فال روزانه شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۶ خرداد۱۴۰۲ و فال روز تولد ۶ خرداد ماه و فال روزانه فردا ششم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۶ خرداد۱۴۰۲ و فال روز تولد ۶ خرداد ماه و فال روزانه فردا ششم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۶ خردادماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

کلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

اشتباهات عده‌ای برای تو مشکل مالی درست کرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بکنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز اطلاعات خیلی جالبی از طریق خواندن مجلات، تماشای تلویزیون و یا جستجو در اینترنت به دست خواهید آورد که ممکن است باعث شوند فکر شروع مطالعه یا تحصیل در زمینه خاصی به ذهن شما خطور کند. به کودک درونتان اجازه دهید بیرون آمده و بازی کند. به دوران کودکیتان برگردید و به ذات اصلیتان اجازه دهید خود را بروز دهد. یادتان باشد که برخی از مهمترین درس هایی که در زندگی یاد گرفته ایم مربوط به دوران طفولیت ما هستند. به حال و هوای آن روزها بازگشته و سادگی زندگی را مثل آن روزها تجربه کنید. این روزها شما از تصور آینده تان لذت می برید درحالی که این خیال بافی تان باعث سردرگمی دیگران میشود حواستان باشد قبل از قدم برداشتن ابتدا در شرایط فعلی وحال خود به ثبات برسید از طریق تقویت یکی از توانایی هایتان و با یاری دیگران میتوانید فردایی بهتر وکم درد سرتر برای خود بسازید از آرمان گرایی های غیرواقعی دیگران فاصله بگیرید متاسفانه شما خودتان را به اشتباه می اندازید.

برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. در غیر این صورت دامنه دوستان شما روزبه‌روز کوچک‌تر می شود. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.   کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی میفتید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

همیشه کارها بر یک روند نخواهند بود. به خصوص که تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده کن که به زودی از راه می‌رسد.

کارهای روزمره، خسته کننده خواهد بود. هر از گاهی باید در آب راکد موجی انداخت تا حرکت تازه‌ای پیدا کند. به دیگران کمک تا در روزهای سخت تو را از یاد نبرند.

برنامه‌های مالی تو همچنان پیش می‌روند. جایی برای نگرانی نیست. برآورد هزینه‌هایت بهتر است با بررسی و تحقیق باشد تا بعدا مشکلی برایت پیش نیاید.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز ممکن است ناگهان ایده های عجیبی برای بهبود وضعیت اقتصادیتان به سرتان بزنند. حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و این ایده ها هرچند در نگاه اول دیوانه وار به نظر می رسند، اگر قبل از هر تصمیمی به خوبی در مورد آنها فکر کنید شاید با یک برنامه ریزی خوب بتوانند اثراتی شگفت انگیز روی زندگی و آینده شما بگذارند. احساس می کنید قرار است امروز عاشق شوید، این حس خود را آزاد بگذارید، شاید همین اطراف کسی باشد که روزی شریک راه شما خواهد بود. چند روز بیشتر صبر کنید رخداد های جالبی را تجربه می کنید اگر واقعیت را برای دیگران آشکار کنید زندگی تان به توازن منطقی تری خواهد رسید آرزوهایتان به آرزوهای دیگران متفاوت است و این باعث قطع همکاری شما و آنها می شود ممکن است این موضوع شما را کمی ناامید کند زیرا به دوستی صمیمی یا یکی از همکارانتان بسیار وابسته شده بودید راهی تازه پیدا کنید و سعی کنید روش تان را تغییر دهید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از آنجایی که به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، ثبات مالی ندارید و این وضعیت امروز شما را به دردسر میندازد. بین شما و یکی از اعضای خانواده یا آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری ایجاد شده را به صلح و صفا تبدیل کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. ایامی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه عاشق شماست. این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید.

 




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

به کسی که نسبت به او شناخت کامل و دقیقی نداری نمی‌توان اعتماد کرد. باید دوستی‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور کرد. رفاقتی که از آزمون‌ها سالم عبور کرده باشد مثل چک تضمین شده است.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مسائل پیچیده و مهمی در امور مالی پیش می‌آید که باید نسبت به آنها کاملا هشیار باشی. توانایی و هوش اقتصادی تو همیشه زبان‌زد همگان است پس باید در حد و اندازه‌ات ظاهر شوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شرکت در فعالیت های گروهی و یا دور همی های دوستانه می تواند شما را با افراد جدید و جالبی آشنا کند که در زمینه های مختلفی فعالیت دارند و چیزهای زیادی می توانید از آنها یاد بگیرید. همچنین ممکن است یکی از دوستان قدیمیتان که مدت هاست از او بیخبر بوده اید را در این جمع ها ببینید. حتی اگر مجرد هستید و نیمه گمشده خود را هنوز پیدا نکرده اید شاید با شخص جذابی آشنا شوید که به زودی به عشق زندگیتان تبدیل خواهد شد. خلاصه این که امروز برای شما روزی همراه با فعالیت های اجتماعی فراوان خواهد بود. سعی کنید روش خود را تغییر دهید و اگر میبینید که قادر نیستید به تنهایی از عهده ی کارهایتان برآیید دوباره به دوستانتان ملحق شوید، یک دروغ کوچک و مصلحت آمیز میتواند در شرایط فعلی فاجعه ای به بار آورد، تحت هیچ شرایطی به آن متوسل نشوید، به صحبت های دیگران زیاد گوش نکنید آنها انتظارات غیر منطقی از شما دارند، به یاد داشته باشید که عمل کردن به استاندارد های خودتان مهمتر از تامین رضایت دیگران است.

به دنبال روش‌های جدیدی برای حل‌ مشکلات باشید و دیدگاه خود به زندگی را گسترش دهید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد گره‌های زیادی از مشکلات شما را در آینده باز می‌کند. اجازه ندهید روز شما با بطالت و بی‌تحرکی به پایان برسد. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از همقطارانتان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتیتان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید.  زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوایشان را دارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید که همه‌چیز در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد.

 




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

همسر به تو احتیاج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخیری که برای او افتاده احتیاج به محبت و توجه بیشتری دارد. بعضی مسائل کوچک را باید با گذشت نادیده گرفت و رد شد.

عوض کردن محل سکونت یا کار و ورود به یک خانه جدید می‌تواند نشانه ورود به یک مرحله تازه باشد. باید از گذشته‌ها به اندازه کافی درس آموخته و در آینده از آنها استفاده کرد.

سنگین می‌آیی و می‌روی. تحرک نداشتن بزرگترین نقطه ضعف توست. تن‌پروری و خوابیدن، روح آدمی را می‌کشد. چون اسب جنگی باید چابک و راهوار بود.

گام‌های درست و حساب شده مفید بوده و در پایان منافع زیادی خواهد داشت. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون مشکلی نیست که از عهده حل آن برنیایی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است خبرهای بسیار جالب و هیجان انگیزی به گوشتان برسد. افراد و تجهیزات جدیدی دارند برای همراهی با شما در راه انجام پروژه بزرگی که در سر دارید به صحنه می آیند و موقعیتی دارد برایتان فراهم می شود که حتی در خوابتان هم نمی دیده اید. این می تواند نقطه شروع بی نظیری برای شما باشد که با مهارت ها و استعدادهایتان نیز همخوانی فوق العاده ای دارد. از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید تا اثرات آن را به زودی در زندگی خود ببینید. در حال حاظر به خوبی میدانید که چه خواسته ای دارید فراموش نکنید که اگر بیش از حد از خود راضی باشید ممکن است که همه چی معکوس شود و اتفاق ناخوشایندی ایجاد گردو نمیتوانید فکرتان را روی زندگی خصوصیتان متمرکز کنید شما دوست دارید افراد یا راههای مختلفی را امتحان کنید در تلاشید که خود را خیلی خوب مطرح کنید اما برخی از موقعیتها که ذهنتان را به سمت کار قبلیتان منحرف میکند مانع از این کار میشود.

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید.   برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد.  حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقیتان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملاً مشغول می‌کند. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید

 




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

فرصتی به تو داده می‌شود تا بتوانی خطاهای گذشته‌ات را تصحیح کنی و دوباره دل او را بدست آوری. باید از خطاهای گذشته پند گرفت و به گونه‌ای عمل کرد که هرگز دیگر تکرار نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

همیشه اگر به مشکلات کوچک مالی توجه نکنی تبدیل به غول بزرگی خواهد شد. برای جلوگیری و مقابله با این غول بزرگ باید حوصله به خرج داد و با تلاش و کوشش مسائل را حل کرد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اطلاعاتی که از اطرافیان خود به دست می آورید و آنچه احساس درونیتان به شما می گوید ممکن است دست به دست هم داده و شما را وادار به شرکت در برخی کارهای بلندپروازانه کنند که می توانند در ارتباط با کارتان، دوستانتان و یا خودتان باشند. این می تواند موقعیتی جالب و هر چند چالش برانگیز ولی رضایت بخش باشد که به پیشرفت شما کمک کرده و باعث می شود بهتر بتوانید خودتان و احساساتتان را بیان کنید. قدر این فرصت را بدانید، در غیر این صورت آن را برای همیشه از دست خواهید داد. اکنون به درک واضح و درستی از اخلاق و رفتار خود دست یافته اید و مشکلات را پشت سر گذاشته اید. اگر هنوز به هدف مورد نظرتان نرسیده اید نامید نشوید. خود پسندی را از خود دور کنید و با اعتراف به ضعف ها و کاستی هایتان راه های تازه را امتحان کنید. اگر بیهوده وقت تان را تلف نکنید می توانید به همه ی تعهدات خود عمل کنید. لزومی ندارد تا این حد به گذشته ی خود برگردید، این کار هیچ مشکلی را حل نمی کند.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد.  روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و بیش‌از‌حد خودتان را گرفتار کرده‌اید. قبل از اینکه این روحیه دردسرهای بیشتری برای شما درست کند، احسا‌س مسئولیت بیش‌از‌حد را کنار بگذارید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

 




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

زمانی رسیده که می‌توانی یک نفس عمیق بکشی و مطمئن باشی که به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.

موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی کن درست و به موقع خرج کنی. باید سعی کنی از موقعیت‌های کاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده کنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز ممکن است با افراد فوق العاده ای آشنا شوید که چیزهای بسیاری برای یاد دادن به شما دارند؛ چیزهایی که می توانند زندگیتان را تحت تأثیر قرار داده و برای همیشه تغییر دهند. شاید بخواهید سبک زندگیتان را عوض کنید. امشب می تواند برای رابطه شما بسیار مثبت و یا منفی باشد و این بستگی به این مسئله دارد که آیا نقطه تاریکی در رابطه های پیشین شما وجود دارد یا خیر. از فرصت استفاده کنید و با کسی که دوست دارید حرف بزنید و پرونده گذشته را برای همیشه ببندید. فقط یادتان باشد که با دید مثبت جلو بروید. به هنگام جر و بحث و مشاجره شما همیشه صفیر صلح هستید. این روزها سرشار از انرژی و شور زندگی هستید. صبر و حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب برای افشای حقایق بیشتر فرا برسد. یک اتفاق تازه در زندگی عاطفی تان باعث می شود که همسرتان از شادی روی ابرها به پرواز درآید. اطلاعات بیشتری در مورد اطرافیان خود کسب کنید.

قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگیتان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزهاست که خاطره‌های خوش کودکی در ذهنتان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درونتان زنده شده ‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  اگر مواظب اطراف خود نباشید، در منزل یا محل‌ کار با اتفاق نگران ‌‌کننده‌ای روبه‌رو خواهید شد. ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد. موقعیت مهمی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید.

 




فال روزانه مهر

مهم این است که از یک خطا عبور کرده و آن را جبران کنی. هیچ کس نیست که در زندگی خود دچار اشتباهات کوچک یا بزرگ نشده باشد. پشیمانی تنها کافی نخواهد بود.

برای تغییر اوضاع مالی باید دست به ریسک بزنی. گاهی اوقات تمایل داری دست به تجربه‌هایی بزنی اما همیشه وسوسه‌ها و تردیدها مانع می‌شود. باید این وسوسه‌ها را از خود دور کنی و با جرات و جسارت و البته با فکر وارد کار شوی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز روزی همراه با فعالیت های بسیار برای شما خواهد بود، خودتان را با سرعت امروز همگام کنید. انرژی بسیار زیادی در دسترس شما قرار گرفته است، تا جایی که می توانید از آن استفاده کنید. شرکت در فعالیت های گروهی و اجتماعی شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که به نظرتان خیلی جذاب و هیجان انگیز هستند و رابطه شما با آنها به دوستی خواهد انجامید. شما حتی ممکن است اهداف و علایق مشترکی داشته باشید که باعث می شوند همراه با هم نقشه هایی جدی برای اهدافی جاه طلبانه در سرتان بپرورانید. شرایط فعلی خود را در محیط کار حفظ کنید زیرا تغییر و تحول در این مقطع زمانی به نفع تان نیست. از هر گونه بحث و جدل با فرد مهمی در خانواده تان خودداری کنید در غیر این صورت ناخواسته باعث دلخوری خواهید شد. کار سخت و جا به جایی ها شما را از پا درآورده با استراحت، ولو اجباری انرژی کافی را برای ادامۀ کار در خود ایجاد کنید. صبرتان تمام شده است ولی باید بدانید مشکل بوجود آمده به راحتی حل نمی شود.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود.  بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌ زندگیتان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید.

 




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

تا حدود ۹ روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌کنی که بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.

گوش کردن به موزیک، بهترین راه وقت گذرانی پیشنهادی ما برای امروز توست.

شاید بهتر باشد کمی سرخ‌کردنی و پختنی را از برنامه‌ی غذایی روزانه‌ات حذف کنی و با خام‌خواری یا خوردن میوه و سبزیجات سلامتی‌ات را تضمین کنی. این فقط یک پیشنهاد است.

اگر به فکر پیشنهاد برای اضافه کردن حقوق یا تغییر شغل هستی روز بسیار مناسبی است.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

آیا در فکر حرکت کردن در مسیری تازه هستید؟ این می تواند برای شما فرصتی باشد تا جهت زندگیتان را برای همیشه تغییر دهید. علاوه بر این ممکن است راه های جدیدی برای کسب درآمد و یا زیادتر کردن درآمدتان پیدا کنید. فرصت های جدیدی دارند برای شما به وجود می آیند که می توانند تغییرات بزرگی در سبک زندگیتان ایجاد کنند و شما را به سطح اجتماعی- اقتصادی بالاتری بکشانند. به شما توصیه می کنیم که امروز کمی خودخواه باشید. در مورد آنچه می خواهید رو راست باشید و تعارف نکنید. می ترسید که دیگران شما را همانگونه که واقعاً هستید نخواهند به همین دلیل نمی توانید با خود صادق باشید. با وجود آنکه نسبت به خیلی از موضوعات اطمینان خاطر دارید بهتر است از هرگونه تصمیم گیری پیش از موعد خودداری کنید. با فرد مورد علاقه تان در مورد خواسته هایتان صحبت و تبادل نظر کنید تا به افکار و احساساتتان پی ببرد و همراهی تان کند. بیش از حد برای کاری نگرانید بدانید که زمان کافی در اختیار دارید، دست پاچه نشوید.

ممکن است که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

 




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

با فردی آشنا می‌شوی که برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست که از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلکه می‌توان با کمک او به اهداف خوبی رسید.

ناامید و مایوس نباش. به زودی خبری خوشحال کننده می‌رسد و درمی‌یابی که نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافت. پس یاس و افسردگی رو از پنجره بنداز بیرون!!!

مصرف دخانیات یا قهوه و کافئین به میزان زیاد آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعالیت‌های جسمی، بدنی سالم و تندرست داشته باشی. جوانی و شادابی خود را تقویت کن تا در کارها موفق گردی.

وضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری کرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است شرایط غیر منتظره ای به وجود بیایند که باعث تغییر تفکر شما می شوند. شما اطلاعاتی به دست می آورید که بسیار مفید هستند و ایده های تازه ای در ذهن شما ایجاد می کنند که می تواند باعث شود به تغییر کار، خانه و یا چیزهای دیگری که برایتان اهمیت دارند فکر کنید. قبل از هر کاری به این ایده ها خوب فکر کنید . آنها را با شخصی که از همه به شما نزدیک تر است در میان بگذارید. قرار نیست امروز دیگران شما را به دنبال خود بکشند، آنها وقتی برای این کار ندارند، پس بیهوده منتظر نایستید و خودتان دست به کار شوید. از یکنواختی کارهای روزانه رها خواهید شد ،امکان دارد به سفری کوتاه بروید، نسبت به تصمیمی که گرفته اید تجدید نظر کنید برای کاری که حاصلی ندارد بیهوده خود را به درد سر نیاندازید. از طریق حل مشکل یا اداره موقعیتی دشوار اعتماد به نفستان افزایش می یابد، به جای صرف انرژی زیاد در جهت پنهان کردن احساساتتان آنها را با دوست صمیمی قابل اعتمادتان در میان بگذارید.

یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برایتان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند.  با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و با گسترش دامنه ارتباط‌های کاری، زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید

 




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

بعضی عشق‌ها آتشین اما کم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌کنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به کدام گروه است.

ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌کنی.

خوردن مقدار کمی شکلات در هفته به تو شادی و نشاط می‌دهد و همین می‌تواند در سلامتی‌ات نیز موثر باشد چون زمانی که روح بانشاط باشد، جسم نیز سالم خواهد بود.

امروز موقعیت اجتماعی دلخواهی خواهی داشت. بعضی برنامه‌های کاری یا درسی‌ات تغییر می‌کند و به پایگاه‌های مطمئنی دست خواهی یافت.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز ممکن است در یک گردهمایی اجتماعی، یک کارگاه آموزشی یک روزه و یا حتی در جمع دوستانتان در مورد مسائل معنوی و متافیزیکی به بحث و گفتگو بپردازید. این صحبت ها احساسات درونی شما را زنده کرده و ایده های تازه ای را در رابطه با این مسائل در ذهن شما به وجود خواهد آورد که تا مدتی ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. اگر امروز به کسی حسادت کنید آنها خیلی زود متوجه این مسئله خواهند شد، خودتان را اصلا گول نزنید. سرتان به زندگی خودتان باشد و بگذارید دیگران هم زندگی خودشان را بکنند. مطلبی که ذهنتان را درگیر کرده ساده بگیرید تا خود به خود حل شود از خود محوری دور بمانید تا دیگران با جان ودل حمایتتان کند با وجود آن که مایل هستید با تعدادی از دوستان خاص نزدیک تر باشید اما محدودیت های مالی ومسولیت های کاری تان در اولویت قرار دارند اهمیت دادن به این اولویت ها به موفقیت وپیشرفت شما کمک خواهد کرد در رابطه با امور مالی مشاجراتی را تجربه خواهید کرد.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید.   اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم کند.

 




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

یکی از بدی‌های تو این است که زبانت زودتر از عقل و فکرت دست به کار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید کمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی کارها روبه‌راه شود.

اگر بتوانی صبح کمی زودتر بیدار شوی و چند دقیقه ورزش کنی، مطمئنا روحیه بهتر و شادابتری خواهی داشت. در مواد غذایی مصرفیت هم دقت کن و برنامه‌ریزی داشته باش.

یک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط کاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شما دارید از همه طرف دار اطلاعات جدیدی را به دست می آورید. کتاب ها و مجلات، تلویزیون و اینترنت و حتی مکالماتی که با دوستان و اطرافیانتان دارید، همه و همه درس های جدیدی برای شما دارند که دانش شما را افزایش می دهد. حس ششم شما هم خیلی خوب کار می کند و وقتی با این اطلاعات جدید ترکیب شود می تواند نتایج جالبی به همراه داشته باشد. همراه با عشقتان و دوستان مشترکی که دارید بیرون بروید و سعی کنید حسابی خوش بگذرانید. فقط حواستان باشد با کسانی همراه شوید که از وقت گذراندن با آنها لذت می برید. احساس می کنید دیگران چیز هایی را از شما پنهان می کنند نگران نباشید مسایل در کوتاه مدت به نفع شما به عمل خواهند شد بیهوده در تلاشی تا خود را فریب دهید و این فریب را باور کنید در مورد اعمال خود سخت گیر باشید و از شناخت و اعتراف ترس های خود نهراسید اگر خودتان به اصلاح خود اقدام کنید بهتر است تا به دیگران چنین اجازه ای بدهید مراقب باشید طوری رفتار نکنید که شخصی در اطرافتان احساس تحقیر و بی ارزشی کند.

برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق ‌زندگیتان را با این رفتار دلخور کنید. فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و اعصابتان حسابی به هم ریخته است. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، کمی از فشارهای روحی خود بکاهید. برای مدتی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. امروز از آن روزهاست که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست نزدیک مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یکی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.

یک اتفاق شیرین تا مدتی فکرت را مشغول کرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فکر می‌کند.

اگر مبتلا به بیماری‌های ریوی یا قلبی هستی و یا چند وقتیه که احساس سنگینی روی سینه و شش‌هات می‌کنی، بهتره حدالمقدور بیرون نری، اما اگر مجبوری از ماسک استفاده کن.

به زودی با مقداری تغییرات در کار یا تحصیلت مواجه می‌شوی. فکر تغییراتی در محل زندگی یا شغل، تو را آزار می‌دهد. باید تردید را کنار بگذاری و تصمیم قطعی‌ات را بگیری.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز به اعتقادات و نظرات خود پایبند بمانید، ولی اگر دیگران با آنها مخالفت کردند و با شما همراه نبودند ناراحت نشوید. به احتمال زیاد دلتان می خواهد که با آنها رو در رو شده و بحث کنید، ولی بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید. اجازه بدهید رویاهایتان شما را از واقعیت های دنیای اطراف دور کنند، دنیای خیالی شما امروز برایتان بهترین جای ممکن می تواند باشد. با بررسی وضعیت اقتصادیتان به صورت کلی می توانید احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و خیالتان از آینده وضعیت مالیتان تا حدود زیادی راحت باشد. با حمایت های خانواده موفق می شوید کاری را به سرانجام برسانید. به شدت وسوسه شده اید که به هر شکل ممکن سر از کار یکی از دوستانتان در آورید. همزمان ایده غیرعملی به ذهنتان رسیده که مایلید آن را نیز انجام دهید. این حس ماجراجویانه بیش از حد وقتتان را می گیرد. بهتر است برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. شرایطی برایتان مهیا می شود که به ملاقات شخص مهمی بروید. اسرار زندگی تان را فاش نکنید.

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت.    کارهای خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان‌ را برداشت خواهید کرد. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار