موسی رضایی میرقائد از بستگان محسن رضایی با مدرک تحصیلی غیرمرتبط مدیرعامل بیمه اتکایی امین

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]مانور دادن روی شفافیت هرچند که برای عده ای آب و نان دارد اما عیار مدیران در صحنه عمل مشخص می شود. بیمه اتکایی امین که مدیریت آن را برع...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]مانور دادن روی شفافیت هرچند که برای عده ای آب و نان دارد اما عیار مدیران در صحنه عمل مشخص می شود. بیمه اتکایی امین که مدیریت آن را برعهده موسی رضایی میرقائد است با دو ابهام نسبت فامیلی مدیریت جدید با محسن رضایی و ارتباط مدرک تحصیلی مدیر تازه خود با جایگاه شغلیش روبروست که در نهایت هم پاسخ روشنی در این باره ارائه نداد. [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز، انتصابات دولت سیزدهم در بخشهای مخنلف هر روز بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد و هربار هم دولت مدعیست که که انتصابات فامیلی ندارد و کلیه گزینش ها براساس شایسته سالاری صورت گرفته هرچند که برخی بررسی ها خلاف این ادعا را ثابت می کند.

دولت حسن روحانی متهم به این بود که از تکنوکرات های پیر در رأس مدیریت سازمانهای مختلف استفاده می کند و بیش از حد به انتصابات جناحی بها می دهد ضمن اینکه عزل و نصب برخی مدیران به واسطه نسبتهای فامیلی صورت گرفته که اتفاقاً هر سه انتقاد هم به دولت حسن روحانی وارد بود و هیچ گاه سعی در نپذیرفتن این انتقادها نبود.

در دولت ابراهیم رئیسی هرچند که دولت جوان تر شد اما نتایج این جوانگرایی اصلا جالب نبود. دستاورد وزرای صمت، کار و اقتصاد که مورد انتقاد جدی کارشناسان است به خوبی نشان میدهد که جوانگرایی باید در کنار تخصص و تجربه باشد. دولت سیزدهم هرچند که سعی کرد با کاهش میانگین سنی کابینه تفاوتی را ایحاد کند اما ماحصل این اراده باید کام مردم را شیرین می کرد.

بررسی ها نشان میدهد که موسی رضایی میرقائد با مدرک لیسانس مدیریت امور فرهنگی در بیمه اتکایی امین سکاندار است و این چهره از بستگان محسن رضایی میرقائد است که در تیم اقتصادی دولت سیزدهم حضور دارد.

ناهمخوانی این مدرک تحصیلی با جایگاه شغلی و روشن شدن نسبت فامیلی مدیرعامل بیمه اتکایی امین با دبیر سابق مجمع تشخیص و عضو فعلی تیم اقتصادی دولت باعث شد تا با بیمه اتکایی امین صحبت کنیم. پس از اینکه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رصد روز به طور کامل خودش را معرفی کرد فردی که برای پاسخ به این سؤالات به خبرنگار ما وصل شده بود از معرفی خود امتناع کرد. این شخص ضمن اینکه در خصوص ارتباط لیسانس مدیریت امور فرهنگی با مدیریت بیمه توضیحات قابل قبولی ارائه نداد نسبت فامیلی موسی رضایی میرقائد با محسن رضایی را یک مسئله شخصی دانست.

موسی رضایی میرقائد لیسانس مدیریت امور فرهنگی

بیمه اتکایی امین که برخلاف مقررات حاکم بر شرکتهای سهامی عام در حال حاضر دو صندلی هیئت مدیره خود را خالی می بیند در گذشته نیز ابهاماتی را در خصوص مدرک تحصیلی اعضای هیئت مدیره خود داشت (اینجا بخوانید) ضمن اینکه حضور یکی از نمایندگان مجلس دهم در ترکیب هیئت مدیره این شرکت در دوره های قبل مورد سؤال بود(اینجا بخوانید)

در حال حاضر با حضور خسرو حقیقی پناه و موسی رضایی میرقائد از سه نفر اعضای هیئت مدیره این شرکت دو نفر دارای تحصیلات غیرمرتبط هستند که در نوع خود می تواند یک رکورد باشد.

منتظر پاسخ روشن بیمه اتکایی امین در این باره هستیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط