ناصر نوری صفا سرپرست جدید حراست چادرملو شد

طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت ضمن تکریم خدمات آقای مهندس حسین پور در طول تصدی مدیریت حراست چادرملو آقای ناصر نوری صفا بعنوان سرپرست جدید واحد حراست شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت معدن...

طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت ضمن تکریم خدمات آقای مهندس حسین پور در طول تصدی مدیریت حراست چادرملو آقای ناصر نوری صفا بعنوان سرپرست جدید واحد حراست شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، در این مراسم مهندس طاهر زاده مدیرعامل چادرملو با اشاره به نقش و اهمیت حراست در تامین امنیت شغلی و آرامش بخشی به مجموعه برای تداوم فعالیت های تولیدی گفت: انتظار می رود مدیریت حراست فضای حاکم بر این مجموعه مهم معدنی و صنعتی را به گونه صیانت نماید که همواره علاوه بر تعمیم سلامت محیط کار و کمک به روند رو به رشد و توسعه شرکت با درایت و دور اندیشی فضای کار را از آسیب ها، تهدید ها و بحرانهای احتمالی مصون نگه دارد .
وی ضمن تقدیر و تشکر از آقای حسین پور در مدت تصدی این مسئولیت و آرزوی توفیق و تداوم خدمتگزاری در دیگر مسئولیت های خطیر این شرکت، برای آقای نوری صفا بعنوان سرپرست جدید واحد حراست چادرملو آرزوی موفقیت در امور محوله نمود.
بر اساس همین گزارش در ادامه، مهندس حسین پور با تشکر از حسن ظن و اعتماد مدیر عامل شرکت به ایشان، از همراهی تمامی مدیران و پرسنل مجموعه با واحد حراست در جهت اهداف تعریف شده ، اظهار اطمینان نمود این روند قطعاً با سرپرست جدید حراست نیز تداوم خواهد داشت.
سرپرست جدید حراست چادرملو نیز مهمترین اهداف خود در این شرکت را کمک به رشد و بالندگی مجموعه، منطبق با استراتژی و طرح های کلان توسعه آن دانست و افزود: از آنجا که چادرملو یکی از سرمایه های مهم نظام اقتصادی کشور است بر خود وظیفه می دانیم در حد توان در جهت اعتلای این شرکت چه در عرصه تولید و چه نیروی انسانی همت گماریم .

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط