فال روزانه دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد دو خرداد و فال روزانه فردا دوم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد دو خرداد و فال روزانه فردا دوم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲ خرداد ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ )

 

این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به کسی که دوستش داری می‌رسی. به شرط آنکه از هیچ کوشش در راه آن دریغ نکنی. کسی را دوست بدار که تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

بیماری‌های بزرگ از یک سرماخوردگی کوچک شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

باوجود اینکه نیمی از هفته کاری گذشته است ، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید ، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید ، برای اینکه ممکن است در آینده ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.فال روزانه دوشنبه 2 خرداد 1401

فال روزانه دوشنبه 2 خرداد 1401
شما به طور ذاتی از چنان جذابیتی برخوردار هستید که دیگران از وقت گذراندن با شما لذت می برند، اما امروز شما نه احساس جذابیت می کنید و نه دلتان می خواهد با دیگران حرف بزنید. شما رازی در دل دارید که می خواهید با یک نفر در میان بگذارید، اما مردد هستید که آیا شخصی که می خواهید این حرف را به او بگویید به اندازه ی کافی قابل اعتماد هست؟ قبل از آنکه رازتان را برملا کنید از جواب این سؤال اطمینان حاصل کنید. امروز وقت و انرژی خود را بیهوده صرف افرادی که تنها رفیق روزهای خوشی و راحتی شما هستند نکنید. روی مشکلات شخصی خودتان تمرکز کنید و اگر یک نفر با داستان های غم انگیز مشکلاتش به سراغتان آمد به او بگویید که واقعا چه فکری می کنید! در مورد یک مسئله خانوادگی بهتر است مشکل را از چشم دیگران هم ببینید. یادتان باشد، همیشه حق با شما نیست. یک مسئله اداری را پیگیری کنید. به نتیجه خوبی می رسید. پیشنهادی به شخصی داده اید که جواب درستی به شما نداده، بهتر است فعلا صبر کنید.

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد.  امروز عاشق می‌شوید و تنهایی‌های‌ شما به پایان می‌رسد. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.  یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

تمایل داری خبری را پیش از اینکه تحقیق کرده باشی، باور کنی. این شتابزدگی خطرناک خواهد بود و باید در مورد هر خبری کاملا تحقیق کرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشکلات کمتری پیش می‌آید.

یک سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد کرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب کاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می شود و بهتان توصیه می کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید ، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید ، پس شما می توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

امروز شخصی که دوست دارید تمام مدت مشغول حرف زدن در مورد احساسی که به شما دارد خواهد بود، اما آیا شما حال و حوصله ی گوش دادن به حرف هایش را دارید؟ آیا دلتان می خواهد که غرق در عشق و محبت شوید؟ راستش را بخواهید نه. مشکل این نیست که نمی خواهید در کنار عشقتان باشید، شما از بودن با او لذت می برید، اما دلتان می خواهد کمی سکوت کند و فقط در کنار شما باشد و به شما آرامش بدهد. جای هیچ گونه نگرانی نیست، همه ی ما گاهی دچار چنین حالت هایی می شویم. در محل کارتان مواظب مدارک مهمی که روی میزتان هستند باشید، زیرا ممکن است یکی از آنها را به اشتباه دور انداخته و یا گم کنید. شخصی را ملاقات می کنید که بسیار برایتان مهم است. پند و نصیحت دیگران را گوش می کنید اما به آن عمل نمی کنید. شما فکر می کنید دیگران شرایطتان را درک نمی کنند، اشتباه می کنید شما مسئله را از نگاه آن ها ببینید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید. عصبانی نباشید.

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از اعضای خانواده را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

فال روزانه فردا خرداد (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

از دوستی‌هایی باید ترسید که هر روز به رنگی است. کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

اگر وقت داری می‌توانی در کلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام کنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

با خوردن غذاهای مقوی و کم‌کالری می‌توانی شادابی و سلامتی‌ات را حفظ کنی.

وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تکمیل کنی. در راه خیر هر کس به اندازه توان خود کمک می‌کند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

خرداد : امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده تر کرده کارهای خود هستید ، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت هایتان وضعتان فرقی نمی کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی توانید تمام شان کنید عصبانی شوید ، نفسی تازه کرده ، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

امروز پی بردن به واقعیت هر چیزی برای شما کار بسیار راحتی خواهد بود، پس در این مورد تردیدی به دل راه ندهید. هر گاه سر یک دو راهی قرار گرفتید که هیچ کس دیگری نمی دانست کدام اه را باید در پیش گرفت شما جلوتر از بقیه راه بیفتید و آنها را هدایت کنید. بدون شک شما بهترین تصمیم ممکن را خواهید گرفت، اما پیش از عملی کردن این تصمیم دیگران را هم در جریان بگذارید. شما باید تا جای ممکن در رابطه با بودجه ای که برای مخارج خانه کنار گذاشته اید احتیاط کنید، زیرا ممکن است به طور ناگهانی خرج های غیر مترقبه ای پیش بیایند که اگر به اندازه کافی پس انداز نکرده باشید و بیش از اندازه دست و دلبازی به خرج داده باشید، می توانند شما را به دردسر بیندازند. در برخورد با دیگران حواستان به موقعیتتان باشد. هدیه دلخواهتان را هنوز پیدا نکرده اید، در جاهای غیر معمول دنبال آن بگردید. رفتار شخصی کلافه و نگرانتان می کند او با شما فرق دارد توقع رفتار مشابه نداشته باشید و بیخود اعصابتان را به هم نریزید.

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است و با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید.  میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان بیاندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.

 

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شکل نمی‌گیرد پس به جای گله و شکایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ کن و سعی کن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

به جاهای مختلفی می‌روی و در هر کدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی که برای آینده‌ات بسیار مفید است.

بهتر است کار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و کارهای مختلفی را امتحان کنی و در نهایت کاری را انتخاب کنی که با روحیه تو سازگار باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید ، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است ، پس وقت تان را تلف نکنید.

امروز حتی یک دقیقه از وقتتان را هم هدر ندهید چون در امروز انرژی فوق العاده ای نهفته است که در دستیابی به بهترین نتایج ممکن به شما کمک خواهد کرد. تصمیماتی که امروز می گیرید نتایج خوبی را برای شما به همراه خواهند داشت و از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. امروز پدر و مادرتان و یا زوج دیگری که با شما بسیار صمیمی هستند بی آنکه از قبل با شما قراری گذاشته باشند به دیدنتان خواهند آمد. سعی کنید یک سرگرمی درست و حسابی پیدا کرده و یا چند نفر دیگر را هم دعوت کنید، در غیر این صورت در خلوت شما و این دو نفر ممکن است بحث های خیلی جدی بین شما بالا بگیرند و حرف هایی رد و بدل شوند که اصلا برایتان خوشایند نیستند. خیالتان راحت، درگیری که به شما مربوط نیست تمام می شود و شما از شنیدن خبرش خوشحال می شوید. در مورد مسئله ای کاری بهتر است الان دست به هیچ تغییر بزرگی نزنید. چند وقتی است از خود گله‌مند هستید و قبول کردن تمجیدها و تعریف های دیگران برایتان سخت شده.

امروز کارهای زیادی روی سرتان آوار خواهد شد. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالیتان را در آینده ثبات بخشید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر  را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.  اهل شوخی و بذله‌گویی هستید اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید.

 

فال روزانه فردا مرداد (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

اینکه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فکر کردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور کنی تا بتوانی با آرامش فکر کنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فکر عمیق همراه با آرامش دارد.

افکار پراکنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یک تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع کنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشکل بیابی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما می توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید ، چراکه احساسات تان شدیدتر و نوسان های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می کند ، قدرت و توانایی هایتان نیز بیشتر می شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت هایتان را از دست بدهید ، افکار و ایده های خود را ابراز کنید.

قدرت و شجاعت شما در کنار میلتان به در دست گرفتن رهبری می تواند باعث شود دیگران احساس خطر کنند. مواظب باشید پیش از دانستن نظر دیگران در این مورد خودتان را به عنوان رئیس و رهبر گروه در نظر نگیرید. اگر به نظرات دیگران و رفاه و آسایش آنها توجه کافی نداشته باشید دچار اشتباهات بزرگی خواهید شد که جبران آنها کار ساده ای نخواهد بود. از طرفی اطرافیانتان نیز حساس تر از همیشه به نظر می رسند و اگر دقت نداشته باشید ممکن است درگیری ها و دلخوری هایی به وجود بیایند که برطرف کردن آنها کار راحتی نخواهد بود. تا جای ممکن از بحث و درگیر شدن با دیگران خودداری کنید. با چسبیدن به حاشیه ها صرفا خودتان را خسته و دلزده می کنید. با وجود مسائلی که پیشت سر گذاشته اید هنوز اعتماد به نفس گذشته را به دست نیاورده اید، افکار منفی خود را دور بریزید و از جنگیدن با واقعیت های زندگی دوری کنید، فقط سرعتتان را با این کار کم می کنید.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌های‌تان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما شده و از شما انتظار دارد تا زمان بیشتری را در کنار ایشان سپری کنید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را در کنار عشق ‌زندگیتان بگذرانید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.  امروز فکر منفی و نگران‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند، اما این فکر پایه و اساسی ندارد و بهتر است به جای فکر کردن به چیزهای منفی، روحیه‌ای مثبت‌گرا در پیش بگیرید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.

 

فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شهریور : امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید ، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید ، برای آنکه خود شما دقیقا چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

امروز شما در تعجب هستید که چطور همه ناگهان به شدت تغییر جهت داده و اینقدر جدی و یا احساساتی شده اند. این اتفاق را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که می خواهد به شما نشان دهد آدم ها می توانند تغییر کنند و هر کسی آزاد است که راه زندگی اش را خودش انتخاب کند و قرار نیست همه چیز طبق پیش بینی های شما پیش برود. امروز شما با شور و هیجان تمام آماده اید تا هر کاری را آغاز کنید و در ابتدای کار خیلی هم خوب پیش می روید، اما علاقه چندانی به تکمیل کارهایی که شروع می کنید نخواهید داشت. بهتر است تا جای ممکن سر خودتان را با کارهای خیلی زیاد که بعدا حوصله انجامشان را نخواهید داشت شلوغ نکنید. در رابطه احساسی با دیدی متفاوت و مثبت به زندگی و اتفاقات اطرافتان نگاه کنید. اتفاق خوبی در راه است. از شرکت در یک کار خیر دست جمعی بسیار لذا خواهید برد. در مورد مسئله مالی به افکارتان نظم بدهید و کارها را اولویت بندی کنید.

انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آنها لذت می‌برید.   احتمال زیادی وجود دارد که کالای باارزشی را گم کنید. امروز شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و چشم از مال‌و‌اموالتان برندارید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.  به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

فال روزانه فردا مهر (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با کسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود که این چینی نازک عشق ضربه نخورد و نشکند!

برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امکانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به کار شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مهر : امروز آخرین روزی است که خورشید در نشانه شما حضور دارد ، شما نیز احساس می کنید که وقت تان تمام شده است! رابطه های شما هیجان انگیزتر می شوند و در حالیکه شور و اشتیاق تان شدیدتر می شود ، بیشتر از قبل احساس سرزندگی می کنید. فکرتان را تغییر داده تا بتوانید انواع بیشتری از مسئولیت ها و خدمات را برعهده بگیرید ، برای اینکه تلاش و سخاوتمندی و بخشش مضاعف شما باعث می شود این روزها حس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

عزم و اراده ی آهنینی که دارید امروز به شما کمک خواهد تا حتی کوه ها را هم جابجا کنید. خوشبختانه خود شما هم از این موضوع آگاه هستید و وقتی آن را در کنار مثبت اندیشی افسانه ای خود می گذارید چنان ابزار قدرتمندی در اختیار خواهید داشت که هیچ چیزی نمی تواند جلوی آن را بگیرد. امروز شما پاداش تلاش و سخت کوشی هایی که در طول یک ماه گذشته در تمام جنبه های مختلف زندگیتان داشته اید را دریافت خواهید کرد. فقط این نکته را هم به یاد داشته باشید که هر چیزی به اندازه و به جا خوب و خوشایند است، پس مواظب باشید که فشار بیش از اندازه به خودتان وارد نکنید و برای رسیدن به مقصد بیش از حد عجله نکنید. اگر دوستی نظرات سازنده خود را ابراز می کند، بدانید که فقط می خواهد به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند. به خودتان اعتماد کنید و نگذارید یک ناراحتی و یا یک شکست شما را عقب براند. مطلبی را خواهید خواند که به شما ایده تازه ای می دهد. دنبال آن را بگیرید.

امروز حوصله ندارید از منزل بیرون بروید و می‌خواهید استراحت کنید. احتمال ایجاد مشاجر‌ه‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد و به احتمال زیاد این مشاجره در مشکلات مالی ریشه دارد. در نتیجه اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و در اولین فرصت زمینه آشتی را با عشق‌ زندگیتان فراهم کنید و به ایشان قول بدهید که از امروز به بعد هرگز اجازه نمی‌دهید مشکلات مالی زمینه ناراحتی و مشاجره شما و ایشان را فراهم کند. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. امروز مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید. اعتمادبه‌‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید.  قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

فال روزانه فردا آبان (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

نباید هر چه که می‌شنوی باور کنی چون در این صورت به کسی ستم خواهی کرد که شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی که از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد کنی. رکود و یکنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فکر پیشرفت باشی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

آبان : امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند ، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می کردید ، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید ، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

امروز شما سردترین و بی احساس ترین فرد حاضر در هر جمعی هستید و می توانید خودتان به تنهایی ذوق همه را کور کنید. با این حال، حتی اگر دیگران بگویند که شما مثل کوه یخ هستید هم خودتان می دانید که زیر این کوه یخ آتشفشانی در جوش و خروش است. شما امروز موفق شده اید به احساسات خود غلبه کرده و کنترل امور را به دست منطقتان بسپارید. از این فرصت استفاده کرده و در مورد چیزهایی که فکر می کنید احساستان نمی گذارد تصمیم گیری درستی در مورد آنها داشته باشید یک بار دیگر خوب فکر کنید، شاید وقت آن فرا رسیده باشد که رفتار خودتان را در مقابل بعضی ها تغییر دهید و بعضی شرایطی که به ضررتان هستند را تغییر دهید. این روزها احساس می کنید از هر طرف محاصره شده اید. برای خلاصی از این وضعیت بهتر است با کسی که خیلی دل خوشی از او ندارید فعلا مصالحه کنید. صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتد و اوضاع کمی آرام تر شود. از گفتن حرفی و یا دست زدن به کاری می ترسید.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از تجربه‌های ناب عاشقی را برای شما تدارک دیده‌است. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا مدتی را در تنهایی سر کنید و به آرامش برسید.

 

فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید ، راحت تر می توانید به اهدافتان برسید.

شما باید سعی کنید در برابر موضع گیری های سیاسی و اجتماعی دیگران از خودتان انعطاف پذیری بیشتری نشان دهید و ذهن بازتری داشته باشید. امروز ممکن است با افرادی برخورد داشته باشید که برنامه های شخصی شان تحت تأثیر اتفاقاتی قرار گرفته اند که کنترل آنها فراتر از حد توانشان بوده است، پس بهتر است در قضاوت کردن در مورد آنها عجولانه رفتار نکنید. هیچ وقت از یک موضع خاص، بی آنکه بدانید چه تأثیری روی زندگی و شرایط دیگران دارد دفاع نکنید و سعی کنید نگاهی بی طرفانه داشته باشید. اگر امروز فرزندتان مرتکب خطایی شد خونسردی خود را حفظ کرده و به جای تنبیه کردن او راهی بهتر برای جلوگیری از تکرار این اشتباه پیدا کنید. هر کاری را قبول نکنید. بهتر است هر چه زودتر تصمیم بگیرید و دست دست نکنید. مدتی است که ایده های مالی خوبی در ذهن می پرورانید. قبل از شروع هر کاری بهتر است ابزار کار را فراهم کنید تا با شکست مواجه نشوید. حالا وقت آن نیست که بی گدار به آب بزنید.

سلامت خود را با ورزش و نشاط تضمین کنید. با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد. برای حل مشکلات امروز از افراد با تجربه کمک بگیرید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

دوستی تو را دعوت می‌کند اما امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای که بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود که بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر کرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

موفقیتی بدست می‌آید که سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

دی : شما هم اکنون کمی عصبانی هستید! برای اینکه می دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

امروز روز تردید و روز پرسیدن آن سؤال هایی است که شما نیاز شدیدی به پیدا کردن پاسخ هایشان دارید. اگر برای این کار به سکوت و تنهایی نیاز دارید شاید بهتر باشد امروز تا جای ممکن در خانه بمانید و به فکر پیدا کردن جواب سؤال هایتان و رهایی از این تردیدها باشید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا چیزهای زیادی را در مورد خودتان یاد بگیرید. آیا وقت گذراندن با بچه ها و رسیدگی به نیازهای تمام نشدنی آنها و مسئولیت های پایان ناپذیری که نگهداری از آنها برای شما دارد شما را خسته کرده است؟ شاید بتوانید این آخر هفته از پدر و مادرتان برای نگهداری از آنها کمک گرفته و با همسرتان به یک سفر دو نفره بروید و کمی استراحت کنید! بحثی پیش می آید که بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل تند و صریح، آرامشتان را حفظ کنید و حرف های دیگران را هم بشنوید . شما احساس می کنید آمادگی لازم برای تغییرات اساسی و جدی را دارید. بهتر است تا زمانی که کسی به عنوان حامی به سراغتان نیامده صبر کنید.

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. از کمک به یکی از اعضای خانواده که نیازمند یاری شما است غافل نشوید.  امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیفتید. به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان لحظه‌هایی همراه با آرامش و محبت را برای شما تدارک دیده‌است. امروز ایده‌ جالبی به ذهن‌تان خطور می‌کند، این ایده را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید که انجام آن مسیر موفقیت را برای شما هموار خواهد کرد.

فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یک بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه کرد. شاید به نفع تو باشد.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

باید سعی کنی از نظر اقتصادی خودکفا باشی. با کمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

بهمن : امروز وقتی که افراد مختلف با داستان های سرنوشت درام خود وارد زندگی تان می شوند ، زندگی شما نیز پر از نگرانی های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه تان باشد ، خواه یک دوست خیلی معمولی ، شما احساس می کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد ، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید ، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

شما این اواخر تنش های عصبی و استرس زیادی را در وجود خود جمع کرده اید و متأسفانه امروز هم نمی توانید برای رهایی از این شرایط روی کمک اطرافیانتان زیاد حسابی باز کنید. آنچه شما و شریک عاطفیتان می خواهید با هم مطابقت ندارند و همین باعث شده است که اختلافاتی بین شما به وجود بیایند. شاید وقت آن رسیده باشد که راهی برای اینکه جان تازه ای به رابطه تان بدهید پیدا کنید. یک سفر کوتاه یکی دو روزه می توان گزینه ی خیلی خوبی برای شما باشد. چرا همین الان برای رفتن به مسافرت در همین آخر هفته برنامه ریزی نمی کنید؟ باور کنید همین که شروع به حرف زدن در مورد این سفر کنید آغاز تغییرات را احساس خواهید کرد. یک مسئله حقوقی و قانونی ذهن شما را مشغول کرده، بهتر است در این رابطه با وکیل مشورت کنید. قائله ای که میان افراد فامیل آغاز شده بود، سرانجام فیصله می یابد و نقش شما در این میانه کاملا مثبت خواهد بود. با چند دوست خوب خود تجدید دیدار و از گذشته ها یاد می کنید.

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌هایتان دور کند.  همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.   نگرانیهای خود را با گفتگو با دوستان صمیمی از بین ببرید.

فال روزانه فردا اسفند (دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱)

 

از طرف کسی برخوردها و عکس‌العملهایی می‌بینی که حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر کارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو کاملا تنها می‌شوی.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

پس از تلاش زیاد به یک سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ کن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اسفند : امروز ممکن است با ضد و نقیض هایی روبرو شوید ، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده تر و یکنواخت تر از همیشه به نظر می رسند. راه حل شما می تواند هر چیزی را تغییر دهد و می تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید ، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت موثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

امروز شما هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ عاطفی احساس چندان خوبی ندارید و حس می کنید که حالتان خوب نیست. آیا برای رسیدگی به جسم و بدن خود به اندازه ی کافی وقت صرف می کنید؟ آیا این اواخر اطرافیانتان فشار زیادی را به شما وارد کرده اند؟ آیا از لحاظ عاطفی احساس رضایت می کنید؟ وضعیت جسمانی شما انعکاس دهنده ی وضعیت ذهنی و روانی شماست. سعی کنید کمی بیشتر به خودتان اهمیت بدهید و کمتر به خودتان سخت بگیرید تا خیلی زود تغییر را احساس کنید. امروز حال و حوصله ی گوش کردن به داستان ها و غیبت های دیگران را ندارید؟ شاید بهتر باشد این موضوع را خیلی مستقیم به بعضی از آنها بگویید! برای یک خرید، خودتان را به دردسر زیادی می اندازید. در یک پروژه کاری بهتر است از اول شفاف تر رفتار کنید تا بعدا پشیمان نشوید و فکر نکنید از شما سوء استفاده شده. نسبت به یک مسئله احساسی به شدت حساس شده اید و با هر جرقه ای از جا می پرید.

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است.  علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود. با فردی آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه رفاقتی درازمدت را میان شما و این فرد فراهم می‌کند

مطالب مرتبط

آخرین اخبار