رشد ۵۲۱ درصدی صدور بیمه نامه در بیمه پارسیان در فاصله ۳ ماه

به گزارش اختصاصی رصد روز، شرکت بیمه پارسیان از جمله شرکتهای شناخته شده در صنعت بیمه است که در سه ماهه ابتدای سال موفق شد به سود خالص ۴ هزار و ۶۸۰ میلیاردی دست پیدا کند این شرکت بیمه ای با ثبت این نتیجه میزان سود خالص خود را نسبت به سه ماه...

به گزارش اختصاصی رصد روز، شرکت بیمه پارسیان از جمله شرکتهای شناخته شده در صنعت بیمه است که در سه ماهه ابتدای سال موفق شد به سود خالص ۴ هزار و ۶۸۰ میلیاردی دست پیدا کند این شرکت بیمه ای با ثبت این نتیجه میزان سود خالص خود را نسبت به سه ماهه سال قبل ۲۴۲ درصد افزایش دهد. تأسیس بیمه اتکایی آوای پارس از دیگر موفقیتهای این شرکت بیمه ای بود که در سال جدید اتفاق افتاد.

بیمه پارسیان که با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریالی در بازار اول بورس فعالیت می کند ارزش بازار خود را بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال می بیند. این شرکت بیمه ای در نخستین ماه فعالیت خود در سال جدید موفق به صدور ۳ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال بیمه نامه شد و در پایان تیرماه این مقدار را به ۱۹ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال رساند که رشد ۵۲۱ درصدی در فاصله ۳ ماه قابل توجه است.

بیمه پارسیان در همین بازه زمانی نیز بیش از ۱۰ هزار و ۷۸۶ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد تا مجموع تراز این شرکت رقم مثبت ۹ هزار میلیارد را ثبت کند. نکته قابل توجه در پرتفوی بیمه پارسیان سهم ۲۰ درصدی بیمه درمان است که در چهارماهه نخست رقمی این رقمی بیش از ۳ هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال را شامل می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار