ارزش سهام عدالت ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 22 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 22 فروردین 1400 به ترتیب کاهش ۱.۱ درصد و  ۰.۱۵ درصدی روبرو شدند. این اتفاق در شرایطی می افتد که شاخص کل بورس امروز بیش از 9 هزار و 700 واحد ریزش داشت.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به ترتیب کاهش ۱.۱ درصد و  ۰.۱۵ درصدی روبرو شدند. این اتفاق در شرایطی می افتد که شاخص کل بورس امروز بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ واحد ریزش داشت. امروز در ادامه معاملات و در دومین روز هفته شاخص کل به یک میلیون ۲۳۰ هزار واحد رسید تا نگرانی سهامداران ادامه دار باشد. در بازار بورس همچنان نماد فولاد بیشترین تأثیر را در کاهش شاخص داشت و بعد از آن نمادهای فملی ف فارس ، کچاد ، شستا ، شپنا و تاپیکو دیده می شود. همچنین نمادهای پرتراکنش بازار بورس را اپال با ۱۶.۹۴۹ و شستا با ۱۵ هزار و ۵۳۵ معامله تشکیل دادند. در بازار فرابورس نیز آریا مانند چند روز گذشته تأثیرگذارترین نماد در ریزش شاخص بود و بعد از آن نمادهای بپاس ، زاگرس ، مارون ، صبا ، ارفع و شگویا دیده می شود و نماد بپیوند ، آریا ، بگیلان ، وهور ، صبا و بپاس پرترانش ترین نمادهای این بازار بودند.

 

ارزش سهام عدالت ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۸۸ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۹۸ هزار و ۷۱۰ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۲ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز؛ یکشنبه چقدر بود؟

 

ارزش دارا یکم ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۶۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۵۸۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت امروز؛ یکشنبه چقدر بود؟

ارزش پالایش یکم ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۷۶ درصدی به نرخ ۷ هزار و ۵۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد آن به ۳ میلیون ۵۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های ۷.۳۲۵ تومان ثبت شد.

مطالب مرتبط