پست مضحک بازیگر از یاد رفته+ عکس

به گزارش رصد روز، سید حسام‌الدین نواب ‌صفوی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است. حسام نواب صفوی علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است. حسام نواب صفوی دوره‌های بازیگری خود را در کلاس‌های حمید سمندریان...

به گزارش رصد روز، سید حسام‌الدین نواب ‌صفوی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است. حسام نواب صفوی علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است. حسام نواب صفوی دوره‌های بازیگری خود را در کلاس‌های حمید سمندریان گذراند. حسام نواب صفوی اولین بار در سریال بازگشت به خانه به کارگردانی مسعود نوابی، جلوی دوربین رفت اما با سریال کیف انگلیسی بود که در بین مردم شناخته شد. از دیگر آثار حسام نواب صفوی می توان به پیشونی سفید ۳، کلاغ‌ پر، هفت معکوس، ازدواج به سبک ایرانی، زیر سقف دودی، نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا، سیزده گربه روی شیروانی و شمعی در باد را در کارنامه هنری خود دارد.

حسام نواب صفوی در طول سال های اخیر حواشی بسیار زیادی داشته و بخش بزرگی از آن ها ساخته دست خود او بوده است. آخرین حاشیه هم نامه ای بود که برنا، خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش مهر ماه امسال منتشر کرد و مدعی شد که این بازیگر در بخش اعصاب و روان بیماستان رسول اکرم بستری شده است.

اما حالا پس از گذشت حدود پنج ماه از این نامه، او پستی منتشر کرده که بستری شدن اش در بخش اعصاب و روان را رد می کند. البته این پست عجیب حسام نواب صفوی با واکنش ها و انتقاداتی مواجه شده است. او این پست را در غم تلف شدن پیروز منتشر کرده است، اما به جای تصویر پیروز، یوز ایرانی، تصویری خندان از خودش نشر داده است.

او در حاشیه این تصویر عجیب، متنی عجیب تر نوشته و آورده است:

سلام: برای تمام هموطنانم آرزوی خوشبختی و رهایی از این روزهای سخت را دارم. از مرگ پیروز یوز ایرانی بسیار ناراحتم فقط خواستم لبخندی به شما هدیه بدهم. اعتراف میکنم این لبخند از ته دل نیست. سید حسام نواب صفوی.

حسام نواب صفوی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار