهدا تکلیف سنگینی است بر عهده ما.

ایثارگری ها و شجاعت های شهدای معزز وصف ناپذیر است، اما در عین حال باید در هر فرصتی سیره این مردان بزرگ برای نسل جوان تبیین شود. به گزارش رصد روز، به نقل از خبرنگار ما در آستانه سالگرد فتح خرمشهر طی مراسمی که در هیات رزمندگان شهر اردکان بر...

ایثارگری ها و شجاعت های شهدای معزز وصف ناپذیر است، اما در عین حال باید در هر فرصتی سیره این مردان بزرگ برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش رصد روز، به نقل از خبرنگار ما در آستانه سالگرد فتح خرمشهر طی مراسمی که در هیات رزمندگان شهر اردکان برگزار گردید دکتر صلاحی که خود از همرزمان سرداران بزرگ و والامقام بوده است، از  مجاهدتهای سردار شهید فیض اردکانی، تجلیل کرد و گفت: نباید برای حفظ ارزش‌های بدست آمده به واسطه خون شهدا تنها به برگزاری مراسم های یاد بود اکتفا کرد، بلکه وظیفه همه ما تداوم راه و منش آن بزرگواران و حافظان این سرزمین اسلامی است.

  وی افزود: جانفشانی ها ، ایثارگری ها و شجاعت های شهدای معزز وصف ناپذیر است،  اما در عین حال باید در هر فرصتی سیره این مردان بزرگ برای نسل جوان تبیین شود.

رئیس هیات مدیره چادرملو با تاکید بر اینکه، خدمت به مردم یکی از شیوه های تداوم راه شهداست و همه ما تکلیف داریم در راه خدمت به جامعه و همنوع در حد توان تلاش نمائیم افزود:

تحقق بخشی از درخواست‌های مردم شریف اردکان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت چادرملو  را همواره مد نظر داشته ایم و هم اکنون جهت افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی درمانی، دو دستگاه آمبولانس خریداری وبا بهترین تجهیزات امداد پزشکی مجهز شده است که به مجموعۀ بهداشتی و درمانی اردکان تحویل داده می‌شود.

وی همچنین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی اتصال آب خلیج‌فارس به اردکان ،  افتتاح مرکز توانبخشی مجتمع بزرگ ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، احداث باغ ایرانی و زمین فوتبال با استاندارهای بین‌المللی در این مجتمع را از جمله اقدامات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعلام کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار