دست رد نماینده مجلس بر سینه کروز

سید علی یزدیخواه که سابقه مدیریت آموزش و پرورش تهران را نیز در کارنامه دارد سال 95 نیز به بخشنامه سفر به آنتالیا و واگذاری خودروهای 170 میلیونی به فرهنگیان واکنش نشان داده بود. 

به گزارش رصد روز ، سه روز بعد از اینکه بزرگترین قطعه سازی کشور یعنی کروز از سید علی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت کرد تا از کارخانه کروز به جهت آشنایی با فعالیت های این کارخانه و سهم آنها از در صنعت خودرو بازدید کند. سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران در توئیتی معنادار این طور نوشت:

“‏فساد در خودروسازی از جمله معضلاتی است که امروزه با آن مواجه هستیم و فقط مربوط به امروز نیست. اگر روزی دیدید درب دانشگاه ها،به روی خودروسازی ها باز است می توان گفت مافیا در این صنعت وجود ندارد.شما عزیزان را به تماشای مستند ‎اختاپوس دعوت میکنم”.

بیشتر خوانید…

دولت حسن روحانی در اقتصاد چه کارنامه ای داشت؟

کاهش ۲۱۰ درصدی سود هر سهم بانک ملت

 

مستند اختاپوس کاری از مهدی انصاری است که ماهها بر موضوع شفافیت در صنعت خودروسازی کار کرده و به بررسی فعالیتهای کارخانه کروز در صنعت خودروسازی پرداخته است. این مستند جنجالی که تا همین چند وقت پیش در سایتهای نمایش خانگی اکران می شد به ابعاد مختلفی پرداخته که می تواند برای بینندگان آن جالب باشد.

بعد از توئیت این نماینده مجلس چهره هایی مانند اکبر رائفی پور به آن واکنش نشان دادند و اینطور نوشتند:

‏یک اتفاق خوب و نوید بخش!
نماینده محترم مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی بجای پاسخ مثبت به دعوت ‎شرکت کروز ،‌ مردم را به دیدن مستند اختاپوس با موضوع جنجالی بررسی مافیای صنعت خودرو دعوت کرده است.

سید علی یزدیخواه که سابقه مدیریت آموزش و پرورش تهران را نیز در کارنامه دارد سال ۹۵ نیز به بخشنامه سفر به آنتالیا و واگذاری خودروهای ۱۷۰ میلیونی به فرهنگیان واکنش نشان داده بود.

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط

آخرین اخبار