کلاه گشاد سر شرکت زیر مجموعه بانک صادرات / دِرهَمی که دَرهَم شد!!!

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سال ۹۴ بابت خرید ۱۰ میلیون و ۹۵۷ هزار درهم ۱۰۸ میلیارد ریال به زاحساب شرکت آلان التجاره توسط شرکت صرافی سپهر از شرکتهای زیرمجموعه بانک صادرات واریز شد که در ازای آن صرافی مذکور مبالغ درهم یاد شده را نزد بانک صاد...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سال ۹۴ بابت خرید ۱۰ میلیون و ۹۵۷ هزار درهم ۱۰۸ میلیارد ریال به زاحساب شرکت آلان التجاره توسط شرکت صرافی سپهر از شرکتهای زیرمجموعه بانک صادرات واریز شد که در ازای آن صرافی مذکور مبالغ درهم یاد شده را نزد بانک صادرات شعبه المکتوم امارات پرداخت نماید.

به این جهت از شرکت آلان التجاره دو فقره چک جمعاً به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به عنوان ضمانت دریافت شد که نسبت به یک فقره چک به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اقدام شده که با برگشت چک اقدام حقوقی صورت گرفت که با توجه به عدم ایفای تعهدات در خصوص این موضوع شاهد ذخیره صد در صدی مطالبات مشکوک الوصول در حسابهای شرکت صرافی سپهر هستیم.

در زمان صدور رأی قرار تأمین مشخص گردید که محکوم علیه هیچ اموالی از سهامداران شرکت نداشته و هیچ یک از سهامداران از مالک این شرکت اطلاعی ندارند و طبق اطلاعات اخذ شده این فرد از کشور امارات خارج شده است.

با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که مبلغ واریزی صرافی سپهر به حساب شرکت آلان التجاره به ارزش روز به بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال می رسد که با دلار ۲۷ هزار تومانی ارزشی معادل ۱ میلیون و ۷۷۷ هزار دلار دارد. اما سؤال اینجاست که چطور برای چنین موضوعی همه جوانب به درستی سنجیده نشد؟

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط