فال روزانه شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه  شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد شنبه بیست و هفتم  اسفند و فال روزانه فردا ۲۷ اسفند ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روز...

به گزارش رصد روز، فال روزانه  شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد شنبه بیست و هفتم  اسفند و فال روزانه فردا ۲۷ اسفند ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

مسائل کوچک را دست کم نگیر چون ممکن است همین مسائل کوچک، گره بزرگی در زندگیت ایجاد کند.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

احساس می‌کنی بسیار کار می‌کنی و کمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای که سعی می‌کنی توقع داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شاید خودتان متوجه نباشید اما کلماتی که به زبان می آورید می توانید تاثیر زیادی بر دیگران بگذارد، پس نسبت به رفتارهایی که با اطرافیان تان دارید، حساسیت بیشتری به خرج بدهید. جسارت خوب است اما نه همیشه. مکث کردن و متمرکز شدن می تواند کنترل شما را بر خود و شرایطی که در آن به سر می برید زیاد کند. شما از محدودیت های خود آگاهید، پس بهترین تصمیم را می توانید برای زندگی خود بگیرید. در فکر برقراری رابطه با فردی هستید، یادتان باشد که تا شما قدم اول را برندارید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. شکست اول راه پیروزیست، از اتفاقی که افتاده درس بگیرید. در مورد شخصی و اشتباهی که کرده، چنان سخت گرفته اید که انگار خودتان هرگز اشتباه نکرده و نمی کنید، شما می دانید که او نیت بدی نداشته بیش از این آزارش ندهید. با خلوص نیت و بدون اضطراب با او حرف بزنید.

تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد. لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت‌های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید. در غیر این صورت و آشنایان شما را کنار می‌گذراند و به فرد منزوی تبدیل خواهید شد.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است که زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌کند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا کرد و آن را برطرف نمود. به دیگران کمک کن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری کنند.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

این ماه ممکن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنی. انتخاب یک برنامه یا کار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد که نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز به نظر می رسد که همه چیز به تلاش، انرژی و وقت مضاعف نیاز دارد و همین باعث شده است که مثبت اندیشی خود را از دست داده و غرق در انرژی منفی بشوید. هر وقت که با کسی حرف می زنید انگار او اصلا صدای شما را نمی شنود. جایی که همیشه در عرض ده دقیقه به آنجا می رسیده اید انگار دورتر شده و مدت خیلی بیشتری در راه خواهید بود. این چیزها باعث می شوند فکر کنید زمین و زمان دست به دست هم داده اند تا جلوی شما را بگیرند اما شاید این تنها نشانه ای است که می خواهد به شما بگوید در مسیر اشتباهی قرار دارید. نگرانی‌هایتان شما را در چشمش ضعیف می کند، میان رو باشید اعتدال را در هر کاری حتی نیکی کردن به دیگران رعایت کنید. به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد. این هفته خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. کامیابی و موفقیت با باور کردن خودتان به دست می آید.

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتیتان ضرر دارد، دوری کنید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

به شکل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است که تعیین کننده خواهد بود.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

جدیت و پشتکار رمز موفقیت توست. همین که هر کاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در کار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکن است یک نفر که به شما خیلی نزدیک است با حرف هایی که به شما می زند ضربه ی بزرگی به اعتماد به نفستان وارد کند، اما این حرف های تندی که به شما گفته می شوند می توانند در واقع کمکی از عالم غیب باشند! به جای این که غرق در تردید بشوید سعی کنید به این انتقادهای منفی، چه با آنها موافق باشید و چه مخالف، با رفتاری مثبت پاسخ بدهید. این طور فکر کنید که یک نفر به طور ناخواسته سعی دارد به شما کمک کند بهتر شوید. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید، اما آینده در دستان خودتان است، فرصت را از دست ندهید. فردی باهوش و کاردان طرف مشورت شما خواهد شد از این فرصت استفاده کنید. مسافرت برایتان خوب است. به زودی همه چیز بهتر می شود. تغییر شغل یا مکان حتمی است. از ضرری که کرده اید درس بگیرید و یک خطا را دوبار تکرار نکنید. از ریسک کردن یا شریک شدن بپرهیزید.

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌هایتان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید. در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. قصد مسافرت دارید اما در لحظه آخر از این سفر پشیمان خواهید شد.

 

 

 

 




 

 

فال روزانه

 

 

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

وقتی کسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت کرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به کارهایی زد که او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.

سعی کن با شاد کردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل کار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف کردن، کار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.

مراقب سلامتی خود باش و دست به کاری نزن که عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ کس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین کمتر از دیگران باید توقع داشت.

همیشه مشکلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل کنی که دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری کن و بکوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

احساس می کنید که ارتباط خود را با دنیای اطرافتان از دست داده اید. دوست دارید بالهای خود را باز کنید و با آزادی کامل به هر جا که دوست دارید سفر کنید اما دست و پایتان بسته است. نگران نباشید اگر چه قدم هایتان کوچک است اما فکرهای بزرگی پشت آن پنهان می باشد. کافی است پایتان را از محدودیت هایی که برای خود ساخته اید، فراتر بگذارید. از این احساسی که اکنون تجربه می کنید، دلگیر نشوید زیرا باعث می شود تا کمی واقع بینانه تر به دنیای پیرامون تان نگاه کنید و بیشتر به راهی که می خواهید بروید بیاندیشید. خود را آماده کنید شخصی به دیدنتان خواهد آمد. توانایی‌هایتان را بشناسید و در زندگی به دنبال خواسته های بی اساس نباشید، اندیشه های نادرست را از سر بیرون کنید همین عوامل باعث شده که مدت ها با تردید زندگی کنید و دچار دردسرهای فراوان بشوید، افکار واهی را دور بریزید.

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. یکی از اعضای خانواده یا اطرافیان استعداد زیادی دارد و آینده درخشانی را پیش‌روی وی می‌بینید، اما شرایط پیشرفت برای این فرد مهیا نیست و تاکنون به دستاورد چندانی نرسیده‌است، در اولین فرصت مسیر را برای موفقیت این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید کمکی که امروز به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و در آینده دست شما را خواهد گرفت. انسان خیال ‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.    دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگیتان را بدست آورید. مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

نباید رقیب خود را دست کم گرفت. مشکلات ساده و عادی را نباید دست کم گرفت چون در آینده همین مشکلات کوچک به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای کوچک قانع کند. برای همین باید به فکر کارهای بزرگ برای رسیدن به یک جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما نمی دانید که چطور می توانید این همه کاری که در طول این هفته به عهده دارید را به انجام برسانید، اما هیچ وقتی برای غر زدن و شکایت کردن هم ندارید. بهترین کاری که در حال حاضر از دست شما بر می آید این است که تمام توانتان را روی کارهایی که به عهده دارید متمرکز کرده و این وضعیت دشوار را برای خود به یک فرصت تبدیل کنید. اگر بتوانید آرامش خود را حفظ کنید این انرژی منفی که امروز احساس می کنید نیز به مرور از بین خواهد رفت و از لحاظ روانی نیز احساس بهتری خواهید داشت. هر قفلی کلیدی دارد، از مشاوری بهره بگیرید. هیچ کس بدون سعی و تلاش به جایی نرسیده است. اگر می خواهید به هدفتان برسید، سعی کنید به خودتان متکی باشید، شما چیزی کمتر از دیگران ندارید، اما متاسفانه دچار وسواس و تردید هستید. نگاهتان را عوض کنید.

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. یکی از اطرافیان نیازمند کمک شماست. به این فرد کمک کنید، اما مواظب باشید از کارهای اصلی خود عقب نمانید و وقت بیش‌ازحدی را برای کمک به اطرافیان تلف نکنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز را به روزی ماندگار و عاشقانه تبدیل خواهد کرد. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

 

 

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاکنون تو آنرا بارها تجربه کرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور کن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما مجبور نیستید که تمام احساساتتان را از دیگران مخفی نگه دارید، اما لزومی هم ندارد که همه چیز را به زبان آورده و دست خود را به طور کامل رو کنید. در واقع بهتر است که قدم به قدم و مرحله به مرحله پیش بروید و دقت کنید که چه چیزی را در چه زمانی به زبان بیاورید. این کار به طرف مقابلتان هم فرصت خواهد داد که شما را بهتر درک کند و پیامتان را بدون سوء تفاهم های احتمالی دریافت کنید. شاید این روند در حال حاضر برای شما چندان خوشایند نباشد، اما اعتماد دو جانبه تنها به مرور زمان به وجود خواهد آمد. به تازگی غمی در دلتان خانه کرده که علتش فکرهای بیهوده ای است که خود را با آن مشغول ساخته اید. شخصی که با حرفهایش انرژیتان را می گیرد و نا امیدتان می کند، از خودتان دور کنید. در مورد مسئله کاری اخیرتان بهتر است سری که درد نمی کند دستمال نبندید، اوضاع همینطور که هست خوب است.

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکیهای ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالیتان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.    شرایطی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید.  نگرانی‌های مالی زیادی دارید و ثبات‌ مالیتان از بین رفته است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز درآمد شما به طرز غیرمنتظره‌ای افزایش پیدا می‌کند و نگرانی‌های مالیتان پایان می‌یابد

 

 

 

 




 

 

 

 

فال روزانه مهر ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را کلافه می‌کنی. بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و در رفتارت تجدید نظر کنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.

: پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد)). پس خود را برای برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها آماده کن. با کمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشکلات جلوگیری کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما در حال حاضر نگران وضعیت حرفه ای خود هستید و سعی دارید اوضاع را از یک زاویه ی گسترده تر مورد بررسی قرار دهید. به نفعتان است که به همین روش ادامه دهید در غیر این صورت باعث کند شدن روند پیشرفت شما خواهد شد. با این همه دقتی که شما به جزئیات دارید، اگر بدانید کی باید جلوی خودتان را بگیرید، بی شک به کمکتان خواهد آمد. موقع خرج کردن بهتر است به جیبتان هم نگاهی بیندازید. هنوز ماه به نیمه نرسیده است اما شما بیشتر بودجه تان را خرج کرده اید. واقعا لازم است اینقدر پول خرج چیزهای بیهوده کنید؟! حضور شخصی در زندگی تان روزمرگی هایتان را دستخوش تغییر می کند. برای انجام کاری نیاز به کمک گرفتن از یک متخصص دارید، برای موفقیت و رسیدن به هدفتان فقط فکر و آرزو کردن کافی نیست. باید دست به کار شوید و بیشتر تلاش کنید. باد در سر و مغرور نباشید.

به فکر سرمایه‌گذاری هستید و می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید. فرصتی چشمگیر برای افزایش درآمد شما فراهم خواهد شد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید.  ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید. زندگی را با دیدی مثبت نگاه کنید و منفی‌بافی را کنار بگذارید. این رویکرد دیدگاه شما را به زندگی گسترده‌تر خواهد کرد تا در آینده شاهد دستاوردهای بیشتری باشید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

عشق با خود طوفانی دارد که از آن نمی‌توان گریخت. ممکن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر کنی.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

ممکن است روزهای آینده دچار مشکلات مالی شوی. چیزی را که انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اکنون آماده کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز یکی از اطرافیانتان سعی دارد شما را قانع کند که موضع فعلیتان اشتباه است و باید آن را تغییر دهید، اما شما ترجیح می دهید حتی اگر برایتان سخت باشد، بر اساس افکار و عقاید خودتان پیش بروید و اصلا خوشتان نمی آید که در برابر افرادی که حتی حاضر نیستند وقتی را صرف گوش کردن به حرف هایتان بکنند مجبور به دفاع از خودتان باشید. سعی کنید این معضل را پیش از آن که بزرگ شده و برایتان دردسرساز شود برطرف کنید؛ حتی یک لحظه هم درنگ نکنید، در غیر این صورت یک عمر پشیمان خواهید شد. بهتر است شخصی که در اطرافتان ادعاهایش سر به فلک کشیده، امتحان کنید. چشم بسته حرف هایش را قبول و آرزو نکنید که کاش جای او بودید. یک سفر را بهتر است فعلا به تعویق بیندازید. در رابطه احساسی تان خودتان بهتر می دانید که راه رفته را نباید دوباره رفت. از خودتان انرژی می گیرید.

مواظب سلامتی خود نیستید و با سبک‌زندگی ناسالم و مضر، سلامت وجود نازنین‌تان را به‌ خطر انداخته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار شما را به بستر بیماری بکشاند، سبک‌زندگی سالمی را در پیش بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما ممکن است کمکی که به ایشان می‌کنید، شما را به دردسر بیندازد.  یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. چشمتان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندیهای خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.  برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد که باید آن را کشف کرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت کرد.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

افق‌های تازه‌ای در مسیر کاری تو آشکار می‌شود که بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی که بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز  اگر دیگران شما و ارزش هایتان را زیر سؤال ببرند ممکن است دچار تردید و تعلل شوید. شما برای این که قدرت تصمیم گیری داشته باشید نیاز به این دارید که از لحاظ روانی آرامش کافی داشته باشید و این که مجبور باشید برای اثبات عقاید خود بجنگید می تواند تعادل همه چیز را به هم بریزد. تلاش برای توجیه انگیزه ها و باورهایتان کاری بی نتیجه خواهد بود و تنها باعث تضعیف عملکرد شما خواهد شد، پس به جای اتلاف وقتتان با بحث کردن، بگذارید نتایجی که به دست می آورید حقانیت شما را به دیگران ثابت کند. حواستان جمع باشد، قراری دارید که نباید به آن دیر برسید. پای تصمیمی که گرفته اید بایستید. در مقابل فشارها کم نیاورید و جا نزنید. به دوستی نزدیک کمک خواهید کرد. شخصی برای درد دل پیش شما می آید، شنونده و راز دار باشید. چیزی نگویید که دلش را بشکنید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. بین شما و یکی از اعضای خانواده یا آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری ایجاد شده را به صلح و صفا تبدیل کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.    فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.  تفریح‌های کوچک و سرگرم‌کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک‌نواخت و کسل‌کننده پیدا کند.

 

 

 

 




 

 

 

 

فال روزانه فردا دی ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض کنی، باید با آن کنار بیایی. به جای اینکه اعصاب خودت را فرسوده کنی سعی کن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.

یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فکر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی.

ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ کن و از رفتارهایی که روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری کن.

به خاطر ندانم کاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی کجای کارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز هیچ لزومی ندارد که فکر کنید مجبور هستید به خاطر راضی نگه داشتن دیگران طوری رفتار کنید که انگار همه چیز روبراه است. شما برای این وضعیت خود دلیل خوبی دارید و آن هم این است که دارید با جدیت تمام به انتخاب هایی که این اواخر در مسیر زندگی داشته اید فکر می کنید و در این اندیشه هستید که چرا اوضاع به آن خوبی که انتظار داشته اید پیش نمی رود. در واقع این وضعیت برای این پیش آمده است تا به شما زمانی داده شود تا اهداف و کارهایتان را بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید چقدر با خواسته های قلبیتان مطابقت دارند. روزهای خوش عاشقی پیش رویتان است. زندگیتان پر از آرامش و خوشبختی خواهد بود. شانس در خانه تان را می زند. حواستان باشد، از موقعیتان به خوبی استفاده کنید. با شخصی که می دانید آخرش همه کارها را باید خودتان انجام دهید، وارد کار یا معامله نشوید.

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد.   یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز برای شما دردسر درست می‌کند و زحمت‌های زیادی روی دست‌تان می‌گذارد.

 

 

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

به هر کسی اعتماد نکن. بعضی مواقع صداقت و یکرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد که از رفتارت سوءاستفاده کنند. نباید بگذاری هر کسی به حریم خصوصیت وارد شود.

به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.

قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

تا زمانی که برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نکنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یک زندگی رویایی و کامل را تجسم کردن کافی نیست. باید تلاش کنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شما شما فقط دارید ظاهر خودتان را حفظ می کنید تا مشکلات و نگرانی هایی که با زندگی شخصیتان در ارتباط هستند و ترجیح می دهید خصوصی باقی بمانند را از دیگران مخفی نگه دارید. شما ترجیح می دهید احساسات خود را مخفی نگه دارید تا از دخالت های دیگران در امان بمانید و این کاملا قابل درک است. با این وجود، همه ی ما حداقل یک نفر را داریم که بتوانیم در رابطه با همه چیز با او صحبت کنیم و اعتماد کامل به او داشته باشیم. پس سراغ این سنگ صبورتان رفته و با او در مورد مشکلتان مشورت کنید. نسبت به کسی که به شما علاقه نشان می دهد بی توجه نباشید. دیگران حسرت زندگی تان را می خورند ولی خودتان به زندگی دیگران توجه دارید، قدر و ارزش زندگی تان را بدانید. به زودی موفقیتی در کار کسب می کنید.از تردید دست بردارید برای رسیدن به آنچه که می خواهید باید راه تازه ای را امتحان کنید.

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید.  قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.  سبک زندگی کم‌تحرکی دارید و ادامه این رویکرد سلامت شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه از امروز به فکر ورزش و تحرک باشید و فکری به حال سلامت خود بردارید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ )

احساس عاطفی تازه پیدا می‌کنی که تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت کرد و آن را در مسیری انداخت که موجب رشد و کمال آن باشد.

همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بکار شوی و با یک ابتکار روحیه‌ات را تغییر دهی.

احساس خستگی و بی‌حالی می‌کنی. همین مساله تو را نگران می‌کند و گمان می‌کنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی که چنین نیست و فقط یک افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.

کار جدیدی که به تو واگذار شده، نیازمند دقت و کوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را کاملا وقف کارت بکن تا بتوانی موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز ممکن است از دهان یکی از دوستان چیزی بشنوید که برایتان آزار دهنده باشد. دست از پیش داوری بردارید زیرا این حرف نتیجه غیبت و سوتفاهم دیگران است. قبل از هر اقدامی سعی کنید حقیقت را پیدا کنید و سپس تصمیم درست و منطقی را بگیرید. مطمئنا همه چیز بهتر از آنچه فکر را بکنید، اتفاق می افتد. زمان خوبی است تا اولین قدم را برای کاری که مدت هاست می خواهید با شریک زندگی تان آغاز کنید، بردارید. مطمئن باشید که این فرصت تجربه شیرینی را برایتان به همراه خواهد داشت و در نهایت موفقیت آمیز خواهد بود. باران رحمت بر شما خواهد بارید، سرتان را بالا بگیرید. برای رفتن به جایی نیاز به کسب اجازه یا مجوز دارید. در یک دعوای مالی خانوادگی تا می توانید بر اعصاب خود مسلط باشید وگرنه همچنان بحث بی نتیجه می ماند.کسی که نتواند شادی تان را ببیند دوست نیست.

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد.  امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت.  فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. انسان هنرمند و توانایی هستید، اما تاکنون فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از توانمندی‌های شما آگاه نیستند. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار