قیمت دلار و یورو ۱۰ آبان ۹۹ / قیمت یورو همه را شوکه کرد

قیمت یورو 10 آبان 99 اما امروز همه را شوکه کرد خصوصا اینکه طی روزهای چهار پنج روز گذشته این نرخ یورو نوسانی بین دویست تا پانصد تومان داشت اما امروز کاهش شدید در نرخ این ارز هیجان جدی را وارد بازار کرد و باید دید فردا برای این روند نزولی چ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۱۰ آبان ۹۹ بازار ارز شوک عجیبی را تجربه کرد. در ادامه روند ریزشی قیمت ارز قیمت یورو ۱۰ آبان ۹۹ با کاهش شدید نسبت به روزهای قبل به ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و قیمت دلار ۱۰ آبان ۹۹ هم ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان بود.

این قیمتها در حالی رقم میخورد که هنوز صرافی ملی خبری از خرید نمی دهد و باید گفت که این صرافی خریدی در بازار ندارد. قیمت دلار ۱۰ آبان ۹۹ در شرایطی به این قمت رسید که نگاهی به سایر ارزها نشان می دهد که تغییرات قیمتی چندانی در آنها احساس نمی شود و می توان اینطور گفت جدا از سیاستهایی که در حال انجام است قیمت دلار همچنان تابع ترس است خصوصا اینکه عدم درج قیمت خرید که معنی آن عدم انجام خرید در بازار توسط صرافی ملی است به این وضعیت دامن می زند.

قیمت یورو ۱۰ آبان ۹۹ اما امروز همه را شوکه کرد خصوصا اینکه طی روزهای چهار پنج روز گذشته این نرخ یورو نوسانی بین دویست تا پانصد تومان داشت اما امروز کاهش شدید در نرخ این ارز هیجان جدی را وارد بازار کرد و باید دید فردا برای این روند نزولی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

پوند انگلیس هم که امروز بازار را با قیمت ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان شروع کرده بود در بیشترین قیمت خود به ۳۸ هزار و ۱۰۶ تومان رسید و کمترین قیمت آن نیز ۳۶ هزار و ۷۹۷ تومان بود.

 

مقایسه قیمتها با ۸ آبان 

 

دلار در مقایسه با معاملات روز پنجشنبه ۸ آبان ۸۸۰ تومان کاهش داشت

یورو کاهشی ۱.۱۵۰ تومانی را تجربه کرد.

 

قیمت یورو 10 آبان 99 قیمت دلار 10 آبان 99

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت دلار و یورو ۸ آبان ۹۹ / ابهام در بازار یورو / کمک صرافی ملی به پیچیدگی بازار

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ / ربع سکه میدان دار بازار بود

قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ / طلا گران شد

قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار